Halmstad

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Monster
Kawakex skrev:
2510711 jag hänger gärna på. Om ni vill ha med ett kex, ni kanske vill vara bara grabbar?:tungan

Åkte ut 2 km men fick vända,, blev väldigt blöt :huvet men hoppet lever kvar för att det ska bli en fin dag till innan vintern kommer!
Klart att du får hänga med inget att tveka på! :tummenupp
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Nicklas Ducati skrev:
2512673 Åkte ut 2 km men fick vända,, blev väldigt blöt :huvet men hoppet lever kvar för att det ska bli en fin dag till innan vintern kommer!
Klart att du får hänga med inget att tveka på! :tummenupp
Oki! Bara att PM:a när det händer nåt!:)
 

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Monster
lahi skrev:
2511104 Fina vägar kör jag gärna på :) Men jag tycker att vädret verkar ostadigt, dessutom kom jag precis hem från skolan så jag får hoppa över körningen idag... Hinner inte ner till garaget nu, tyvärr. Men säg till nästa gång också så får vi se om jag hinner då :)

Toppen :banana
 

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Halmstad/Osby
Hoj
CRF 450 X / R1
Jag gör ett försök att ge mig ut och köra ikväll kl 18, slottsparkeringen.
Vädret verkar ju rätt lovande fortfarande.
 

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Monster
DV kamera

Någon som vet var man kan köpa en liten hjälm kamera till sin DV kamera?

Är trött på att montera kameran på mc:n och man kan ju inte montera klumpen var man vill!!
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Nicklas Ducati skrev:
2513489 Någon som vet var man kan köpa en liten hjälm kamera till sin DV kamera?

QUOTE]

ska du ha hjälm till kameran? ironi

Hjälkamera däremot vet jag inte vart man ka få tag på. Men kolla på Film/bildforumet.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag hann gasa några mil idag iallafall innan det började ösregna :) Tog en sväng neråt hallandsåsen och Ängelholm. Var inte tänkt att jag skulle ut och gasa men jag var ändå i garaget och höll på... Några wheeliesar förbi högskolan blev det allt! I med 4:an och Upp! Får se om jag får skit för det när jag ska dit imorgon :hihi Jaja, jag är kanske på till helgen om det blir fint väder.

Nicklas Ducati skrev:
Är trött på att montera kameran på mc:n och man kan ju inte montera klumpen var man vill!!
Montera den på min hoj :) Jag måste filma lite innan vintern och kameran jag brukar låna finns i Skåne... eller så får jag sticka till Skåne och låna den...
 

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Monster
ola_sandin skrev:
2513679 Men du vet att du måste ha en A/V-in för att kunna koppla in den externa kameran.

Jo det vet jag! no problemo!! :)

lahi skrev:
2514126 Jag hann gasa några mil idag iallafall innan det började ösregna :) Tog en sväng neråt hallandsåsen och Ängelholm. Var inte tänkt att jag skulle ut och gasa men jag var ändå i garaget och höll på... Några wheeliesar förbi högskolan blev det allt! I med 4:an och Upp! Får se om jag får skit för det när jag ska dit imorgon :hihi Jaja, jag är kanske på till helgen om det blir fint väder.


Montera den på min hoj :) Jag måste filma lite innan vintern och kameran jag brukar låna finns i Skåne... eller så får jag sticka till Skåne och låna den...

Tja varför inte om det blir bra väder en helg nu så kan vi ju filma lite! skulle ju kanske vara roligt att se när du drar iväg med turbon!! :) :cool:
 
Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Nicklas Ducati skrev:
2515345
Tja varför inte om det blir bra väder en helg nu så kan vi ju filma lite! skulle ju kanske vara roligt att se när du drar iväg med turbon!! :) :cool:
:) Det hade varit skoj! Jag har inte filmat ett dugg detta året, lite trist... hade varit fint om man kunnat fixa lite film innan snön kommer :)
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
lahi skrev:
2516036 :) Det hade varit skoj!

Tja lasse? Fått tvättmaskinen än? Isf kommer jag i helgen å kopplar in den:tummenupp

Annars blir det mycket meck (svarvning för min del) skall svarva till den där brickan till kopplingen samt börja på trottel -locken.
Ska se om jag hinner blästra stålskivorna också, ett par öl kan nog rinna ner i processen oxå:D
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Silverryggen skrev:
2516056 Tja lasse? Fått tvättmaskinen än? Isf kommer jag i helgen å kopplar in den:tummenupp

Annars blir det mycket meck (svarvning för min del) skall svarva till den där brickan till kopplingen samt börja på trottel -locken.
Ska se om jag hinner blästra stålskivorna också, ett par öl kan nog rinna ner i processen oxå:D
Tjenare Jonas! Nä, den har inte kommit än... ska levereras idag egentligen, men de har inte ringt än. Menmen, jag ringer dig direkt när jag hört något från El-giganten :tummenupp

Hehe, mycket svarvande blir det! Nu när du har blivit en ninja med brännaren så kan du väl tillverka locken med den :hihi Det fanns ju bra utrustning på brandkåren, blästerskåp till dina skivor också :tummenupp
Har du fått tag på två fjädrar till?
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
hej allihopa! Är det någon som är sugen på att åka på Sporthojsfesten i Everöd utanför Kristianstad isf kunde man samåka dit. :yoparty
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Silverryggen, lahi........studiebesök snart...? Passar gärna på när ölen flödar..:tummenupp Behöver lite inspiration efter de senaste marksyningarna.....:näsblod :kryckor

/J
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top