Hotell i Göteborg

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Kvänum
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Jag har bokat tid för service på hojjen i Göteborg vecka 28, så jag tänkte ta med kärringen och ta 2 dagar i Göteborg. Nu har för mig att jag sett några special erbjudan från vissa hotell, så kallade mc-paket med lite extra erbjudanden t.ex något lisebergspaket osv. Kravet från min sida när det gäller hotell är att det skall vara lite krav på parkeringsplatser, vill inte direkt parkera ute på gatan! Är inte direkt sugen på att bli av med min skönhet (R1:an då...) Fyll på med tips! Mvh Kroon
 

henrik gasar

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2007
Ort
västerås
Hoj
Ingen hoj nu
jag kan rekomendera vandrarhem om du vill bo billigt!
likt lumpen boende. våningssängar gemensam dusch/toalett enklare vardagsrum med tv och frukost på morgonen

http://www.goteborgsvandrarhem.se/

ligger mitt emot liseberg och har carpark runt hörnet dock kostar parkering där 100kr/12h och lisebergs parkering (öppen stor park 60kr/12h)
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Gotia tower.

Ligger mitt emot liseberg och har en sektion i parkeringshuset med galler runt deras platser.

Jätte fint hotell:)
 

carpelux

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Triumph
Jag kan rekomendera vandrarhemmet på Stigbergliden i Göteborg.
Där finns det en stor bakgård som är låst och där man kan ställa motorcykeln.
 

Kneedrag

Guest
Jag vill rekomendera Radisson SAS Scandinavia Hotell (gamla Sheraton) mittemot Centralstation de har stor parkering i källaren.:tummenupp
Gött om man vill ta en pilsner och gå o kolla in hojen innan läggdags:D ,så kan man göra det.:D :D :)
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Jag har bott på femtielva hotell och vandrarhem i Göteborg, Gothia Towers är helt oslagbart. Dessutom har dom världens största & smarrigaste räkmackor och en löjligt bra frukostbuffé :tummenupp
 

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Skogen, Uppsala city
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Jag sällar mig till skaran som rekomenderar gothia towers... Oslagbart var ordet..:tummenupp

(Att ja mest bott där i sambad med mcmässan i gbg o att dom har egen entrè till mässan kan ju spela in lite på de positiva...)

Men, ett grymt fint hotell e de, se till o få bo högt upp i de "tornet" med panoramahissen.. (minns ej om de e "east" eller "west" tower) Den hissen går bara till dom översta våningarna dock.. Grymt o åka upp i den.. Samt att de e närma till nattklubben högst upp i de tornet:yoparty

Ang parkering så har dom som nämts en inhägnad parkering i ett närliggane phus, ja har parkerat där, känns mycket säkert. Dom har även "valley parking" i ett eget pgarage i hotellet, fråga om du kan ställa hojen där istället.
De löser sig garanterat.

Lycka till
 
Last edited:

Fr1ppe

Avslängd
Gick med
16 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki VN900
Gothia Towers! :yoparty

Frugan och jag tillbringade vår bröllopsnatt på 24:e våningen för 6 år sen..:tuttar
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top