Bergenström
Ny medlem
Ute o tränade manöverbanor med min ktm duke II -04. Haft hojen någon månad gått fint osv, så tränade jag manöverbanorna rejält, maxad som fan på bromstest o sånt, höga varv som helvete hela tiden flera gånger, har aldrig blåst igenom cykeln som jag gjorde utan bara kört vanlig landsväg. Vi tror att det var varvstop på cykeln först för den dog på 8k+ varv. Var väl inget tänkte vi o fortsatte men när ja körde hemöver så maxade jag den och den dog ju på 8k+ varv som den gjort hela tiden men efter ett tag blev det lägre o lägre, tillslut kunde jag inte överstiga 1.5k+ varv utan att den dog.
Min nybörjar gissning är att det är något fel på förgasaren? För varvstop ska det väl fan itne finnas på den?
Så vad fan ska jag göra? Någon jävel sa till mig nyss att det finns någon plugg i förgasaren o man skulle dra ur den o tömma den på något skit? Eller vad fan ska jag göra, har ingen erfarenhet alls med motorer, innan jag börjar i river ner hela motorjäveln hjääääälp.
Är lagomt stressad/arg för jag har nämligen uppkörning på onsdag så det här passade ju jäääävligt bra nu ...,..-.-
Min nybörjar gissning är att det är något fel på förgasaren? För varvstop ska det väl fan itne finnas på den?
Så vad fan ska jag göra? Någon jävel sa till mig nyss att det finns någon plugg i förgasaren o man skulle dra ur den o tömma den på något skit? Eller vad fan ska jag göra, har ingen erfarenhet alls med motorer, innan jag börjar i river ner hela motorjäveln hjääääälp.
Är lagomt stressad/arg för jag har nämligen uppkörning på onsdag så det här passade ju jäääävligt bra nu ...,..-.-