Honda CBR1000F - tråden

Polarvargen

Även gubbar kan åka RR
Gick med
9 Apr 2011
Ort
Tyringe
Hoj
Kawaski ZZR 1400,Honda CBR 1000f 1987, Honda CBR 1000f -87 RR och Honda CBR 1000f 1994
Hej .

Jag har en massa delar till en 87 som jag hade på bana allt utom motorn som nu går i en trike. Framgafflen är renoverad skapligt bra däck på fälj kåpor mer eller mindre ok mm. Intresserad ring 0763456208.
 

McPot

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
1988, Honda CBR 1000 F
Någon som vet vilka som ha singel respektive dubbelt utblås som original? Min 88 har singel men sett flera ställen dör dubbel verkar vara original.

//fredrik
 

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Tjaaa, mig veterligt är det dubbla dämpare på alla årsmodeller av 1000F. Men på min förra cykel, en -93, var ena muffen pluggad på vänster och org.dämparen utbytt mot en Scorpion singeldämp med MYCKET bra resultat :tummenupp

Någon som vet vilka som ha singel respektive dubbelt utblås som original? Min 88 har singel men sett flera ställen dör dubbel verkar vara original.

//fredrik
 

choffer

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2009
Ort
Gbg
Hoj
Honda cbr 1000F -87
Hallå boys!

Nytt år och nya suler ska på, där av min fråga. När jag köpte hojen för ett antal år sedan så bad jag däck gubben slänga på ett par oki suler. Tänkte aldrig mer på det. Nu ser jag att det är ett par Dunlop sportmax roadsmart. Fram är det 120/70 zr 17 och bak 150/70 zr17. Spanade rund lite och inser att det ska ju vara fram 110/80v17 och bak 140/80v17. Nu har jag varit mycket nöjd med dessa i alla avseenden. Åkte Göteborg - Sthlm tur o retur förra året innan jag ställde in den för säsongen. Regnade nästan hela vägen upp men märkte inte av någon vattenplaning eller dylikt. Och först nu när jag ser att jag ska besiktiga hojen får jag lite panik och mäter däckmönstret och ser att det är 4mm fram o 1mm bak.

Vad är det som gäller nu när jag byter.... ska jag fortsätta med samma setup (däck storlek tänker jag på då) som jag har eller ska jag gå ner till vad som är original för hojen???.

Vad har ni på era gamla hojar???

Såg att dom lite nyare har ju till och med 170\60 -17 bak, har dom bredare fälgar eller kan man få på det även på min -87.

\\Christoffer
 

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
På min -96 har jag 120 fram och 180 bak, nästa gång blir det 190 bak :) Bredare däck ger en cykel som inte blir tippig i kurvor men samtidigt kan den upplevas som svårlagd, dock inget jag lider av utan stortrivs med mina breda sulor :) Kör Michelin Pilot Road 2

Hallå boys!

Nytt år och nya suler ska på, där av min fråga. När jag köpte hojen för ett antal år sedan så bad jag däck gubben slänga på ett par oki suler. Tänkte aldrig mer på det. Nu ser jag att det är ett par Dunlop sportmax roadsmart. Fram är det 120/70 zr 17 och bak 150/70 zr17. Spanade rund lite och inser att det ska ju vara fram 110/80v17 och bak 140/80v17. Nu har jag varit mycket nöjd med dessa i alla avseenden. Åkte Göteborg - Sthlm tur o retur förra året innan jag ställde in den för säsongen. Regnade nästan hela vägen upp men märkte inte av någon vattenplaning eller dylikt. Och först nu när jag ser att jag ska besiktiga hojen får jag lite panik och mäter däckmönstret och ser att det är 4mm fram o 1mm bak.

Vad är det som gäller nu när jag byter.... ska jag fortsätta med samma setup (däck storlek tänker jag på då) som jag har eller ska jag gå ner till vad som är original för hojen???.

Vad har ni på era gamla hojar???

Såg att dom lite nyare har ju till och med 170\60 -17 bak, har dom bredare fälgar eller kan man få på det även på min -87.

\\Christoffer
 

choffer

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2009
Ort
Gbg
Hoj
Honda cbr 1000F -87
Jag la på nya suler i helgen. Blev ett par Dunlop roadsmart 2. 120 fram och 150 bak. 150 värkar vara den minsta storleken dom har inne, om man inte vill vänta någon vecka för att dom ska spec beställa 140 till en. Mitt bakdäck var ganska platt bak, har aldrig reflekterar direkt över det. Men nu med dom nya däcken på så märker jag skillnad när jag lägger ner hojen. Den känns smidigare även om det bara är minimalt. Mycket trevligt.
Fick även servat den och tvättat, känns skön. Nu sitter man och hoppar att poaren och hans tjej kan bli klara klara någon gång, så man kan boka in en mc semester i år. Dom hade sin första mc lektion i går=).
 

Straightster

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
1997 Honda CRB1000F
Då var man med Honda igen efter några års uppehåll. 2h i hårt regn blev första turen men det lyste ändå solsken över mig. :)
Första intrycket: Vilken hoj!! För så lite pengar!!!
Otroligt stabil, mjuk i kraftöverföringen...och snygg. Fast det är nog mer för att man börjar bli gammal. :)

Många av er som kör omkring i Göteborgstrakten?
 

Grävlingen

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2014
Ort
Göteborg
Hoj
xxxxxxx
Hej på er alla! Nybliven medlem här och återfallsåkare sedan ett år tillbaka.Kommer närmast från GW 1800 som nu är såld...körde Honda CB500 - Kawa GPz 750 - Suzuki GSX 1100 - GW 1100 när det begav sig innan annat "kom i vägen" (familj,hus m.m) . Nåja, till saken - jag vill/kan inte sluta åka hoj nu. Får nästan abstinens efter att GW'n såldes. Men....! Jag vill nog komma tillbaka till det mer aktiva åkandet och har spårat in på CBR 1000f eller möjligtvis Kawa ZZR1100. Och då i årsmodell -89 till -93/-94. Tycker att de "gamla" hojarna ser estetiskt bättre ut (smaksak) samt bryr mig inte så mycket om den senaste tekniken. Sedan har jag passerat de femtio precis och tänker inte rejsa. Vill bara ha en robust,stadig hoj som fixar två samt eventuellt packning utan att knäa. Ett plus om den klarar av lite aktiv solokörning så klart. Komfort önskas iofs också. Så vad anser ni som nu har haft er CBR ett tag.....skulle det vara något för mig? Om så är fallet - har du/ni några råd/kritik angående t.ex årsmodell och miltal? Skicket visar ju ofta hur den är skött men är komplett utförd service genom åren vitalt? Är det heltokigt att köpa en "naken" CBR (utan packväskor,väskhållare etc) eller finns fortfarande vissa tillbehör om än på andrahandsmarknaden? Puh, många funderingar men jag hoppas att ni står ut med allt. -Tack på förhand!
 

Straightster

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
1997 Honda CRB1000F
Tjena,

Jag har själv alltid kört denna typen av hojar så jag kanske kan peka dig åt rätt håll. Glöm inte att bara är mina högst subjktiva åsikter. Andra kanske tycker annat.
Jag har haft både GPZ900, ZZR600, 1100, 1200, och 1400 på på Kawa-sidan och VFR800 och nu CBR1000F på Honda-sidan.
ZZR100 är rå! Massor med kraft och som ett lok framåt, men jag upplever den lite längre (kanske den också är) än CBR:en när man kör den vilket gör att den känns mycket mer svårsvängd. Den är också lägre för passageraren vilket gör olika saker beroende på vem som sitter bakpå förstås.
Honda känns mycket mer kvalitet och lagom bra på allt. Stabil så fort det börjar rulla, bra bromsar (gillar speciellt Dual-Brake systemet) och förvånansvärt lättsvängd för sin storlek och tyngd.
Jag älskar verkligen båda hojarna för deras respektive karaktärer, men måste jag välja tar jag i dagsläget Honda CBR för det kompletta paketet/kvaliteten.

TIPS!
- Satsa på årsmodeller över -92 så har du DualBrake systemet samt den senaste looken som kom -92. Se här för alla ändringar över årsmodellerna http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000F
- Det verkar som att miltalen inte sliter lika hårt på dessa hojar som på andra så det känns inte som att 4-7000 mil är någon fara förtutsatt regelbunden service. Ser den bra ut och känns bra så är den bra, brukar fungera även här.
- Kan du köper du en med väskor. Det kostar inget extra på dessa gamla hojar, och då kan du välja att köra naken om du vill också. :)
- Enda saken som folk pratar om negativt om dessa hojar är kamkedjesträckaren. Om motorn är kall som kan det rassla lite, och det försvinner när den blir varm. Enligt vissa helt normalt (min -97a med 5000 mil är helt rasselfri även kall) och enligt andra bör man åtgärda snarast.

Hej på er alla! Nybliven medlem här och återfallsåkare sedan ett år tillbaka.Kommer närmast från GW 1800 som nu är såld...körde Honda CB500 - Kawa GPz 750 - Suzuki GSX 1100 - GW 1100 när det begav sig innan annat "kom i vägen" (familj,hus m.m) . Nåja, till saken - jag vill/kan inte sluta åka hoj nu. Får nästan abstinens efter att GW'n såldes. Men....! Jag vill nog komma tillbaka till det mer aktiva åkandet och har spårat in på CBR 1000f eller möjligtvis Kawa ZZR1100. Och då i årsmodell -89 till -93/-94. Tycker att de "gamla" hojarna ser estetiskt bättre ut (smaksak) samt bryr mig inte så mycket om den senaste tekniken. Sedan har jag passerat de femtio precis och tänker inte rejsa. Vill bara ha en robust,stadig hoj som fixar två samt eventuellt packning utan att knäa. Ett plus om den klarar av lite aktiv solokörning så klart. Komfort önskas iofs också. Så vad anser ni som nu har haft er CBR ett tag.....skulle det vara något för mig? Om så är fallet - har du/ni några råd/kritik angående t.ex årsmodell och miltal? Skicket visar ju ofta hur den är skött men är komplett utförd service genom åren vitalt? Är det heltokigt att köpa en "naken" CBR (utan packväskor,väskhållare etc) eller finns fortfarande vissa tillbehör om än på andrahandsmarknaden? Puh, många funderingar men jag hoppas att ni står ut med allt. -Tack på förhand!
 

Grävlingen

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2014
Ort
Göteborg
Hoj
xxxxxxx
-Tack för tipsen Straightster! Låter som den typ av hoj jag söker. Har väl egentligen inte läst annat än idel lovord om denna (CBR). Men bättre att höra sig för själv och berätta vad man önskar/förväntar av den. Ska börja hålla utkik efter årsmodell -92 till -94 då (vill kunna Classicförsäkra).
 

ormdoktorn

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2014
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki Z1100
Hej gott folk!

Min kawwa börjar bli lite väl trött i motor och fjädring. Därmed har jag börjat snegla på en ny(are) hoj.

En Honda CBR1000F verkar man få mycket för vad man betalar för dom, vilket passar mig utmärkt. En nackdel med mig är att jag är ganska lång (194cm) vilket gör att jag sitter som på en "minimoto" på vissa cyklar.

Hur är CBR1000F:en för en längre person? Fungerar det eller ska jag börja leta någon annan modell istället?

Tanken är även att eventuellt köra 10 dagar eller något ner mot Tyskland-Polen i slutet av augusti. Vågar man det med en 20 år gammal cykel eller är det bara tuta och köra?


/Mattias
 

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Tjena :)

-93 har ju nyaste modellen av kåpor och bakdel, infällda blinkers i nedre kåporna istället för uppe vid lyktan. I övrigt är det i princip samma cykel, motormässigt e dom ju identiska :)

Jag hade en -93 först och nu har jag en -96 och är supernöjd, går som ett lok efter vägen och med öppet filter, nytt avgas och dynojet går den extremt fint motormässigt.


-Tack för tipsen Straightster! Låter som den typ av hoj jag söker. Har väl egentligen inte läst annat än idel lovord om denna (CBR). Men bättre att höra sig för själv och berätta vad man önskar/förväntar av den. Ska börja hålla utkik efter årsmodell -92 till -94 då (vill kunna Classicförsäkra).
 

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Halloj :D

Jag är 186cm och kan inte klaga på körställningen trots att jag har ben som en förväxt stork, efter 30mil vill jag dock kliva av och sträcka på lemmarna lite och det passar ju bra med tankning oxå då det brukar vara lika med reservläge på kranen :)

Motormässigt är det ju en kanoncykel och jag har inte tvekat en sekund på att dra iväg på långturer med mina, den förra hann gå runt 6000mil och den nuvarande har snart kommit dit oxå. På den förra bytte jag kamkedjesträckaren och justerade ventilerna, på den "nya" är inget gjort vad jag vet men ventiljustering ligger i röret framöver.

Hej gott folk!

Min kawwa börjar bli lite väl trött i motor och fjädring. Därmed har jag börjat snegla på en ny(are) hoj.

En Honda CBR1000F verkar man få mycket för vad man betalar för dom, vilket passar mig utmärkt. En nackdel med mig är att jag är ganska lång (194cm) vilket gör att jag sitter som på en "minimoto" på vissa cyklar.

Hur är CBR1000F:en för en längre person? Fungerar det eller ska jag börja leta någon annan modell istället?

Tanken är även att eventuellt köra 10 dagar eller något ner mot Tyskland-Polen i slutet av augusti. Vågar man det med en 20 år gammal cykel eller är det bara tuta och köra?


/Mattias
 
Last edited:

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Till min förra som var importerad köpte jag bara en ny kamkedjesträckare och justerade ventilerna, det är en grym spis med en suveränt fin växellåda. Köpte KAPPA wingrack (kopia av GIVI) och tre väskor samt monteringssats, finns hos allright.eu och säkert ännu fler. Hela rasket köpte jag för nästan 8500:- men det är säkert annat nu.

Till den nuvarande som jag inte gjort nåt åt motormässigt annat än K&N filter, dynojet och nytt avgassystem köpte jag Krausers K-wing och pakethållare samt tre väskor då jag tycker deras grejer är snyggare och diskretare om man åker utan väskor. Dessa prylar köpte jag på Ebay för runt 6000:- + pakethållaren för 800:-. Årsmodellerna fr.o.m -93 är lättare hitta eftermarknadsprylar till då det är samma "kaross" på dessa ända tills produktionsslutet 2000.

Men fulla väskor och full tankväska samt två vuxna på runt 210kg totalt (överlass) så är det lite mjukt bak, på den "nya" monterade jag en progressiv fjäder/fjädrar både på bakdämparen och i gaffeln och det gjorde en enorm skillnad, prestandamässigt räcker det gott och väl till även med FULLT lass :D

Den är ju ett landsvägslok men tvekar inte en sekund efter krokiga vägar även om man måste ta kommandot och verkligen köra hojen. Jag gick SMC:s bankurs nivå 1 och det var nyttigt för jag insåg raskt att det är jag och inte cykeln som är begränsningen, nu vet jag hur jag ska hantera maskinen och den gör precis det man säger åt den att göra.

Starta cykeln och lyssna, den enda riktigt svaga punkten är kamkedjespännarna som kan rassla lite vid kallstart men tystna när motorn fått lite temp. Om den fortsätter rassla bör du nog byta och har den gått över 5000mil kan det vara typ dax, min har dock gått typ 6000mil nu och än är det ingen fara. Ska ticka lite på ventilerna, om den är knäpptyst ska du nog justera dom lite kvickt då man annars kan bränna dom. Båda mina är/var importerade och helt utan servicehistorik men har inte haft några som helst problem med nåt, enda man kan reagera över är tempmätaren som inte ser ut att gå upp alls. Det gör den inte vid normal körning, den ligger vid toppen på det första vita fältet men kliver upp högre om man kryper i stan en het högsommardag och då startar även fläkten.

Kör med delsyntetolja då den annars kan slira på kopplingen, har testat detta med helsyntet och det funkade inte. Har senare läst om detta fenomen och även verkstan rekommenderar delsyntet av bra kvalitet :)

Komfortmässigt är den en helt underbar cykel, lite lätt framåtlut och en bra benvinkel både för förare och passagerare. Jag byggde om sadeln på min nuvarande med nytt bättre tyg och gelinlägg både fram och bak, kan rekommendera detta då det gjorde alltihop med komforten. Jag skickade sadeln hit, http://www.elsemade.com/ , och Alastair är GRYM. Priserna slår allt jag sett i Sverige och trots frakt fram och åter England så är det oslagbart.

Hoppas jag kunde räta ut dina frågetecken lite och om inte tveka inte att fråga då jag rivit båda mina cyklar i molekyler och verkligen gått igenom dem :D

Hej på er alla! Nybliven medlem här och återfallsåkare sedan ett år tillbaka.Kommer närmast från GW 1800 som nu är såld...körde Honda CB500 - Kawa GPz 750 - Suzuki GSX 1100 - GW 1100 när det begav sig innan annat "kom i vägen" (familj,hus m.m) . Nåja, till saken - jag vill/kan inte sluta åka hoj nu. Får nästan abstinens efter att GW'n såldes. Men....! Jag vill nog komma tillbaka till det mer aktiva åkandet och har spårat in på CBR 1000f eller möjligtvis Kawa ZZR1100. Och då i årsmodell -89 till -93/-94. Tycker att de "gamla" hojarna ser estetiskt bättre ut (smaksak) samt bryr mig inte så mycket om den senaste tekniken. Sedan har jag passerat de femtio precis och tänker inte rejsa. Vill bara ha en robust,stadig hoj som fixar två samt eventuellt packning utan att knäa. Ett plus om den klarar av lite aktiv solokörning så klart. Komfort önskas iofs också. Så vad anser ni som nu har haft er CBR ett tag.....skulle det vara något för mig? Om så är fallet - har du/ni några råd/kritik angående t.ex årsmodell och miltal? Skicket visar ju ofta hur den är skött men är komplett utförd service genom åren vitalt? Är det heltokigt att köpa en "naken" CBR (utan packväskor,väskhållare etc) eller finns fortfarande vissa tillbehör om än på andrahandsmarknaden? Puh, många funderingar men jag hoppas att ni står ut med allt. -Tack på förhand!
 

Grävlingen

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2014
Ort
Göteborg
Hoj
xxxxxxx
-Tackar Wesse74! :) Mycket bra info. Har nu kollat upp tillbehörssidan bättre nu och det stämmer som du skriver; det verkar vara mycket lättare att få tag i delar till -93 och uppåt. Hmmm, vad gäller kamkedjesträckaren verkar det som att runt ca 6000 mil är det dags för byte. Tack för tipset angående fjädringen. Hade själv tvekat att köpa hoj utan servicehistorik men skicket/säljaren samt modell har antagligen inverkan på det, har ju som sagt bara hört lovord om denna modell. Har hittat ett par intressanta hojar nu men prisnivån är mycket varierande mellan vissa. Vet ej om det "lönar" sig att slanta upp ca 10000:- mer för i princip samma hoj/årsmodell/skick. Fortsättning följer.....
 

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Det där med sträckaren verkar vara olika på individer, som sagt så bytte jag på den förra vid samma mil som jag har på den "nya" nu och då hade den varit dålig typ 1000mil :va Vad gäller servicehistorik på såna här gamla cyklar är det egentligen rätt egalt, den typ av cykel det handlar om är ju ingen bushoj och jag vet ingen biker som inte tar hand om cykeln :tummenupp

Vad gäller vad som är värt och inte så måste man ju se på vad som är gjort, vad som behöver göras och utrustningsnivån på ykeln. Jag rekommenderar handtagsvärme (skitskönt på vår, höst och vid regn trots kåpor) och råkar den ha scottoiler och väskor så är du ju bra till, sen däcken och drivpaketet är ju en stor slant samt bromsarna :) Köpte min -96:a för 22500:- för två år sen helt ren utan nån som helst utrustning och med 5300mil på räknaren, halvkassa däck och bromsar men rätt färg och skick :D Importerad och ingen som helst service- lr underhållshistorik. Kan tillägga att jag pröjsar inte fullt 4000:-/år helförsäkring så jag vet inte om du ska begränsa dig till classicsegmentet i årsmodell

-Tackar Wesse74! :) Mycket bra info. Har nu kollat upp tillbehörssidan bättre nu och det stämmer som du skriver; det verkar vara mycket lättare att få tag i delar till -93 och uppåt. Hmmm, vad gäller kamkedjesträckaren verkar det som att runt ca 6000 mil är det dags för byte. Tack för tipset angående fjädringen. Hade själv tvekat att köpa hoj utan servicehistorik men skicket/säljaren samt modell har antagligen inverkan på det, har ju som sagt bara hört lovord om denna modell. Har hittat ett par intressanta hojar nu men prisnivån är mycket varierande mellan vissa. Vet ej om det "lönar" sig att slanta upp ca 10000:- mer för i princip samma hoj/årsmodell/skick. Fortsättning följer.....
 

McPot

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
1988, Honda CBR 1000 F
Nu så försöker jag få igång hojen igen efter haft körförbud sen i maj (!!).
Jag har tappat bort dämparinsatsen på ett inte original system. Beställde en original dämpare men passar inte alls. Så min plan nu är att leta efter ett original grenrör men kruxet då är att den troligtvis är dubbeldämpare på den. Inte kollat om finns fästen kvar för en burk på vänstersidan.

Har någon här koll på om det är lätt att plugga ena sidan?
Har mailat diverse mc demonteringar för att se om dom har några delar.

Någon här som vet något mer sätt eller bra lösning?
 

wesse74

wesse
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Bredbyn
Hoj
Honda CBR 1000F -96
Tjenare :)

På min förra var det pluggat på vänstersidan med ett blindlock i metall, skitenkelt faktiskt om man är lite tekniskt bevandrad och kan svetsa. Dock finns fästet säkerligen kvar eftersom bakre fotpinnen sitter i dito så har du dubbla std dämpare så är det inget problem. Grenrör och avgassystem finns det gott om på Ebay om inte annat.

http://www.ebay.com/itm/CBR1000-CBR...pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item1e8eb5cb98

http://www.ebay.com/itm/88-Honda-Hu...Parts_Accessories&hash=item27d7837130&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/CBR1000-CBR...pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20e8f70d0f

Lite tips bara :D

Nu så försöker jag få igång hojen igen efter haft körförbud sen i maj (!!).
Jag har tappat bort dämparinsatsen på ett inte original system. Beställde en original dämpare men passar inte alls. Så min plan nu är att leta efter ett original grenrör men kruxet då är att den troligtvis är dubbeldämpare på den. Inte kollat om finns fästen kvar för en burk på vänstersidan.

Har någon här koll på om det är lätt att plugga ena sidan?
Har mailat diverse mc demonteringar för att se om dom har några delar.

Någon här som vet något mer sätt eller bra lösning?
 

ormdoktorn

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2014
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki Z1100
Det blev en CBR1000F tillslut för mig!

Vet någon av er hurvida ett 4-1 avgassystem till en SC24 passar till min -88 som är SC21? Det skallrar från ena ljuddämparen så antingen köper jag en ny ljuddämpare eller ett komplett 4-1 för ungefär samma pengar.

Den går lite halvdåligt på tomgången och låga varv. Jag ska synkronisera förgasarna i helgen och byta tändstift till veckan. Vad kan det annars vara? Sprucket insugsgummi?


/Mattias
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top