Hur mycket känslor har en strumpa?

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Sitter och sorterar struplådan då denna märkliga fråga dök upp...

När får man igentligen slänga en strumpa? och vart tar alla strumpar vägen, är dom som oss människor och lämnar varann när dom fått nog eller finns det ett stort svart hål i tvättmaskinen och att tvättmaskiner är onda ting som kräver sina offer för att fortsätta existera och utföra sina sysslor?
När får man igentligen slänga en strumpa och kan man säga nej tack du är en tubis jag skiter i va du har stått ut med din tid e förbi.
Kan para ihop vilka strumpor somhelst även om dom ser likadana ut men ränderna på skaftet e olika kommer dom att vantrivas i lådan sen då?

förvirrad och taksam för svar..

Svar till: strumpmarodören annons nr 666

Ps. märks de att jag behöver ett liv ds.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ohh bejby, har du flippat på fruktkakan nu igen :D
:tuttar I like it ö låååt
 

sportbike

Guest
Jag tror en strumpas skäl är ganska luddig och ihålig.
Och eftersom den fått foten så många gånger,så tror jag den skiter i vilket :va
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Framförallt ska man tänka på att alltid ha jämna par i strumplådan, så fort någon bli ensam så blir det ett fasligt liv har jag märkt. Man hör prasslet på natten. Genast ska det sättas igång och stötas på alla, och liggas runt utav bara fan i lådan så det blir en väldig oordning. Man bör alltså inte slänga ensamma strumpor, får man en ensam bör man åka långt ut i skogen med den.

Problemet är om man har gemensam tvättstuga med grannar som slänger enstaka strumpor. Då kan man tyvärr ge sig fan på att den slängda strumpan har gått in i ens tvätt och visat vilken fantastisk stretch och vilka manliga slithål den har, och redan då nappar givetvis någon liten tennissocka, och de drar i väg mot nya tvättlådor och då så står man där med ojämna par.

Det är ett jädra gissel!

/perris
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Nu har jag sorterat kliat mig i huvet och tänkt.....
ca 50 st strumpor återstår ännu dock är halva tvättkorgen fortfarande full och jag ser 5 par till som kommer bildas med dom som hänger på tork.
i lådan ligger nog 40 par nu vilket borde räcka ändå....

Skall jag ta mig vatten över huvet och slänga resten fast någon strumpa jag älskar fortfarande ligger i ett hörn och väntar på att bli funnen och krossa dens hjärta då den ser att jag bär deras eviga kärlek till sopkorgen och därigenom göra den medveten om att den skall samma öde tillmötes när jag tillslut finner den.

vem är jag att bestämma deras öde:confused:
skall jag ta samma hänsyn mot en tubis? är den lika mycket värd?

kan även passa på att fråga går det att tvätta bort en fartrand ur en vit kalsong *urk*
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
bläsch stora hål då irreterar man juh ihjäl sig:mad:
nää en söndrig strupa = död strumpa dår går iaf mina gränser:D
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Jag köper bara samma sorts strumpor hela tiden, då finns det inget att sortera eller någon anledning att sätta ihop dem två och två. Man bara tar två nya på morgonen. :D

Ja, jag är ungkarl.
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg

När du tröttnat på strumplådan under brajtripparna så funkar discovery channel finfint

[
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
När du tröttnat på strumplådan under brajtripparna så funkar discovery channel finfint

[

tror just du svara på min fråga varför jag sysselsätter min hjärna med dessa djupa tankar över en sådant obetydligtfenomen som strumplådan.....
JAG HAR INGEN TV!!!!!!!!!!

*eller äger 3 men ingen sådan lyx som kablar me nymodigheter har hittat ut till mitt industriområde*
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
tror just du svara på min fråga varför jag sysselsätter min hjärna med dessa djupa tankar över en sådant obetydligtfenomen som strumplådan.....
JAG HAR INGEN TV!!!!!!!!!!

*eller äger 3 men ingen sådan lyx som kablar me nymodigheter har hittat ut till mitt industriområde*

app app app försmäkta ej fröken, ty undertecknad kan ta screendumpar på valfritt program o skicka som stillbilder!!! What are friends for liksom!?:tummenupp
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
bläsch stora hål då irreterar man juh ihjäl sig:mad:
nää en söndrig strupa = död strumpa dår går iaf mina gränser:D

Stora hål ja, men små funkar :D

Jag köper bara samma sorts strumpor hela tiden, då finns det inget att sortera eller någon anledning att sätta ihop dem två och två. Man bara tar två nya på morgonen. :D

Ja, jag är ungkarl.

Samma här :tummenupp
 
Last edited:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Slänga? Sätt den på handen och torka vax :tummenupp

Edit: Eller brodera nåt snyggt mönster och ha den som snoppvärmare nu när det blivit så jävla kallt igen
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
alla strumpor som inte fick hitta ett fortsatt liv som svettuppsamlare hamnade faktist i garaget där redan 50% av dom satt livet till *RIP*
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top