Har vi några riktigt "gamla" medlemmar här?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag har snart spenderat halva mitt liv här. Måste ju gå att få en diagnos för detta?
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Jag tycker forumet skulle börja mäta status på ett nytt sätt. Sammanlagda tiden en medlem varit registrerad, oavsett nick, skrivit något minst varje månad och samtidigt haft minst en hoj påställd. Skulle krävas en samkörning av medlemsdatabasen, fordonregistret och skatteverkets personregister, men då hade jag iaf inte behövt skämmas :hihi
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Reggade mig före de två krascherna. Minns inte exakt men under 2002 någongång. Dök in efter att någon i supermoto-gruppen på Yahoo länkade nåt hit. Det var några år där, när det var väldigt mycket aktivitet/körningar och fester mm.
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Det är fan 15 år sedan nu jag reggade mig här, tiden går 🥶
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tycker forumet skulle börja mäta status på ett nytt sätt. Sammanlagda tiden en medlem varit registrerad, oavsett nick, skrivit något minst varje månad och samtidigt haft minst en hoj påställd. Skulle krävas en samkörning av medlemsdatabasen, fordonregistret och skatteverkets personregister, men då hade jag iaf inte behövt skämmas :hihi
Ditt konto är väl helt nytt? Eller ska man få tillgodoräkna sig flera profiler?

Tvärtom, riktigt konstigt ha flera profiler tycker jag.

Rent av skäl för uteslutning. 😉
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Ditt konto är väl helt nytt? Eller ska man få tillgodoräkna sig flera profiler?

Tvärtom, riktigt konstigt ha flera profiler tycker jag.

Rent av skäl för uteslutning. 😉
Jo, men det var ju det jag menade - att man givetvis skall kunna tillgodoräkna sig sina gamla profiler, så länge man bara har en aktiv. Har ju redan fumlat till det och uteslutit mig själv en gång, så mitt gamla konto är nog dött och begravet vid det här laget, såvida inte Swedie återställer hela forumet till någon gammal backup från typ juli 2023, vilket iofs skulle vara rätt intressant. :hihi
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jo, men det var ju det jag menade - att man givetvis skall kunna tillgodoräkna sig sina gamla profiler. Har ju redan fumlat till det och uteslutit mig själv en gång, så mitt gamla konto är nog dött och begravet vid det här laget, såvida inte Swedie återställer hela forumet till någon gammal backup från typ juli 2023, vilket iofs skulle vara rätt intressant. :hihi

Är det inte dags att du outar dig själv, så vi vet vem du är?
 

xrperra

ståckholmsjävel
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Hufvudstaden
Hoj
Japanskt o Amerikanskt
Visst var det mycket om att borra, gänga och ligga förr, eller jag minns fel?

Japp,och gasa satan,åka ifrån farbror blå,aningens mer wild o crazy back in the day.

Genomsnittsåldern är ju "något"högre numera så de som överlevde sporthojseran har
väl blivit äldre o klokare.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Begär du något annat än hans gamla nick?

Svårt att segla under radarn någon längre tid mtp stil, språk och ordmängd/ skrivklåda. Inte mig emot. Gillar bredd, i den mån den ff får finnas.
Det måste ju vara lite motvikt mot alla fåordiga norrlänningar på forumet. Annars är jag rädd att de flesta av inläggen skulle bestå av ett kort inandningsljud eller ett lite längre, suckande utandningsljud.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top