hojåkare på stulen mc - död

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Dags för Vägverket att ha en separat kolumn för hojkrascher med stulna hojar, fulla piloter, moppefuckon på crosscyklar i trafik eller hjälmlösa moppefuckon som "bara skulle prova" storebrorsans kompis R1:a
 

totte_kott

Ser inget vidare ut.......genom fönstren
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Varberg
Hoj
DR350S -91, XT1200Z -11
Dags för Vägverket att ha en separat kolumn för hojkrascher med stulna hojar, fulla piloter, moppefuckon på crosscyklar i trafik eller hjälmlösa moppefuckon som "bara skulle prova" storebrorsans kompis R1:a

Spelar väl ingen roll med en kolumn till, mc är ju fortfarande ett "systemfel" enl. vv
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Synd för hojen.

Kan ju vara ägaren som körde hem den efter att han tagit tillbaka den med hjälp av kettingjenget :gnissla

Säg inte för mycket bara... men var det tjuven så, rätt åt han :tummenupp
 

Tommy.exe

Guest
Nu kunde det ju ha varit vem som helst av oss, så att vara dryg å tycka att det var rätt åt honom tycker jag är lite väl magstarkt....

Är ju många med körkort å som sitter på egen hoj som omkommer i liknande olyckor.

Hade det varit nåns kompis här på SH så hade ingen tyckt synd om gubben i grävaren......

MEN.... "själv göra själv ha", tycker inte synd om just den här killen, mest för att han då var en tjuv... men jag GLÄDS inte åt att han e död....
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag blev av med en av mina hojar (cross) där tjuven körde in i ett träd och lämnade in för en massa år sedan... Jag ska inte säga att jag är glad han dog, men jag är ju inte direkt ledsen heller. Tror de allra flesta inte direkt glädjs åt någon annan människas död, i synnerhet när det "enbart"gäller stöld av egendom... (även om man är fly förbannad när man drabbas).
 

IronMike

Guest
Dags för Vägverket att ha en separat kolumn för hojkrascher med stulna hojar, fulla piloter, moppefuckon på crosscyklar i trafik eller hjälmlösa moppefuckon som "bara skulle prova" storebrorsans kompis R1:a

Dock...många som intalar sig, att "har man bara hjälm å är nykter, så är man odödlig".. Risken finns alltid ändå..
 

Serenity

The unusual kind
Gick med
2 Jun 2007
Ort
på en väldigt skön plats
Hoj
Se garage
Bra dé stod att hojen va stulen annars hade vi väl fått ännu sämre rykte från allmänheten. Gläds inte åt killens död men sörjer inte heller.
Mina tankar går till anhöriga :(
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top