Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.

doller

Medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
I Sveriges närmaste stad
Hoj
2008 Yamaha FZ6 N
Demodag i Arboga...

Nån som vill ta en tripp dit på lördag?
Jag ska iaf dit och jag vet att Sandor är på oxå.

Förslag:
Samlingsplats Shell
Tid för avfärd 11:00

Nån som har andra önskemål, bara att posta detta på forumet...

Hoppas vi blir ett gäng!
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Klockan 12 på macorvars i norrköping kanske, jag är lite sugen på att se nått annat. det betyder att man åker 11 från shell.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Här är det livat värre :va hur har det blivit,,,,,, dött skulle man kunna säga.
Om vi inte åker hoj varje dag så kan man ju alltid ta en bärs eller så på lokal, lite party har ju ingen dött av.
Jag åker gärna på tävlingar som en del vet och ev, ska jag till Stockholm och köpa lite utrustning till mig själv på hojen förstårs nån dag.
 

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
Ingen
Här är det livat värre :va hur har det blivit,,,,,, dött skulle man kunna säga.
Om vi inte åker hoj varje dag så kan man ju alltid ta en bärs eller så på lokal, lite party har ju ingen dött av.
Jag åker gärna på tävlingar som en del vet och ev, ska jag till Stockholm och köpa lite utrustning till mig själv på hojen förstårs nån dag.

Stockholm hörde vi, när var hur?
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Här är det livat värre :va hur har det blivit,,,,,, dött skulle man kunna säga.
Om vi inte åker hoj varje dag så kan man ju alltid ta en bärs eller så på lokal, lite party har ju ingen dött av.
Jag åker gärna på tävlingar som en del vet och ev, ska jag till Stockholm och köpa lite utrustning till mig själv på hojen förstårs nån dag.

ja vad fan har hänt? här är man borta en månad och så åker ni knappt. Imorgon ser det ut att bli skapligt jag tror nog jag tar en sväng nån som vill haka på?
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
På onsdag kan man släpa ner hojen och sig själv till JonnyBläster (Värmbolsindustrierna) och umgås med motorfolk av olika sorter. Där kan man äta korv och dricka.

Om man har lust att ses innan så träffas vi på Shell klockan 17,45.
 
Last edited:

Marlorn

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha XVS 1100 Dragstar
Så har man gjort ännu ett misstag.

Jag körde omkull ikväll då jag bromsade för hårt och något av hjulen låste sig, när en hare sprang upp på vägen mellan specce och gamla lyktan. "Forsjö golv" :gnissla :huvet :mad: :arsele

Jag själv är okej förutom tre skrapsår på vänster ben. Jag hasade kanske 10-20 meter, kanske mindre än så. Körde i drygt 70... Alldeles för fort i skymning...
Hade nämligen inga mc byxor på mig... DUMT! Men jag har haft tur i oturen då det är det enda som blev. Jag tackar min mc jacka, hjälm och mc handskar för detta. Om man nu hade haft byxorna på sig också! :huvet

Så till motorcykeln... Vänster blinkers verkar vara paj, stor buckla i tanken, växelspaken gick av och det luktade ganska mycket bensin när jag rullade in den i garaget igen.

Jag pröva starta den och konstigt nog så blev det liv. Även elektroniken verkar okej. Ska kolla noggrannare imorgon igen. Nu sitter jag iaf hemma och har lugnat ner mig.

Hej svejs! Kör lugnt i detta område! Förbannade djur.... :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top