"att se en HD masa sig fram på vägarna är lika intressant som att se på när målafärg torkar !"....The one skrev:Den är bara snygg fast det inte är en sporthoj
Klarar du köra om en HD med din humlanicke skrev:"att se en HD masa sig fram på vägarna är lika intressant som att se på när målafärg torkar !"....
jag tror en HD har svårt mot min lilla "humla" 0-100, men över det blir "humlan" lite trött, men fortsätter en ganska bra bit ändå .....Sture Stelben skrev:Klarar du köra om en HD med din humla
Nja säg inte det du dom har ett vrid som får dig att skita i brallannicke skrev:jag tror en HD har svårt mot min lilla "humla" 0-100, men över det blir "humlan" lite trött, men fortsätter en ganska bra bit ändå .....
En standard"avstrypt"night train-01 gör 0-100 på 4 sekunder o toppar ca 200 på mätaren.Så du får nog montera hjälptrampor på humlan om du ska smiska en sån iafnicke skrev:jag tror en HD har svårt mot min lilla "humla" 0-100, men över det blir "humlan" lite trött, men fortsätter en ganska bra bit ändå .....
The one skrev:Den är bara snygg fast det inte är en sporthoj
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |