Halmstad

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Men va fan barre....... Jag som redan varit chefs mek i linköping sist.... Skall jag nu behöva meka fram dig på pallen igen? :pannkyss

Vilken tid gäller på lördag? Jag får väl ta me det som ryms i en ryggsäck (typ 6-pack folkisar och en skiftnyckel) :näsblod

I´ll be there - Sign me up! :hojbusa

Pallen, igen? :rolleyes: Men, detta kan väl få bli första gången! :tummenupp

Tidsschema finns nu på http://www.mkfalcon.com/ Saknas dock tider för finalerna för söndagen, men det börjar väl efter 11-12 tiden o håller på tills det är slut helt enkelt :)

Edit: Uppdaterat tidsschema nu på hemsidan!
 
Last edited:

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Första turen för i år avklarad, lite sent men min Ducati 1098J tar mycket tid......Sataan va skiter går (Aprilian alltså....)

/J
 

#21

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Ort
Halmstad
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
1800 slottsparkeringen ikväll om någon är sugen på en runda.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Var i H-stad brukar ni träffas?
Dyker det ofta upp mycket folk?

Slottsparkeringen (mellan slottsbron å rondellen norr därom)
Spridda skurar, allt från 2-10 pers ungefär. Trevliga allihop, så det är alltid värt ett besök =) 1800 på torsdagar är en "standard" tid.
 

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Södra Halland
Hoj
Moddad XJ600s
Slottsparkeringen (mellan slottsbron å rondellen norr därom)
Spridda skurar, allt från 2-10 pers ungefär. Trevliga allihop, så det är alltid värt ett besök =) 1800 på torsdagar är en "standard" tid.

Den lilla parkeringen på andra sidan gatan om rådhuset och länsstyrelsen då alltså?
Torsdagar funkar illa. Gymmet då. Men annars verkar det högst intressant. Nån gång i sommar ska man väl kunna klämma in det!
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Knudan!

Tjo! Ngn som ska till knutstorp å köra 1-2/7 och vill dela elutag? Strömen går på 300:- å räcker till 2 hojjar med värmare.

//Jocke
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Tjo! Ngn som ska till knutstorp å köra 1-2/7 och vill dela elutag? Strömen går på 300:- å räcker till 2 hojjar med värmare.

//Jocke

jag skall också ner, har redan el utag, men är du sugen på att sammåka så finns det nog plats över på något släp eller bil!
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Åker ni på morgonen eller kvällen innan? Tar nog egen bil för att få med allt skräp...
jag skall också ner, har redan el utag, men är du sugen på att sammåka så finns det nog plats över på något släp eller bil!
 

jipe

Suck My Drunk! -I'm Dick!
Gick med
12 May 2008
Ort
Ljungby
Hoj
Suzuki RF900R -94
Slottsparkeringen (mellan slottsbron å rondellen norr därom)
Spridda skurar, allt från 2-10 pers ungefär. Trevliga allihop, så det är alltid värt ett besök =) 1800 på torsdagar är en "standard" tid.

Jag är ny på SH och relativt ny i Halmstad... Brukar ni träffas och åka en runda på torsdagar, skulle man kunna hänga på nån gång kanske?
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag är ny på SH och relativt ny i Halmstad... Brukar ni träffas och åka en runda på torsdagar, skulle man kunna hänga på nån gång kanske?

Självklart ska du hänga med! Det är bara att dyka upp :tummenupp Brukar ofta skrivas i denna tråden när det är dags för körning. Brukar skrivas en del om körningar detta forumet också: http://westsidersriders.phpbb2.se/forum/portal.php
Kanonforum btw :)
 

Heinsvig

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 125
Skulle bara vilja råda alla att låta bli vägen mellan Åled och Simlångsdalen. Gjorde ett litet markbesök där innan idag tack vare lite sånt mysigt grus på vägen
 

#21

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Ort
Halmstad
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
Varning för lösgrus

Varning för grus på vägen mellan Åled och simlångsdalen efter vägverkets förbannade snabellagningar och varningsskyltar saknas på hela sträckan.:huvet
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Varning för grus på vägen mellan Åled och simlångsdalen efter vägverkets förbannade snabellagningar och varningsskyltar saknas på hela sträckan.:huvet

Ligger även en massa grus på vägen mellan Oskarström och Simlångsdalen efter deras snabelbilslagningar.
Ringde till v v då där inte finns några varningsskyltar, fick till svar att dom inte behöver sätta ut det när det är så små lagningar:jisses
Det behövs ju inte särskilt mycket grus för att man ska dyka ner i asfalten när vägen svänger:huvet
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top