SpecopsNinja
Medlem
Flytta fotpinnar
Är det någon som köpt ny fotpinnesats? Blir det bra? Känns som man kör med highway pegs ibland...
Är det någon som köpt ny fotpinnesats? Blir det bra? Känns som man kör med highway pegs ibland...
View attachment 358408
Tjena!
Nybliven cb1000 ägare (ganska i alla fall) efter att ha sålt R6an. Köpte Mickes grymming, riktigt fin Synd bara på det dåliga vädret nu!! Jag har läst igenom tråden lite men hittade inget inlägg om denna hojen designad av Rossocromo. Verkar vara någon inspiration för den röda färgkombinationen som kom 2010? Hur som helst, så JÄVLA snygg med kolfibern som lyser igenom lacken
Någon som vet vart man får tag i fotpinnarna (hela kitet)? Finns inte på deras sida i alla fall.
/Micke
Hallå!
Nyfiken fråga: Var du ute och åkte i Nässjö trakten igår? Om du dvs har en röd cb1000r? inte ofta man får se en sån guldklimp i dessa trakter! =)
Tja! Nej det var inte jag.. Den är svart
Okey! =) Hoppas inte du missat "vårat" community.. www.cb1000r.se
Halloj! Nå'n som vet vad ett Yoshi halvsystem R-77 kostar i Sverige? Behöver man mappa om efter?
Halloj! Nå'n som vet vad ett Yoshi halvsystem R-77 kostar i Sverige? Behöver man mappa om efter?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |