Hur gör man nudå???

Status
Ej öppen för fler svar.

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Att man bara orkar göra en ny profil bara för att driva med folk:va

Men många verkar ju gå på det så ha så kul tills tråden blir stängd?


Ps upp med fotto med dig brevid hojarna, då kanske det är lite mera trovärdigt! Tills dess så tror jag inte ett dugg på dig :tungan

Kort är på gång, ska bara hotta upp 450 med lite dekaler så ska du få se mina söötingar!!!!!

Men snälla, man kan inte investera i crossar oavsett om du köper 100 styck. :huvet Du kan för f.. inte mena allvar...


Varför skulle jag inte kunna det då???? Men vadå 100 det räcker me 2
 
Last edited:

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
2751691 Att man bara orkar göra en ny profil bara för att driva med folk:va

Men många verkar ju gå på det så ha så kul tills tråden blir stängd?


Ps upp med fotto med dig brevid hojarna, då kanske det är lite mera trovärdigt! Tills dess så tror jag inte ett dugg på dig :tungan
kan en tråd bli stängd för att det är för mycket blaj eller?? det viste inte jag för det här har ju utvecklats till värsta lunarstorm fighten så då kanske den stängs...
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
haha det här va fan den skönaste tråden på länge....Det e bra det behövs roliga saker i vinter =P

Snart kommer man höra - Myyyyy preciussssss (eller hur fan man stavar) :D

Nä men ös på! motard e bäst, gör om 450in och kom ner till örebro och rejsa!:tummenupp
 

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
2751696 Kort är på gång, ska bara hotta upp 450 med lite dekaler så ska du få se mina söötingar!!!!!




Varför skulle jag inte kunna det då???? Men vadå 100 det räcker me 2
han menar att man inte kan investera i en förbrukningsvara! Alltså något som aldrig ökar i värde kan man inte investera i !!!
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
han menar att man inte kan investera i en förbrukningsvara! Alltså något som aldrig ökar i värde kan man inte investera i !!!

Ursäkta mig för att inte vilja investera i något som ökar pengamässigt då det kommer att öka på andra sätt för mig genom att ha mina hojjar!! Såsom upplevelser osv... men du kanske är för ung för att förstår sådant.. är du månne ekonom eller liknande, kankse därför du ej har en hoj?!
 

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
2751723 Ursäkta mig för att inte vilja investera i något som ökar pengamässigt då det kommer att öka på andra sätt för mig genom att ha mina hojjar!! Såsom upplevelser osv... men du kanske är för ung för att förstår sådant.. är du månne ekonom eller liknande, kankse därför du ej har en hoj?!
nej det är för att jag inte är en 30 årig gammal dam som lever på mamsi och papsi!!!!!!
 

Wheeler

Natural Born Streetracer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Kawasaki Z750-09
Lägg ner!!! Det är ingen här inne som tror på dig! Och om du nu är så dum att du har köpt på dig två st hojar efter 10min provkörning, får du fan skylla dig själv när det gäller smutskastningen..
 

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
2751735 Lägg ner!!! Det är ingen här inne som tror på dig! Och om du nu är så dum att du har köpt på dig två st hojar efter 10min provkörning, får du fan skylla dig själv när det gäller smutskastningen..
då är Östra opend runt husknuten för dig då!!!!!!!
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Lägg ner!!! Det är ingen här inne som tror på dig! Och om du nu är så dum att du har köpt på dig två st hojar efter 10min provkörning, får du fan skylla dig själv när det gäller smutskastningen..

vad är det som säger att man inte får köpa på sig två hojjar så snart, är det olagligt?? Jag gick in i forumet för att få tips o råd, men jävlar vilken avundsjuka man fick istället o bara för man är brud med vad jag lärt mig ifrån vissa här två jädrigt bra hojjar!! Så vem gör fel jag eller ni som smutskastar!!!!
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
OBS på SH finns vissa oskrivna regler.
En av dom är bildbevis.

Inga bilder = Ingen hoj alt hojar , ingen guldgruva i trädgården etc.


Jag tror vi överlever en eller flera bilder på hojarna utan en massa häftiga dekaler o annat tjaffs.
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
OBS på SH finns vissa oskrivna regler.
En av dom är bildbevis.

Inga bilder = Ingen hoj alt hojar , ingen guldgruva i trädgården etc.


Jag tror vi överlever en eller flera bilder på hojarna utan en massa häftiga dekaler o annat tjaffs.

Bilder lev. under helgen!
 

Wheeler

Natural Born Streetracer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Kawasaki Z750-09
Kanske är sättet du kommer in på forumet som stör folk..
"Hej jag har aldrig kört cross och nu har jag köpt två hojar för en bra bit över 100k, vad gör jag nu då??"

Hur tycker du själv att det uppfattas?????
 

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
2751753 vad är det som säger att man inte får köpa på sig två hojjar så snart, är det olagligt?? Jag gick in i forumet för att få tips o råd, men jävlar vilken avundsjuka man fick istället o bara för man är brud med vad jag lärt mig ifrån vissa här två jädrigt bra hojjar!! Så vem gör fel jag eller ni som smutskastar!!!!
det är ingen som smutskastar för att du köpt två bra hojar!!Utan för att du börjar yra om att frillan blir förstörd osv. Och för att som du själva sa i pm.et "kul att se hur dom reagerade"(de =kåta killarna) på att det kommer en nybörjar tjej med TVÅ hojar!!!! så skyl dig själv...men som sagt lycka till med tävlings planerna

Gnatt pojkar och flickor..........
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
vad är det som säger att man inte får köpa på sig två hojjar så snart, är det olagligt?? Jag gick in i forumet för att få tips o råd, men jävlar vilken avundsjuka man fick istället o bara för man är brud med vad jag lärt mig ifrån vissa här två jädrigt bra hojjar!! Så vem gör fel jag eller ni som smutskastar!!!!


Lär dig att köra med hojarna i stället för att pimpa! :D

Tacka vettja grabbarna som kör med gamla crosshojar vars klädsel är rosafärgade a.la 80-tal men kör skiten ur de flesta med upphottade hojar samt flashiga kläder! Ett tips: Se till ha lite kött på benen dvs bilder innan man öppnar käften! :tungan

Over & out!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top