HET söker tredjeförare!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Eftersom oscar är för feg och skalman fortfarande är trasig efter förra säsongen letar vi efter en förare till som vill vara med om att vinna ERF-serien 2007. Sökande mailar till: humlan@humlansendurance.se eller skicka PM. Satsningen är helhjärtad, målet är att vinna hela serien.
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Nr:18 skrev:
2662594 Eftersom oscar är för feg och skalman fortfarande är trasig efter förra säsongen letar vi efter en förare till som vill vara med om att vinna ERF-serien 2007. Sökande mailar till: humlan@humlansendurance.se eller skicka PM. Satsningen är helhjärtad, målet är att vinna hela serien.


Zmurfen var väl sugen på att börja köra igen, PM:a honom :tummenupp

Han e sjuksnabb o stabil :yoparty
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jepp, vi söker nått ess som kan lägga några jävelvarv när det kniper :) Kul som fasen ska vi ha också!

EDIT: Ja just det, det kanske inte är officiellt sedan tidigare. Jag åker med HET nästa år :tummenupp
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Don Quixote skrev:
2663390 Jepp, vi söker nått ess som kan lägga några jävelvarv när det kniper :) Kul som fasen ska vi ha också!

EDIT: Ja just det, det kanske inte är officiellt sedan tidigare. Jag åker med HET nästa år :tummenupp
Officiellt får man väl kalla det! Har bara slarvat med uppdateringen på hemsidan:tummenupp
 

Sharan

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
Gixxer 1000 K4
Nr:18 skrev:
2663947 Officiellt får man väl kalla det! Har bara slarvat med uppdateringen på hemsidan:tummenupp

Kul att det är fler än jag som är uppe tidigt.
Själv är jag för långsam, men tänkte ändå köra ERF B nästa år.
Har MC, gott om reservdelar, tre depåpersonal men är ensam som förare änn så länge, (Har några kan som kan tänkas vilja köra men inget bekräftat).

Ingemar
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Don Quixote skrev:
2663390 Jepp, vi söker nått ess som kan lägga några jävelvarv när det kniper :) Kul som fasen ska vi ha också!

EDIT: Ja just det, det kanske inte är officiellt sedan tidigare. Jag åker med HET nästa år :tummenupp
Du börjar komm aupp dig ordentligt i smöret. Betald A-förare som kommer ner med hjälm och ställ för att bomba ett par varv. Låtrer soft. ;)
Grattis, mest till Humlan då rå.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Gustav O skrev:
2663954 Du börjar komm aupp dig ordentligt i smöret. Betald A-förare som kommer ner med hjälm och ställ för att bomba ett par varv. Låtrer soft. ;)
Grattis, mest till Humlan då rå.
Tackar!:yoparty
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Gustav O skrev:
2663956 Så det blir Donkey Kong, du och en ännu icke namngiven förare? Låter som en bra start.
Ge mej gärna förslag! Apsnabb är en förutsättning, trevlig är ett annat krav. Rik är också en merit:D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nr:18 skrev:
2663957 Ge mej gärna förslag! Apsnabb är en förutsättning, trevlig är ett annat krav. Rik är också en merit:D
Skönt. Jag klassar ut mig själv på alla tre punkterna. :D

Har inga idéer på rak arm.

EDIT: Först läste jag apstruts istället för apsnabb men det föll ju på sin egen orimlighet. :D
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Nr:18 skrev:
2663957 Ge mej gärna förslag! Apsnabb är en förutsättning, trevlig är ett annat krav. Rik är också en merit:D

Jag är apsnabb, snygg o trevlig. Rik blev jag just av att köra för HET, men nu är pengarna där slut att betala ut löner för...:hihi
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Att köra i Humlans team är ingen lek, glöm att detta är for fun, du måste vara redo 25 timmar om dygnet eftersom Humlan aldrig sover, han kommer att ringa dig 8 dagar i veckan närsomhelst på dygnet och be dig repetera alla inställningar för fjädring, stötdämpare, drevning på respektive banor.

Du måste dessutom vara beredd på att köra dubbla ERF tvåtimmarspass helt utan förvarning utan att fråga varför.

Humlan får Paul Teutel i OCC att framstå som diplomatisk.
 

lin77

- Kraftig benstomme
Gick med
3 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
CBR1000RR
GSXR1100R skrev:
2664319 Att köra i Humlans team är ingen lek, glöm att detta är for fun, du måste vara redo 25 timmar om dygnet eftersom Humlan aldrig sover, han kommer att ringa dig 8 dagar i veckan närsomhelst på dygnet och be dig repetera alla inställningar för fjädring, stötdämpare, drevning på respektive banor.

Du måste dessutom vara beredd på att köra dubbla ERF tvåtimmarspass helt utan förvarning utan att fråga varför.

Humlan får Paul Teutel i OCC att framstå som diplomatisk.

Man får även räkna med att köra till Italien för att hämta ett drev. Kiruna för att köpa en styrhalva etc etc
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
lin77 skrev:
2664363 Man får även räkna med att köra till Italien för att hämta ett drev. Kiruna för att köpa en styrhalva etc etc
Motorerna brukar trimmas hysteriskt i Danmark av Jansberg, den aer fed og knuser hurtigt din girkasse i stykken

Men jag tror att Humlan kommer att köra standard 1000cc nästa år, det är ju kul att komma i mål oxo.

Kom igen nu ni som är snabba, missa inte tillfället att få gasa satan tills ni kräks.

:yoparty
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nr:18 skrev:
2662594 Eftersom oscar är för feg och skalman fortfarande är trasig efter förra säsongen letar vi efter en förare till som vill vara med om att vinna ERF-serien 2007. Sökande mailar till: humlan@humlansendurance.se eller skicka PM. Satsningen är helhjärtad, målet är att vinna hela serien.
Tredjeförare har ni ju redan en.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top