Hur går det till vid testkörning gatu mc på falkenberg?

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fy fan, jag blir bara rädd när knät går i och bryter upp hojen! :skrämd

Hah, jaa, första gången jag fick knäskrap så ryckte jag snabbt upp benet mot hojen i ren skita-på-sig-reflex. :hihi Var inte alls beredd på att jag lutade så mycket.
 

Katt-Daddy

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 SM
Tack för alla svar!

"What seems to be the officer problem?" är en referens till ett gammalt south park avsnitt där Randy blir stoppad av polisen när han kör rattfull, tänkte någon skulle snappat upp det!
 

Katt-Daddy

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 SM
Vilket avsnitt eller iaf säsong? ☺

Not sent from an I-Thing!
Minns inte, men det var det avsnittet som handlade om att alkoholism var en sjukdom har jag för mig. Randy hade "alcoholism" löl

Edit:
Från Wikipedia:
"Bloody Mary" is the fourteenth episode in the ninth season of the American animated television series South Park. The 139th overall episode of the series, it originally aired on Comedy Central in the United States on December 7, 2005. In the episode, Randy drives drunk and loses his driver's license. He is then ordered to attend Alcoholics Anonymous meetings, where he becomes convinced that his alcoholism is a potentially fatal disease. Meanwhile, a statue of the Virgin Mary starts bleeding "out its ass" and Randy believes that he can be "cured" if it bleeds on him.
 

Katt-Daddy

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 SM
Ja jag har kollat den, men har också hittat denna:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?279314-Falkenberg-20-4&highlight=najj

Där säger de att man ska tejpa lyktor och blinkers också. Inget av allt detta som man fått fram på sporthoj.com står på deras hemsida. Hur kan de förvänta sig att folk ska göra alla dessa grejer när de inte informerar om det?
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top