Highsider Magazine 2011

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Redan beställd:tummenupp

Han gör ett bra jobb så det e ju en självklarhet att beställa den
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Självklart kommer jag att köpa den, men vilket är bäst, att beställa eller köpa i affär? Om fler handlar i affären så kanske den hamnar i fler affärer. Köper "alla" via nätet så kanske den blir så smal att den inte kvalar in till butiksförsäljning så att säga, å då är det bara redan insnöade som köper den? Eller är jag ute å cyklar nu igen? :va Vill ju att så många som möjligt ska se å köpa Highsider! :tummenupp
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Självklart kommer jag att köpa den, men vilket är bäst, att beställa eller köpa i affär? Om fler handlar i affären så kanske den hamnar i fler affärer. Köper "alla" via nätet så kanske den blir så smal att den inte kvalar in till butiksförsäljning så att säga, å då är det bara redan insnöade som köper den? Eller är jag ute å cyklar nu igen? :va Vill ju att så många som möjligt ska se å köpa Highsider! :tummenupp

Ofta går det hand i hand, finns det stort intresse för tidningen vid förbeställningar, så brukar det också finnas stort intresse när den väl är ute i butik. Iallafall enligt Interpress som sköter distributionen av tidningen.

I affär kostar tidningen 99kr, då ska de pengarna fördelas mellan tre parter (om man bortser tryckeri m.m.); Highsider, butik och Interpress. Förbeställer ni så kostar tidningen 79kr, ni sparar lite pengar och dessutom blir det mer kvar till mig. Så ni gynnar Highsider mer om ni förbeställer tidningen! Samt får hem den några dagar innan den finns ute till försäljning.
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Såg att vi som beställt tidningen kommer få den i våran brevlåda 29 April, men då e min brevlåda på en stoooor asfaltsyta i Anderstorp.

Det skulle möjligen inte vara så att du har med dig en bunt tidningar dit Rash?

Jag köper gärna ett ex till isåfall, en till min brevlåda hemma å en som man har som kvällslektyr under racehelgen :krama

Kan ju vara ett bra tillfälle å få sålt massa ex till publiken med, sök tillstånd hos arr så skall det väl inte vara några problem. :tummenupp

Pleeeease :)
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Såg att vi som beställt tidningen kommer få den i våran brevlåda 29 April, men då e min brevlåda på en stoooor asfaltsyta i Anderstorp.

Det skulle möjligen inte vara så att du har med dig en bunt tidningar dit Rash?

Jag köper gärna ett ex till isåfall, en till min brevlåda hemma å en som man har som kvällslektyr under racehelgen :krama

Kan ju vara ett bra tillfälle å få sålt massa ex till publiken med, sök tillstånd hos arr så skall det väl inte vara några problem.
Pleeeease :)
Bra idé Tommy. :tummenupp
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
låg och lurade i lådan, nu är helgen räddad :tummenupp

tjooooock! :näsblod
 

Bifogat

  • kjghjggh 001.JPG
    kjghjggh 001.JPG
    110.5 KB · Visningar: 93

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Fick med min idag och som ovanstående sa den e tjock:tummenupp

Mycket o intressant läsning.
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Tidningen kommer att finnas till försäljning på anderstorp i helgen. Vore kul om många köpte tidningen för att stötta Rash. Själv är jag riiiktigt nyfiken på innehållet :tummenupp
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Riktigt bra tidning! Hoppas den säljer bra!
Kanske ett till nummer iår?
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
På det stora hela en mycket bra och snygg tidning även om jag saknade woooike-klasserna, men vem fan vill läsa om oss? :D

Intervjun med Öhlins-teknikern var intressant till en början men det blev mest en massa name dropping och inte så mycket om hans egentliga jobb, vad de ändrar mellan olika pass osv. Det skulle jag vilja läsa om nästa gång.

Sen förstår jag att förarfokuset läggs på den egna vänskapskretsen men Göteborgs-pojkarna fick lite väl mycket utrymme tycker jag. Har inte tidningen framför mig men det var en känsla jag fick efter första läsningen. Finns det inga privatförare som inte kör för Cawalli eller kommer från Göteborg?

Keep up the good work Rachid! Ser fram emot en sen höstutgåva som summerar säsongen! :tummenupp
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jag fick för mig att det var prenumeration det handlade om och valde alternativet 3 ex. Blev lite paff när jag fick tre ex av samma tidning! Får väl placera ut de två extranumren på lämpliga ställen så de blir till någon nytta! :)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top