Har du varit över 300 km/h?

varit över 300 km/h


  • Antal röstningar
    0

The one

Friend to Bill
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hightown
Hoj
R6
300+

Kom upp i 299 på mätaren kollade varvräknaren och där var 800 varv kvar så jag körde på och till slut så kom varvstoppet in , tror att jag kom upp i över de tre/100 i verklig fart.
 

Gasglad&Full

$€$€$€$€$€$
Gick med
19 Dec 2004
Ort
I din flickväns bäver
Hoj
8=====D
Pinky skrev:
2179158 15000? Vad flög du med då egentligen? Airbus 380?


EDIT: För övrigt har jag flugit i Mach 2, dock inne i morsans mage men ändå, jag vinner :tungan.

15 000 e väl normalt???

överljusfart när farsan besprutade ägget!!! Kom ETTA av 1000 miljarder
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ozzian skrev:
2179209 Har hon flugit Concord?

Jao, på den gamla goda tiden.

Gasglad&Full skrev:
2179218 15 000 e väl normalt???

överljusfart när farsan besprutade ägget!!! Kom ETTA av 1000 miljarder

Trodde 10000-12000 var mer normalt men vad vet jag.
Angående ägget och farsan.. :rofl :hihi
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Ozzian skrev:
2179127 Nu blev jag lite nyfiken:

Men på "bulten" skulle du kunna köra ifrån honom... När han kör hoj?? :tummenupp

Inte helt omöjligt.
Du har inte sett mig köra bil. ;)

Åkte ifrån en trimmad gsxr1000 -05 häromdagen och det va på en väg som inte svängde så mycket. Så fort det blev raksträcka eller andra trafikanter så vann han på det. Men när det kom till kurvor så åkte jag om på yttern. ;)

Man "vågar" köra fortare med bil än hoj på allmän väg.

Sen sa jag inte att jag KAN köra ifrån honom. Men jag skulle göra vad jag kunde för att göra det. Hur resultatet skulle bli vet varken du eller jag. ;)
 

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Ort
Jerusalem
Hoj
GSXR 1000 K7
The one skrev:
2179185 Kom upp i 299 på mätaren kollade varvräknaren och där var 800 varv kvar så jag körde på och till slut så kom varvstoppet in , tror att jag kom upp i över de tre/100 i verklig fart.

Drömmar från en R1 ägare? :D
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Ozzian skrev:
2179127 Nu blev jag lite nyfiken:

Men på "bulten" skulle du kunna köra ifrån honom... När han kör hoj?? :tummenupp


Glömde...
Fürstenhoff är ju gammal o gråhårig också.
Hur ska han klara det. ;) hihihi
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
NO_FEAR skrev:
2179377 Inte helt omöjligt.
Du har inte sett mig köra bil. ;)

Åkte ifrån en trimmad gsxr1000 -05 häromdagen och det va på en väg som inte svängde så mycket. Så fort det blev raksträcka eller andra trafikanter så vann han på det. Men när det kom till kurvor så åkte jag om på yttern. ;)

Man "vågar" köra fortare med bil än hoj på allmän väg.

Sen sa jag inte att jag KAN köra ifrån honom. Men jag skulle göra vad jag kunde för att göra det. Hur resultatet skulle bli vet varken du eller jag. ;)
Nej jag vet, skulle bara retas lite, ena stunden vill du rejsa mot "Fürsten" på bulten och den andra säger du att du har en tung bil, det blir lixom lite motstridigt eftersom de flesta vet hur "han" kör :tungan
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
NO_FEAR skrev:
2179471 Glömde...
Fürstenhoff är ju gammal o gråhårig också.
Hur ska han klara det. ;) hihihi

:gnissla haha får man vara med i detta lilla vad/uppgörelse mellan högvarviga asiater?
själv rattar man 940 med bakhjulsdrigt, väger dock inte 1600 kg men 1295. tror ändå jag åker ifrån er :rofl :p
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Kan det vara som så att Fürstenhoff är ett stort GR fan och här utger sig för att vara polare (eller vem vet, myten han själv :tungan) med grabbarna grus fast han inte har det minsta med dessa grabbar att göra :7peta ?

Skicka länkar och dra rövarhistorier på ett forum kan ju vem som helst göra :hihi?

Nu ska jag sova :fyllisar!
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Tänkte på V-gurras "jag idiot-förklarar-trådstartaren-inlägg."

Fattarunurå :tungan

Pinky skrev:
2179574 Vad snackar du om :va

eeh, vad snackar DU om??? Är du allvarlig?

Pinky skrev:
2180629 Kan det vara som så att Fürstenhoff är ett stort GR fan och här utger sig för att vara polare (eller vem vet, myten han själv :tungan) med grabbarna grus fast han inte har det minsta med dessa grabbar att göra :7peta ?

Skicka länkar och dra rövarhistorier på ett forum kan ju vem som helst göra :hihi?

Nu ska jag sova :fyllisar!
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Fürstenhoff skrev:
2180092 Tror jag också!! :tummenupp

http://www.gatbilar.se/car.php?car=225

;)

/Fürstenhoff.

frågar du mig så visst den impar, till utseende. men de som spelar rol är väll snarare effekt,vrid/viktförhållande. sen så verkar den mer vara gjord för långlopp än "bana"??
så hmm, ja men visst, ska meddela när containern finns ute på nätet så kan du få spana lite du med ;) men tror ändå jag har ett bra försprång på 402 till "busigare" banor. men "långlopp eller liknande, nja. tar mig för lång tid mellan 220 - 310 :(
men så är de om man vill ha effekten på andra ställen :p
 

rollex

Guest
IronMike skrev:
2167740 nytt försök

:pannkyss

--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj :död ..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.

:corn
:yoparty Jepp... Ca i gng i veckan... :yoparty
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Spoox skrev:
2180779 frågar du mig så visst den impar, till utseende. men de som spelar rol är väll snarare effekt,vrid/viktförhållande. sen så verkar den mer vara gjord för långlopp än "bana"??
Kul, kan du slänga upp specen på vad du har för grejor i din kärra, så vi har något att jämföra med?
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Spoox skrev:
2180779 frågar du mig så visst den impar, till utseende. men de som spelar rol är väll snarare effekt,vrid/viktförhållande. sen så verkar den mer vara gjord för långlopp än "bana"??
så hmm, ja men visst, ska meddela när containern finns ute på nätet så kan du få spana lite du med ;) men tror ändå jag har ett bra försprång på 402 till "busigare" banor. men "långlopp eller liknande, nja. tar mig för lång tid mellan 220 - 310 :(
men så är de om man vill ha effekten på andra ställen :p
Du är möjligtvis inte från Åhus? Tänkte på en "ganska" pigg svart/gul Volvokombi, har för mig att den var därifrån...
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
IronMike skrev:
2167740 nytt försök

:pannkyss

--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj :död ..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.

:corn

Fjollor!! Jag har legat i marsfart över 800 km/timme i över 4 timmars tid och avverkat Mälaren till Medelhavet..
 

SwedeAce

There is no spoon
Gick med
21 Dec 2004
Ort
Örebro
Hoj
Meanstreak 1600 - 02
UrbanTiger skrev:
2167846 Lag tjaffsade inte eftesom flygbolaget Libanesiskt och så och kabinpersonal tillika piloten. Förmodligenn hade han en flyglincens för den storleken på plan. Risken för att få in en Cessna i någon av motorerna löste han genom at stiga snabbt till 10.500-11.000meter. Sen tuta han varje gång han skulle passera ett moln :tuta

va det inte två tutor per moln :D
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top