Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
TL1000s -97
Hej Hopp!

Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".

Vad har ni andra för er?
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".

Vad har ni andra för er?



har byggt nytt kök och lagt in 85 m2 ny parkett sen du va här sist:yoparty
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".

Vad har ni andra för er?

SWEET !!!

Kanske t.o.m våga sig upp på hojen för en väldigt stillsam fikatur till sensommaren ?? :)
 

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".

Vad har ni andra för er?

Instämmer med alla andra! :banana

Jag har gift mig sedan vi sågs senast. (om jag inte minns fel :va alla piller har gjort mig mossig i hjärnan. Mer än tidigare menar jag.)
 

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sköllersta
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag har flyttat hem till Sköllersta igen.
Bor i ett nyrenoverat hus så jag glassar mest runt på åkgräsklipparen, dricker folköl och småfixar lite.

Annars brukar jag ta en sväng med lastbilen lite då och då.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
och jag har köpt en kåk som vi flyttar in i den sista aug :)

Vi är också husägare, flyttar den sista juli. Jag har fått för mig att ni sökt er ut mot norr, typ Lillån, Hovsta, stämmer det?

Jag har äntligen fått ryggen fixad! Nu verkar det som jag kommer kunna bli som folk... (nästan). Är dock sjukskriven till augusti... "Rönnbär, sa räven surt".

Vad har ni andra för er?

Kul att det går framåt:tummenupp

Nu sitter vi bara bakom skärmarna och berättar att vi köpt hus, brutit ryggar, kaklat badrum, gift oss eller gjort något annat vuxet... förr sågs vi ju en gång i veckan och snackade bara hoj.

Det låter som att vi behöver en onsdagsfika snart, hur ser det ut nästa vecka? Det måste ju inte vara på en onsdag heller för den delen om någon annan dag passar bättre...
 
Last edited:

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
TL1000s -97
och jag har köpt en kåk som vi flyttar in i den sista aug :)

Kul, jag och Mia letar oxå hus. Hoppas på nått lite utanför stan typ rött med vita knutar och liten lada.

Kan ni som har hus inte skapa "Hus ombygnings/inrednings tråden" i vårat privata forum så vi kan dela med oss av sånt som vi håller på med nu förtiden?

Tog fram BMWn i dag, besiktning gick perfekt med en anmärkning på ett litet avgas läckage... Får ta och fixa det nån gång. Den spinner som en katt med dricker som en borstbindare. :öl
 

Bifogat

  • IMG_7696 liten.jpg
    IMG_7696 liten.jpg
    138.7 KB · Visningar: 63

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Jobbar förmiddag den här veckan, så en fika skulle inte sitta dumt...
 

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
TL1000s -97
Ligga i soffan och lida av värmen...

Tänkte just på att det är förjävla skönt att inte dra på sig skinnstället när det är så här jävla varmt... Hojen tycker nog oxå det är för varmt. Nog bäst att låta den stå. Nä, bättre att ligga här och lapa i sig en kall folköl. :tummenupp
 

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
*
Kul, jag och Mia letar oxå hus. Hoppas på nått lite utanför stan typ rött med vita knutar och liten lada.

Kan ni som har hus inte skapa "Hus ombygnings/inrednings tråden" i vårat privata forum så vi kan dela med oss av sånt som vi håller på med nu förtiden?

Tog fram BMWn i dag, besiktning gick perfekt med en anmärkning på ett litet avgas läckage... Får ta och fixa det nån gång. Den spinner som en katt med dricker som en borstbindare. :öl


Fasen, en sån där drar ju lika mycket soppa på en åktur som du sparat in på alla år med din lupo! :tummenupp

Hej alla förresten! :banana
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top