Har hon flugit Concord?Pinky skrev:217915815000? Vad flög du med då egentligen? Airbus 380?
EDIT: För övrigt har jag flugit i Mach 2, dock inne i morsans mage men ändå, jag vinner .
Pinky skrev:217915815000? Vad flög du med då egentligen? Airbus 380?
EDIT: För övrigt har jag flugit i Mach 2, dock inne i morsans mage men ändå, jag vinner .
Ozzian skrev:2179209Har hon flugit Concord?
Gasglad&Full skrev:217921815 000 e väl normalt???
överljusfart när farsan besprutade ägget!!! Kom ETTA av 1000 miljarder
Ozzian skrev:2179127Nu blev jag lite nyfiken:
Men på "bulten" skulle du kunna köra ifrån honom... När han kör hoj??
The one skrev:2179185Kom upp i 299 på mätaren kollade varvräknaren och där var 800 varv kvar så jag körde på och till slut så kom varvstoppet in , tror att jag kom upp i över de tre/100 i verklig fart.
Ozzian skrev:2179127Nu blev jag lite nyfiken:
Men på "bulten" skulle du kunna köra ifrån honom... När han kör hoj??
Funatic skrev:2179401V-Max - sporthoj.com...
V-max - sporthoj.com.......
V-max - sporthoj.com............
...Jag får fan inte ihop det, ska inte V-max ägare hålla till på http://www.vmcs.org/ ????????
Nej jag vet, skulle bara retas lite, ena stunden vill du rejsa mot "Fürsten" på bulten och den andra säger du att du har en tung bil, det blir lixom lite motstridigt eftersom de flesta vet hur "han" körNO_FEAR skrev:2179377Inte helt omöjligt.
Du har inte sett mig köra bil.
Åkte ifrån en trimmad gsxr1000 -05 häromdagen och det va på en väg som inte svängde så mycket. Så fort det blev raksträcka eller andra trafikanter så vann han på det. Men när det kom till kurvor så åkte jag om på yttern.
Man "vågar" köra fortare med bil än hoj på allmän väg.
Sen sa jag inte att jag KAN köra ifrån honom. Men jag skulle göra vad jag kunde för att göra det. Hur resultatet skulle bli vet varken du eller jag.
NO_FEAR skrev:2179471Glömde...
Fürstenhoff är ju gammal o gråhårig också.
Hur ska han klara det. hihihi
Jovisst, den var ju både "gammal" & "slö"Fürstenhoff skrev:
Pinky skrev:2179574Vad snackar du om
Pinky skrev:2180629Kan det vara som så att Fürstenhoff är ett stort GR fan och här utger sig för att vara polare (eller vem vet, myten han själv ) med grabbarna grus fast han inte har det minsta med dessa grabbar att göra ?
Skicka länkar och dra rövarhistorier på ett forum kan ju vem som helst göra ?
Nu ska jag sova !
Fürstenhoff skrev:
Jepp... Ca i gng i veckan...IronMike skrev:2167740nytt försök
--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj ..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
:corn
Kul, kan du slänga upp specen på vad du har för grejor i din kärra, så vi har något att jämföra med?Spoox skrev:2180779frågar du mig så visst den impar, till utseende. men de som spelar rol är väll snarare effekt,vrid/viktförhållande. sen så verkar den mer vara gjord för långlopp än "bana"??
Du är möjligtvis inte från Åhus? Tänkte på en "ganska" pigg svart/gul Volvokombi, har för mig att den var därifrån...Spoox skrev:2180779frågar du mig så visst den impar, till utseende. men de som spelar rol är väll snarare effekt,vrid/viktförhållande. sen så verkar den mer vara gjord för långlopp än "bana"??
så hmm, ja men visst, ska meddela när containern finns ute på nätet så kan du få spana lite du med men tror ändå jag har ett bra försprång på 402 till "busigare" banor. men "långlopp eller liknande, nja. tar mig för lång tid mellan 220 - 310
men så är de om man vill ha effekten på andra ställen
IronMike skrev:2167740nytt försök
--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj ..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
:corn
UrbanTiger skrev:2167846Lag tjaffsade inte eftesom flygbolaget Libanesiskt och så och kabinpersonal tillika piloten. Förmodligenn hade han en flyglincens för den storleken på plan. Risken för att få in en Cessna i någon av motorerna löste han genom at stiga snabbt till 10.500-11.000meter. Sen tuta han varje gång han skulle passera ett moln :tuta
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |