Handsken är kastad igen

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
äh va fan...

Hur gick det på träningen igår?

Ja men för att du kör en brunstig r1:a som vill para sig hela tiden innebär ju inte att du inte har nått ansvar. Du får väll hålla i hojen så den inte försöker para sig med oliktänkande :FU Eller ville du få fram en hybrid :va

Vidare så blåste det åt fel håll igår, så jag lämnade hojen hemma. Det blir helt fel spårval med den vinden :arsele

björn
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Så då vaknade man upp lite dimmig och skulle slänga ut ölburkarna från gårdagen i garaget. Men vänta nu, där står ju inte ne just det. Ett härligt sätt att undvika förnedring, "sälj hojen och stå vi räkcket och förklara hur snabb du är/var planen" har ju gått i lås. Så nu kan Otto, Perra, Benny (fast du var ju aldrig ett hot) åka hur fort ni vill för jag vet att OM jag hade haft en hoj hade jag varit snabbare :D

björn
 
Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
och vilket fönster stod du och glodde i :confused:

Jag såg det på youtube. :D

Neutral skall skruva :mattias Inte surfa sporthoj :ajjabajja

Jag har just kommit hem från en heldag på IKANO och har en redneck-solbränna som bevis. :D Enda mekandet idag blev byte av glödlampa i Hiace:n. I kväll blir det Tracktimer-uppdatering och i morgon heldag i garaget. Då ska jag bli klar.
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Vilket alltså innebär att du kör B-racet. :mattias

I vanlig ordning har jag inte skruvat en sekund med min hoj men jag har en bra plan. Kihlander kommer upp imorgon så lackar jag hans kåpor och han fixar min hoj, fast det vet han inte om själv ännu. :D
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
B-race!!!

och vilket fönster stod du och glodde i :confused: Ne det gick väll inte så bra men det var väll mest för att hon inte ville lämna mig, så i ett sista desperat försök ville hon hoppa in i garaget igen :D

björn

Snart B-Race!

Björn fortfarande anmäld till b-racet... Har han köpt en ny hoj? Eller sålde han aldrig den gamla... frågorna är många...

Kommer Peter köra 250?

Kommer Liin vinna R600?
 

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Kommer Liin vinna R600?
:cdevil :cdevil :cdevil
Det kommer jag att göra, och det vet jag därför att jag och djävulen har skrivit ett avtal. Priset för vinst var att jag aldrig någonsin kommer kunna lägga av, jag är alltså fast i sporten i evighet och satan tar 100% av alla vinstpengar. Jag är alltså dömd till ett liv fyllt av frustration, ångest och ekonomisk misär, bara för att få stå högst upp på prispallen och inhösta mängdens jubel. (De sista orden vill jag tacka Evert Skirgård för, ersättare i Enköpings kommunfullmäkte och mycket klok man)

PM:a mig för tel. till Djävulen, han har rea nu och tar bara 90% av prispengarna fram t.o.m 27/6 :huvet :cdevil :cdevil :cdevil
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
:cdevil :cdevil :cdevil
Det kommer jag att göra, och det vet jag därför att jag och djävulen har skrivit ett avtal. Priset för vinst var att jag aldrig någonsin kommer kunna lägga av, jag är alltså fast i sporten i evighet och satan tar 100% av alla vinstpengar. Jag är alltså dömd till ett liv fyllt av frustration, ångest och ekonomisk misär, bara för att få stå högst upp på prispallen och inhösta mängdens jubel. (De sista orden vill jag tacka Evert Skirgård för, ersättare i Enköpings kommunfullmäkte och mycket klok man)

PM:a mig för tel. till Djävulen, han har rea nu och tar bara 90% av prispengarna fram t.o.m 27/6 :huvet :cdevil :cdevil :cdevil

Jag visste det! :tummenupp
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
:cdevil :cdevil :cdevil
Det kommer jag att göra, och det vet jag därför att jag och djävulen har skrivit ett avtal. Priset för vinst var att jag aldrig någonsin kommer kunna lägga av, jag är alltså fast i sporten i evighet och satan tar 100% av alla vinstpengar. Jag är alltså dömd till ett liv fyllt av frustration, ångest och ekonomisk misär, bara för att få stå högst upp på prispallen och inhösta mängdens jubel. (De sista orden vill jag tacka Evert Skirgård för, ersättare i Enköpings kommunfullmäkte och mycket klok man)

PM:a mig för tel. till Djävulen, han har rea nu och tar bara 90% av prispengarna fram t.o.m 27/6 :huvet :cdevil :cdevil :cdevil

Hmmm, undrar vad det va för avtal..... för du kör ju som om du hade belsebub jagande i baken:D

/Christer
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
björn e, eller ska vi säga ecce?
Nu blir du väl bra sugen i varje fall? :D
visabildCAWY0900.jpg
 

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Världsmetropolen Kungsängen
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Åhhhhh Subban det där var inte snällt alls. På henne var allt lätt (när hon gick). Inga släpp, inga fladder, bara en liten röst som sa "fortare min prins fortare..."

björn

Just så säger min 600 också... :tummenupp
Medans ZX10 gnäggar, hoppar & stegrar sig som en vildhäst, samtidigt som den skriker HOPPA AV MIG DITT FEGA KRÄK:gnissla

Känns faktiskt mer som Bullriding än RR.

Fyyyy F***N vilket pulver i motorn, men nått ÄR felinställt. Wobblar & stegrar sin överallt. Gick 3-4 sek fortare med 600:an ikväll.
//
Benny
 

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Världsmetropolen Kungsängen
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Ett härligt sätt att undvika förnedring, "sälj hojen och stå vi räkcket och förklara hur snabb du är/var planen" har ju gått i lås.
björn

Jag har det jobbigt värre, ska sälja båda hojarna innan racet nästa helg:rolleyes:

Faan va snabb jag varit.. OM jag kört, hehe :D

Men.. för att avsluta spekulationer..
Har en deal på gång med 2st 48 fots motorbåtar från en konkurs i USA..
Går allt igenom... får jag lika mycket för den ena båten som båda två kostar fraktade/tullade till Holland:tuttar

Tänkte slänga in några hojar i båtarna, varav en... kanske blir 1098R

Men det är lång ifrån säkert att jag hinner fixa finansiering & allt i tid... mycket som spelar in:)

Sesåå, BjörnE... KÖP MIN HOJ NURÅÅ, 600:an skriker efter en ny prins att charma!
//
Benny
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Jag har det jobbigt värre, ska sälja båda hojarna innan racet nästa helg:rolleyes:

Faan va snabb jag varit.. OM jag kört, hehe :D

Men.. för att avsluta spekulationer..
Har en deal på gång med 2st 48 fots motorbåtar från en konkurs i USA..
Går allt igenom... får jag lika mycket för den ena båten som båda två kostar fraktade/tullade till Holland:tuttar

Tänkte slänga in några hojar i båtarna, varav en... kanske blir 1098R

Men det är lång ifrån säkert att jag hinner fixa finansiering & allt i tid... mycket som spelar in:)

Sesåå, BjörnE... KÖP MIN HOJ NURÅÅ, 600:an skriker efter en ny prins att charma!
//
Benny

Innebär det att vi ska stryka dej från både R600 å R1000 deltagarlistan till helgen????

Ett förslag, fixa R1000 själv, lacka om 600:an till samma färger som Ecces gamla subba, då faller han som ett ton tegelsten och kommer köpa den på studs.
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Målet 2008 var att krossa rejält i R600 på B-racet.

Nu kommer jag inte krossa, inte ens lite i R600 då. För jag kommer inte till start då. Det har blivit förmycket jobb och annat för att jag skulle hinna med att fixa allt som behövs för raca med min hoj.

Hade jag kört hade Björn.E bara fått sett ett sträck som körde förbi och trillat omkull av vindkraften som uppstod när jag passerade. Min egen man hade fått sett sig slagen av sin fru. Sandstream hade gråttit då jag hade haft bättre tid än honom trots att jag har 600 och han 1000. Lucas hade jag varvat på näst sista varvet.

Så det är väl tur att jag inte ställer upp och låter spänningen finnas kvar, likosm ge er andra en chans :tungan

Vi ses den helgen, jag rullar barnvagn, fixar mat, fotograferar, försöker hinna ikapp vår 4-åring som är snabb som en hind. Til viss del agerar jag väl även mekaniker (är jäkligt bra på att tejpa ihop kåpor, fråga Sandstream).

Hej hopp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top