Hur många mil brukar du snitta per säsong???

_lurken_

Jag har åka fort som fan license ^^
Gick med
20 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Gsxr 1000 k3
Jäklar va alla kör lite! mellan 2/3 Tusen mil om året här. och säkert tusen mil på slangen =) hej.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
700 mil hitills i år. Gud, va ja älskar min motorcykel och då är jag inte ens religiös

banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

Många bananer blir det. Tack snälla Kawasaki:)
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
innan barn ca 700 till 1000+
efter barn så ca 200

Haha, samma här! Innan barn runt 1000 mil, efter barn ca. 150. Skulle jag få lite tid över så nog fan regnar det eller så är det mörkt :mad:
Det blir nästan mer garage än körning så jag var "tvungen" att börja bygga lite :D (Inte på turbohojen utan på lite annat skojskoj som det kommer byggtråd om snart :) )
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Känner mig jävligt nöjd att jag bodde på hojen under semestertiden då vädret var på topp. 1200 mil på cirka två månader. Nu är det bara färd till jobbet men man får hoppas på några fler fina dagar. :tummenupp
 

Snowman89

Guest
Känner mig jävligt nöjd att jag bodde på hojen under semestertiden då vädret var på topp. 1200 mil på cirka två månader. Nu är det bara färd till jobbet men man får hoppas på några fler fina dagar. :tummenupp

2månader med bra väder? Vilket land sa du att du bodde i?:huvet
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Precis tagit kort + semester + taggad så finns det inga dåliga väder:död..
 

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19. Ural Wolf -06.
Liten updatering..... 1.930 mil hittills i år men nu är det nog slut förutom att köra till service och kanske någon mindre runda.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
2-3 mil typ..korvmojen i Älta och tbx..
 

MrWahlstrom

Medlem
Gick med
11 Dec 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Honda Africa Twin -99
Jag tog kortet vid midsommar så jag har ju inte haft en hel säsong på mig... hittills har jag hunnit med 1200+ men hinner nog med en 300-400 mil till skulle jag tro innan jag tar vinter.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top