Hojfest på Hard Rock Café i samband med MC-mässan 24/1!

Fest?


  • Antal röstningar
    0

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Vart ska alla utomsocknes bo då? Jag har försökt ragga på Teo men jag tror han är upptagen med Jörgen :(

Det löser vi. Finns massvis av vandrarhem att välja på. Kolla Göteborg & Malmö forumen. Det är ju två stora gäng som kommer upp så dom har nog bra koll vid det här laget. Kommer solo eller i sällskap? I värsta fall är det bara traska vidare till HIV-pråmen sen när HRC stänger. Sen upp i Slussen för frukost & vips är kl. dags att åka mot Loka-källan igen :tummenupp

Vi låg med varann på nyårsafton, det enda jag vet är att jag dagen efter såg ett hjärta ritat på spegeln i hallen. :kär

Din närvaro räknar jag med! Behövs en person med lite förstånd om vi ska samla ett helt gäng hormonstinna pojkar som frivilligt spenderar 6mån i skinndräkt.


Att döma av snacket än så länge så tror jag det kan bli en succé (även om pollen ser lite blek ut, varför röstar inte alla ni som kommer?)! Intresset den här gången verkar bra stort jämfört med festerna innan, som ändå dragit bra med folk :tummenupp
Även fått en del frågor om hur man tränger sig i kön & osv. Men det blir lika för alla, samt att bordsbokning går direkt via Hard Rock.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Haha, det var en dimmig afton. Fått någon vräkningsorder för kinasmällaren?

Nej men kanonen hade gjort en svart fläck från fänghålsflamman på balkongväggen. :gnissla

:bomärke

Din närvaro räknar jag med! Behövs en person med lite förstånd om vi ska samla ett helt gäng hormonstinna pojkar som frivilligt spenderar 6mån i skinndräkt.

Phulquotare :4skrika

Förstånd! Moi? Jag är ju den som brukar spårar ur först :gnissla

Jo jag dyker nog upp om jag är kry och partysugen!
 
Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Tanken e att dyka upp iaf!
Får se hur boendet löser sig hittat lite vandrarhem med krypavstånd problemet e väl vars bilen skall stå.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Jag plus några till kommer, vet inte riktigt hur många då det är lite lägre snurr på "vårt" forum. Men några blir det nog allt :)

Första SHfesten för min del så det ska bli kul :tummenupp
 

_rills_

Guest
Vi ska försöka kika förbi! kommer ju från Boden så vafan :p
 

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
:) jag menar när räknar alla med att vara inne på hard rock?? Är alla pp vid öppning dvs 22:00?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ni som bor i sthlm o brukar gå ut o festa där, hur länge har ställena öppet? Vart går man efter hrc? Det var väl bara öppet till 3. Jag vill parta hela natten. :tummenupp
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ni som bor i sthlm o brukar gå ut o festa där, hur länge har ställena öppet? Vart går man efter hrc? Det var väl bara öppet till 3. Jag vill parta hela natten. :tummenupp

Flera ställen i city som har öppet till kl. 5. Finns visserligen ställen som har öppet längre också men där får du inget att dricka. Fast du kan säkert både få och ge en lapdance där :brynad
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top