Jóhnny Balle
Fifan
Det är rätt stor skillnad mellan orginal Monkey och den nya, kolla länken.
http://japan.webike.net/moto_news/a-comparison-of-the-new-monkey-125-and-monkey-50/
Fixade länken
Det är rätt stor skillnad mellan orginal Monkey och den nya, kolla länken.
http://japan.webike.net/moto_news/a-comparison-of-the-new-monkey-125-and-monkey-50/
107 kilos våtvikt, originalet verkar ha vägt 58 kilo, hur tusan har Hondas ingenjörer lyckats göra den dubbelt så tung
Där föll min fantasi (som jag haft i hela 5 minuter medans jag läste tråden) om att man kunde slänga in nya Monkeyn i skuffen på nästan vilken bil som helst.
Jag är klart sugen på en...men 45 papp får man en bra bil för....eller ZX10R/CBR1000RR/GSX-R1000 K5....Nååå, ingen som slagit till på "facila" 45' o köpt än?
Det kunde du förmodligen inte ens med den gamla Z50A. 60 kg är visserligen mycket mindre än 107 kg men likafullt en jäkla pjäs att lyfta...
Det rullade ganska många såna i Thailand nu i höstas. Eller möjligen kan det ha varit någon kinamoppe med snarlikt utseende jag såg många av.
Stenegärd på Gränsö idag
Idag, den 18 juni, startar ... |
|
Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves
Honda presenterar 16 custom... |
|
KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales
KTM har presenterat en helt... |
|
Sherco 2025 – Första intrycket.
Fotograf: Dan Gustavsson (G... |
|
Shercos nya enduroprogram för 2025!
Igår kväll presenterades Sh... |
|
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |