hand reglage

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Huvudbroms cylinder o kopplingshandtag ? vart hittar man dessa prylar om man vill ha lite rejsigare grejer ? har sökt med det är ju omöjligt o hitta ?
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Jag antar att du med rejsigt menar radiella pumpar eftersom det är senaste skriket för wannasbe-rejsers.

Brembo, Braking, ISR, PVM (tror jag det är de heter), Beringer osv tillverkar radiella bromspumpar som borde funka för din hoj.

Alternativet om du vill ha billigare grejer är att kolla på skroten eller med någon race-putte som bytt ut originalpumpen på sin sporthoj av senaste årsmodell eftersom det börjar finnas några hojar som faktiskt har radiella pumpar originalmonterade.
 

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Jag antar att du med rejsigt menar radiella pumpar eftersom det är senaste skriket för wannasbe-rejsers.

Brembo, Braking, ISR, PVM (tror jag det är de heter), Beringer osv tillverkar radiella bromspumpar som borde funka för din hoj.

Alternativet om du vill ha billigare grejer är att kolla på skroten eller med någon race-putte som bytt ut originalpumpen på sin sporthoj av senaste årsmodell eftersom det börjar finnas några hojar som faktiskt har radiella pumpar originalmonterade.

vadå radiella pumpar ? hur funkar det ?
jag vill egentligen bara ha något som e slimmat till min " powercruiser":D eftersom reglagen orginal inte e dom snyggaste o då tyckte man att det borde finnas ett sjuhelvetes utbud o det kanske det finns men jag hitta inget
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
jag vill egentligen bara ha något som e slimmat till min " powercruiser":D eftersom reglagen orginal inte e dom snyggaste o då tyckte man att det borde finnas ett sjuhelvetes utbud o det kanske det finns men jag hitta inget

Då ska du nog kolla Kuryakin eller nåt, racegrejor brukar vara spretigt och funktionellt, vilket jag tycker är snyggt, men slimmat och kromat är det nog inte...
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top