Halmstad

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Fasen va najs ! Sketkul att ni göteborgare hakar på, oroa er inte för vädret det fixar jag, känner ju Polman !
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:
Fasen va najs ! Sketkul att ni göteborgare hakar på, oroa er inte för vädret det fixar jag, känner ju Polman !

Härligt att du fixar bra väder :tummenupp

PS: har du fixat bredband nu fluppen, du är ju änna aktiv här igen :tungan :hihi
 

MagnusGBG

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640 LC4 Prestige -04, Audi S4 -04
Vi håller tummarna för bra väder på söndag. Finns det inga tjejer i halmstad som kör hoj som vill åka med på en liten tur : )
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
MagnusGBG skrev:
Vi håller tummarna för bra väder på söndag. Finns det inga tjejer i halmstad som kör hoj som vill åka med på en liten tur : )
Appappappapppappap :fakta :mattias

ALLA tjejer i Halmstad är mina...

:crash

Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva :(

@fluppen, tänkte komma ner under morgondagen, måste fixxa lite grejer. Hur jobbar du?

Jag ringer dig sen...

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Härligt att du fixar bra väder :tummenupp

PS: har du fixat bredband nu fluppen, du är ju änna aktiv här igen :tungan :hihi


Nee...har ju fast pris som jag surfar från mobilen :yoparty eller.. :huvet

Går ju inte att få snabbband här juh :mad:
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
MagnusGBG skrev:
Vi håller tummarna för bra väder på söndag. Finns det inga tjejer i halmstad som kör hoj som vill åka med på en liten tur : )


Här finns några tjejer i Halmstad men dom åker inte hoj och hållundan har redan besudlat dom :arsele :D
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Appappappapppappap :fakta :mattias

ALLA tjejer i Halmstad är mina...

:crash

Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva :(

@fluppen, tänkte komma ner under morgondagen, måste fixxa lite grejer. Hur jobbar du?

Jag ringer dig sen...

:hej


Jag jobbar till kl 14:00 imorgon, hemma 14:07 :yoparty
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
hållundan skrev:
Appappappapppappap :fakta :mattias

ALLA tjejer i Halmstad är mina...

:crash

Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva :(


Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad :tungan

Om ett år finns det förhoppningsvis iaf EN tjej som är ruskigt aktiv m hojåkat i Falkenberg!!! :tuttar
 

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där vägarna svänger..
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
annars är det ju blackrace på lördag.. men det är bara för bilar... 1800, oljehamnen annars..
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Pillis skrev:
Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad :tungan

Om ett år finns det förhoppningsvis iaf EN tjej som är ruskigt aktiv m hojåkat i Falkenberg!!! :tuttar
Äsch, jag bara skojar ju. Jag har egentligen inte en endaste tjej :rolleyes:

Aja, när du är aktiv, kan vi vara aktiva ihop. Ja, du förstår...

@fluppen, det är gay. Ikväll? Kan du då? Jag har köpt matta nu, alltså ljuddämparmatta, ska vara bättre än det andra, fast det är liksom pyttepyttelite... Kommer inte fylla dämparn, alls...

Jag åker ner vid 7, kan du runt 20-20:30??? Vore kalas.
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Äsch, jag bara skojar ju. Jag har egentligen inte en endaste tjej :rolleyes:

Aja, när du är aktiv, kan vi vara aktiva ihop. Ja, du förstår...

@fluppen, det är gay. Ikväll? Kan du då? Jag har köpt matta nu, alltså ljuddämparmatta, ska vara bättre än det andra, fast det är liksom pyttepyttelite... Kommer inte fylla dämparn, alls...

Jag åker ner vid 7, kan du runt 20-20:30??? Vore kalas.


Jaja kom du ! Men du borde vara här nu...ååå jag ser eller hör inte dig. Gay gay..

Edit: klockan var visst bara 19:40 ring om 20 min så e allt okej, förresten..du ser nog inte detta för ligger på E6:an nu juh
 
Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:
Jaja kom du ! Men du borde vara här nu...ååå jag ser eller hör inte dig. Gay gay..

Edit: klockan var visst bara 19:40 ring om 20 min så e allt okej, förresten..du ser nog inte detta för ligger på E6:an nu juh

Jag fattar nada, han är ju i alingsås. Fanns visst en qvinna där :hihi, Han körde åt fel håll helt enkelt :3freak
 

MagnusGBG

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640 LC4 Prestige -04, Audi S4 -04
Pillis skrev:
Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad :tungan

Om ett år finns det förhoppningsvis iaf EN tjej som är ruskigt aktiv m hojåkat i Falkenberg!!! :tuttar


Synd att vi måste vänta ett helt år på dig :) ta och häng med på söndag det finns alltid plats bak på hojen.
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
hållundan skrev:
Appappappapppappap :fakta :mattias

ALLA tjejer i Halmstad är mina...

:crash

Närå, det finns inga som åker hoj, eller nja, det finns, men dom är la sådär aktiva :(

@fluppen, tänkte komma ner under morgondagen, måste fixxa lite grejer. Hur jobbar du?

Jag ringer dig sen...

:hej
Men se då till att dom lämnar mej ifred!!!!
Kan inte lämna lägenheten utan att bli antastad.
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
Pillis skrev:
Hur sjutton kan man vara "sådär aktiv" när man har hoj...hmm...måste va någe fel på tjejerna i Halmstad :tungan

Om ett år finns det förhoppningsvis iaf EN tjej som är ruskigt aktiv m hojåkat i Falkenberg!!! :tuttar
Visst är det nåt :kocko med Halmstadtjejer.
Dom :fyllisar & beter sej.
Inte som vi killar som :squid & knypplar på ledig tid :)
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Jag fattar nada, han är ju i alingsås. Fanns visst en qvinna där :hihi, Han körde åt fel håll helt enkelt :3freak

Han kom aldrig så han var nog hos den dära qvinnan. Nu bedrar han en när man inte passar, hållundan din otrogne mansgris ! :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Han kom aldrig så han var nog hos den dära qvinnan. Nu bedrar han en när man inte passar, hållundan din otrogne mansgris ! :)
Höhöhöh, det blev lite tokstressigt. Därför cruisade jag ner idag. :kocko

Jävlar, det var mitt livs värsta resa på 14.4 mil. Helt jävla otroligt. Jag fryser som en jävla mupp, även efter jag duschat. Två snutbilar och en JÄVLA massa vatten. Helvete. Jag är lite pissed.

Fluppen, kan du hämta mig här om jag plockar av slippet? Jag ids inte köra mer förrän jag verkligen måste. Jag ringer dej nu.

Gay!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ogay, efter 15 mil med nypackad dämpare (igen) är jag faktiskt supernöjd fluppen.

Den låter kalasbra nu. Fiffan...

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Ogay, efter 15 mil med nypackad dämpare (igen) är jag faktiskt supernöjd fluppen.

Den låter kalasbra nu. Fiffan...

:hej
Så då har vu luckats då ? Bra det !ll
Så e man sådära full igen... men det gör inget FÖR MAR HSR FYRA VECJOR SEMESTER NU !!!! KÖRAHOJSIMFAN
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Vädret imorgon ska la bli sådär men iom att vi inte kör förren kl 15 hinner man upptäcka om det blir skitväder vilket det inte kommer bli , så vi träffas på slottsparkeringen kl 15:00 !

Kom igen nu alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Göteborgare hur gör ni ????
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top