Halmstad

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
belsebob skrev:
2535657 Varför skulle man vara i parkeringshuset mer än nödvändigt? säger jag som inte förstår bättre......

Gött väder idag, synd bara att man jobbar. Finns det intresse för en lite längre runda imorrn om vädret håller i sig?

ha ha, nu va det förvisso Tecnocenter-huset med beteckningen P jag menade.
Men parkeringhus är oxå trevliga. Som vilken inomhusgokart som helst, förutom att det är gratis :)
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
620 Sport skrev:
2533847 Det var säkert jag, Blir det fint imon (inte minusgrader :) så blir det åka av. De som vill kan möta upp på biltema parkeringen kl:13.00 Mvh Kalle

var va du? ja va där :confused: typ 2 min över 1...ahhh


Vem va d som körde om mig i kön innan rondellen mitt i stan?? hann inte med du försvann ju! va ju sugen som fan! :D
 

620 Sport

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Ducati 620Sport Ducati 900SS
Hemskt ledsen, fick hjälpa farsan på företaget. Var på parkeringen vid 2 men det var ju tomt så klart :) Men imon lördag 14/10 kl, 12,00 samma plats så blir det en körning. Kom så många ni kan! Mvh Kalle
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag skulle gärna hängt med imorgon, men det blir tydligen Ullared för mig... vet inte när jag är hemma så jag vågar inte säga om jag kan hänga med eller inte, men jag tror inte jag kan. :huvet Söndag ska jag nog ut en runda (om jag inte hinner köra imorgon) men då måste jag vara hemma till 14.30. Skitkul att passa tider hela jävla tiden :huvet :mad:

Någon som har något tips på någon rolig väg UTAN tjälskott? Jag har nog hittat alla vägar MED tjälskott. Kustvägen har jag kört många gånger, och även neråt Laholm, väg 117(?). Finns det andra roliga vägar som är lätta att hitta? Norr om Simlångsdalen=tjälskott utom från Femsjö(?) till Hyltebruk, men det är tjälskott på väg till Femsjö...
Tips på vägar mottages tacksamt! Finns det någon väg söderut på västra sidan om motorvägen? Eller, nä, kanske inte...

Förresten, någon som vet var man hittar Motuls oljor?

Barrett skrev:
2535628 Vad är där för verksamhet i P-huset & varför är ni inte där? Är det ngt fel på huset jag byggt eller? VA? :mad: :)
Vetefan vad de gör där egentligen... där sitter några lärare mm på 4:e och 5:e våningen, och på de andra våningarna är där lite datorsalar och andra salar. Mest för övningar tror jag. Men huset är fint :tummenupp :hihi
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
lahi skrev:
2537260 Ullared för mig...
Skitkul att passa tider hela jävla tiden :huvet :mad:
Någon som har något tips på någon rolig väg UTAN tjälskott?

Ajajajaj lasse, passa dig för äktenskapsdiket Ullared...:) Men dom har en fika-avdelning för "gubbar" :tungan
Det där med tiderna känner jag igen... Men känner inte det nu om du vet vad jag menar.
Ska nog sova länge imorrn, svarva lite, skruva lite, dricka lite öl... :D

Jag ska visa dig ALLA vägar så fort jag får fart på skrället... men om du kör 117 till laholm och bara fortsätter kommer du till slut till båstad ( genom vallberga ) sväng inte av mot båstad utan fortsätt ner mot åsen, kör sen mot ränneslöv, där fins finfina vägar över/runt åsen lysckas du komma någolunda rätt så hamnar du tillslut i torekov...:tummenupp

SKÅL!!
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
lahi skrev:
2537260
Förresten, någon som vet var man hittar Motuls oljor?


Vetefan vad de gör där egentligen... där sitter några lärare mm på 4:e och 5:e våningen, och på de andra våningarna är där lite datorsalar och andra salar. Mest för övningar tror jag. Men huset är fint :tummenupp :hihi

Motul vete tusan vet som säljer? Marcussen kanske?

Du skojar?

Edit: Racing shop kan ta hem grejer från Boove som är ÅF för Motul. Jag kan kolla det annars bara hälsa från mig :)
 
Last edited:

Nylander

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Honda VTR Firestorm -05
Jag tänkte dra ut en tur imorrn eftermidda ska försöka hinna till 12! Tänkte dra till Elgiganten först måste köpa present till en polare som fyller år imorrn :)
 
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Silverryggen skrev:
2537309 Ajajajaj lasse, passa dig för äktenskapsdiket Ullared...:) Men dom har en fika-avdelning för "gubbar" :tungan
Det där med tiderna känner jag igen... Men känner inte det nu om du vet vad jag menar.
Ska nog sova länge imorrn, svarva lite, skruva lite, dricka lite öl... :D

Jag ska visa dig ALLA vägar så fort jag får fart på skrället... men om du kör 117 till laholm och bara fortsätter kommer du till slut till båstad ( genom vallberga ) sväng inte av mot båstad utan fortsätt ner mot åsen, kör sen mot ränneslöv, där fins finfina vägar över/runt åsen lysckas du komma någolunda rätt så hamnar du tillslut i torekov...:tummenupp

SKÅL!!
Hehe, jo, jag tänkte stanna på elektronikavdelningen och ta ett långt stopp på fikaavdelningen också. Där passar jag bäst :)
Lycka till med svarvandet :tummenupp
Ja, skruva på nu så vi kan komma ut och gasa innan snön kommer! :) Där nere runt åsen har jag kör ganska mycket innan. Ortsnamnen kan jag inte, men åsen och Torekov är fint :tummenupp Men jag vetefan om de säljer glass fortfarande i Torekov, men det får nog bli en tur dit ändå!
Skål!


Barrett skrev:
2537434 Motul vete tusan vet som säljer? Marcussen kanske?

Du skojar?

Edit: Racing shop kan ta hem grejer från Boove som är ÅF för Motul. Jag kan kolla det annars bara hälsa från mig :)
Ahaaaa, tackartackar! Då får jag nog ta en tur inom Racing Shop på måndag eller tisdag.:tummenupp
 

620 Sport

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Ducati 620Sport Ducati 900SS
Blev en riktigt fin runda, låg dock en bit efter alltsomoftast. Får skaffa mig större hoj och köra mer :yoparty
Hoppas på sol nästa lördag så det blir mer körning innan tråkiga vintern.
Lycka till med pluggandet nu Karl :banana
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
620 Sport skrev:
2539110 Blev en riktigt fin runda, låg dock en bit efter alltsomoftast. Får skaffa mig större hoj och köra mer :yoparty
Hoppas på sol nästa lördag så det blir mer körning innan tråkiga vintern.
Lycka till med pluggandet nu Karl :banana

Såg er allt när jag smet in på Feltema... Hade bråttom annars hade jag kommit fram å tjötat...:tummenupp
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
620 Sport skrev:
2539110 Blev en riktigt fin runda, låg dock en bit efter alltsomoftast. Får skaffa mig större hoj och köra mer :yoparty
Hoppas på sol nästa lördag så det blir mer körning innan tråkiga vintern.
Lycka till med pluggandet nu Karl :banana

Jovars! kalasrunda! är helt mör i hela kroppen :D ska nog öppna en corona nu .... pluggar imorrn istället :rolleyes:
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
620 Sport skrev:
2539110 Blev en riktigt fin runda, låg dock en bit efter alltsomoftast. Får skaffa mig större hoj och köra mer :yoparty
Hoppas på sol nästa lördag så det blir mer körning innan tråkiga vintern.
Lycka till med pluggandet nu Karl :banana
Så då var det ni ändå.. jag såg er nog på Biltema, jag gick in där vid 12-tiden. :tummenupp Blev ganska sugen på att gasa en sväng, så jag tog en 22-milarunda i eftermiddags :) Gött!


Silverryggen skrev:
2539223 Såg er allt när jag smet in på Feltema... Hade bråttom annars hade jag kommit fram å tjötat...:tummenupp
Då var det din bil som stod där ändå. Tyckte väl jag kände igen den. Fan, jag har för lite att göra... :hihi
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Barrett, Racing shop tar hem olja till mig :tummenupp Jag var där idag.

belsebob skrev:
2547549 Höst, ge det en 8månader......
Vafan, är ni inte ute och kör? Jag var ute en sväng idag iallafall... Solsken och lite värme. Fick en blåvit efter mig men han tappade nog bort mig :rolleyes: Jaja, 10 mil blev det iallafall.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
lahi skrev:
2547935 Barrett, Racing shop tar hem olja till mig :tummenupp Jag var där idag.

Kanon! Magnus är bra att ha & göra med!
Tackvare mig att han är ÅF för boove t.o.m. Jag ville tvunget ha Carbon Loriane (stavas?) bromsbelägg C43. Grymt bett! :tummenupp
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Barrett skrev:
2548225 Kanon! Magnus är bra att ha & göra med!
Tackvare mig att han är ÅF för boove t.o.m. Jag ville tvunget ha Carbon Loriane (stavas?) bromsbelägg C43. Grymt bett! :tummenupp
Ja, han var ju riktigt trevlig och hjälpsam :tummenupp Jag fick nog en bra deal på oljan, tror jag :)
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top