heja på min första motorcyklist idag!!

eddan

måste lära mig wheela o börna....
Gick med
27 Aug 2006
Ort
lite varstans här o där
Hoj
RGV 250 från 92 o ktm 450 EXC
papper o allt annat roligt va klart, första övningskörningen på den första hojen... var inte ensam om att åka hoj (förutom handledarn), några andra glada nissar va oxå ute o åkte... trots att man har sporthoj (har ju märkt att en viss klyfta finns mellan sport-åkarna och glidarna...), så var det en på custom som heja tillbaka! kändes jävligt nice, kul som fan att köra för den delen oxå... :) ta det lungt o heja på varandra där ute, kul som attan!
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
eddan skrev:
2548279 papper o allt annat roligt va klart, första övningskörningen på den första hojen... var inte ensam om att åka hoj (förutom handledarn), några andra glada nissar va oxå ute o åkte... trots att man har sporthoj (har ju märkt att en viss klyfta finns mellan sport-åkarna och glidarna...), så var det en på custom som heja tillbaka! kändes jävligt nice, kul som fan att köra för den delen oxå... :) ta det lungt o heja på varandra där ute, kul som attan!

Klart man ska heja på varandra :tummenupp

Lycka till med kortet !!! :)
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
tro fan man ska heja på varandra.. jag skiter fullständigt i om det är sporthojsåkare eller glidare.. men hejar helst inte på ducatis.. hehe.. :D
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Jag hälsar alltid på hojåkare, skitsamma hojtyp. Men om jag kör riktigt jävla fort och håller full fokus på vägen kan det bli halvdana hälsningar :D
 

matcol

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
Kawa ZZR 1100 -91:a
Finns ju knappt nåra att heja på längre på vägen....man är ju i princip ensam hojåkare på morgonen.....Nynäsvägen in till staden...var är ni andra?? .-)

Har man tur så hittar man nån på hemvägen....å morsa lite på.
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
matcol skrev:
2548566 Finns ju knappt nåra att heja på längre på vägen....man är ju i princip ensam hojåkare på morgonen.....Nynäsvägen in till staden...var är ni andra?? .-)

Har man tur så hittar man nån på hemvägen....å morsa lite på.

Rejsa igenom södertälje vid 16 tiden så kan vi morsa på varandra :D
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Fin hoj du skaffat dig. Själv haft en sådan som första "riktiga" hoj. Gillade den otroligt mycket. :tummenupp
 

matcol

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
Kawa ZZR 1100 -91:a
eddan skrev:
2548279 papper o allt annat roligt va klart, första övningskörningen på den första hojen... var inte ensam om att åka hoj (förutom handledarn), några andra glada nissar va oxå ute o åkte... trots att man har sporthoj (har ju märkt att en viss klyfta finns mellan sport-åkarna och glidarna...), så var det en på custom som heja tillbaka! kändes jävligt nice, kul som fan att köra för den delen oxå... :) ta det lungt o heja på varandra där ute, kul som attan!


Lycka till med lappen....å ta det lungt du med.
 

_isse_

auwtlaaw
Gick med
13 Jun 2006
Ort
falun
Hoj
Husaberg fs650-04
klart man hejar! Jag hejar på så gott som allt som har 2 hjul och nog tycker då jag att alla hejar tilbaka. Jag blir alltid lika positivt överaskad när det kommer en fet customhoj med skinkläder och nitar som ser ut att kunna döda med blicken och hejar lika glatt tillbaks fast man åker en liten plastmoped :D

//isse
 

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
hojlös... :(
Jag skrämde mig själv, på vägen hem från Dalarna i helgen... Jag hälsar alltid på alla hojar, men då hälsade jag tom på en Goldwing!!!:skrämd :p
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är gulligt men Jag hejar inte så mycket. Tänk om det är discokaj 43 som precis spöat sina barn och våldtagit sin fru och nu är ute och svalkar genitalierna på sin xj900. inte fan vill Jag heja på honom.
 

MAD BOY

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Åkersberga
Hoj
NU: 1199 Panigale Tidigare: XT660X SM. SUZ GSX-R750 -99
Klart man hällsar på sina bröder där ute, men att hälsa på en scooter?? är inte det som att heja på en moppe?

Har funderat på det ganska mycket, Att hälsa på en mötande förare betyder/betydde "Kusten Klar". Alltså inga smurfar.
Hur ska vi kompletera detta tecken?? Skaka på huvudet kanske?
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
NisseNutz skrev:
2548544 Jag hälsar alltid på hojåkare, skitsamma hojtyp. Men om jag kör riktigt jävla fort och håller full fokus på vägen kan det bli halvdana hälsningar :D




håller med!! :tungan




å lycka till med kortet :tummenupp :yoparty
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top