hojåkare i lindesberg??

Hedén

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Ort
Lindesberg
Hoj
Gsxr 750
Vad alla klagar! Tycker det är en jävla bra skithåla:3freak
Roliga vägar snart en 400 meters bana och inte alls långt till Gelleråsen!
Vill man till Örebro är det bara att sparka sig dit..
 

Quazar

BikerBoyz
Gick med
6 May 2008
Ort
Söderut
Hoj
ingen
Från vilket håll kommer man då? VIlket håll svänger man av mot? Ingen aning vad det står på skylten?

Finnåker tror jag nu när jag kollade runt på lite kartor.

Bara svänga precis där pilen är, kurvigt så in i bara helvete och smal väg. Du fortsätter till vänster där vägen delar sig nästan direkt när du åker in. Är rätt givet när man kör men kommer inte ihåg exakt i huvet hur det ser ut där just nu. Jag o polarn mötte en sån där åkertröska eller vad dem heter en gång förra sommaren. Vi fick båda stanna hojarna och nästan rulla ner i diket för att han skulle kunna komma förbi och då var han nästan nere i diket på andra sidan. Och det var på ett brett ställe på den vägen :tummenupp

http://www.pixbox.se/pic_show_id26779962.html

Klarar du att hålla 70 km/h i alla kurvor som det är på den vägen så är du min hjälte. Går nog knappt ens med knäskrap, är ju fanimej ett par 150 graderskurvor :p
 
Last edited:

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Mycket bra vägar runt trakten. Blir gärna med på en tur om jag tar ut racehojen på vägen något! :tummenupp

Mvh Calle.
 

roban_2002

Kocken
Gick med
2 Jul 2005
Ort
lindesberg
Hoj
kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
Finnåker tror jag nu när jag kollade runt på lite kartor.

Bara svänga precis där pilen är, kurvigt så in i bara helvete och smal väg. Du fortsätter till vänster där vägen delar sig nästan direkt när du åker in. Är rätt givet när man kör men kommer inte ihåg exakt i huvet hur det ser ut där just nu. Jag o polarn mötte en sån där åkertröska eller vad dem heter en gång förra sommaren. Vi fick båda stanna hojarna och nästan rulla ner i diket för att han skulle kunna komma förbi och då var han nästan nere i diket på andra sidan. Och det var på ett brett ställe på den vägen :tummenupp

http://www.pixbox.se/pic_show_id26779962.html

Klarar du att hålla 70 km/h i alla kurvor som det är på den vägen så är du min hjälte. Går nog knappt ens med knäskrap, är ju fanimej ett par 150 graderskurvor :p


blir till att provas i sommar! finns ju inte allt för många roliga lågfartsvägar som man har provat!

//Robin
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top