Halmstad

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Ducce 750ss ie.
nej verkligen inte...hojjen får stå å samla damm.... surt....hade tänkt hänga på en sväng idag annars.... jaja får bli en anna gång
 
Last edited:

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
ola_sandin skrev:
2175223 Det finns inget dåligt hojväder, regnar det så kör man offroad och skiner solen så kör man landsvägshoj.

ÅÅ ja, så kul e det inte å ligga i skogen å dra hojen ur ett gyttjehål när det regnar... Det märker du när du kör GGN första gången...

Grusvägar i regn, vadå då kan man ju lika gärna sitta framför tv:n.. :tomten
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
SÖKES: Skrothoj, eller liknande. Behöver absolut inte fungera. Bara det ser ut som en hoj och har en "normal" hojvikt.

Kommer att nyttjas under UTEXPO.

Skicka PM eller ring på 0704-380546
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
hållundan skrev:
2175759 SÖKES: Skrothoj, eller liknande. Behöver absolut inte fungera. Bara det ser ut som en hoj och har en "normal" hojvikt.

Kommer att nyttjas under UTEXPO.

Skicka PM eller ring på 0704-380546

Finns väl ett par Aprilior här du kan låna.....? :rofl
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Hoj hoj, :)

Äntligen har jag fått hem min hoj,..... Men va fan? :va vad är det jag läser ovan?
-Jaha, jag får lov att lämna tillbaka den med en gång.


Men vilket jävla väder då. :huvet
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
belsebob skrev:
2176846 Hoj hoj, :)

Äntligen har jag fått hem min hoj,..... Men va fan? :va vad är det jag läser ovan?
-Jaha, jag får lov att lämna tillbaka den med en gång.


Men vilket jävla väder då. :huvet
Upp med bilder då, dämnit!
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Ska försöka fixa det så snart som möjligt.
Saknar just nu en såndan där magisk låda som fångar synliga obejkt på pappersrektanglar. Kamera heter det visst...
 

Jake79

Naked is more fun!
Gick med
14 Dec 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha XJR 1200
belsebob skrev:
2176860 Ska försöka fixa det så snart som möjligt.
Saknar just nu en såndan där magisk låda som fångar synliga obejkt på pappersrektanglar. Kamera heter det visst...
Har du skaffat nytt garage eller kommer man att se den där du hade den förra, har ju min där trots ytterligare en mc-stöld. :skrämd
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Jake79 skrev:
2177441 Har du skaffat nytt garage eller kommer man att se den där du hade den förra, har ju min där trots ytterligare en mc-stöld. :skrämd

Jo, den står där just nu. En kompis har köpt hus inte långt från mig, så ev kan jag hyra in mig i hans garage.

Lite otryggt att ha den där nere, man vet ju aldrig. Man kan ju inte mer än låsa den väl.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Olander skrev:
2178524 Det finns tydligen nån Gsxr med skrapad bakram nånstans här i stan oxå.

Den bakramen existerar inte längre... Har hållt på i 11 timmar i verkstaden idag och snickar ihop en ny bakram, blir precis så som jag vuille ha den :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nicklas Ducati skrev:
2181660 Ducati dagen idag,, Måste skynda mig så att man hinner köra en sväng med den nya monstern!! :) :) :banana
Grymt. Det håller visst på till 20 borta på Gustav. Man kanske borde dra dit och provköra en 999. Det hade vart sköj.
 

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Ducce 750ss ie.
hållundan skrev:
2181845 Grymt. Det håller visst på till 20 borta på Gustav. Man kanske borde dra dit och provköra en 999. Det hade vart sköj.

jag var borta å testa både 999s å s4rs....satan vilket drag de va i dem båda allså.....kändes som man körde eu-moppe hem sen...men de e la därför de har demo dagar för å lura på folk hojar....hade de inte varit 215 000kr de skulle ha så hade den följt me mej hem kan jag ju säga =)

måste fan ta tag i å sälja hojjen å få tag i nått me tuffare försäkring nu allså=)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
nickepicke skrev:
2184451 jag var borta å testa både 999s å s4rs....satan vilket drag de va i dem båda allså.....kändes som man körde eu-moppe hem sen...men de e la därför de har demo dagar för å lura på folk hojar....hade de inte varit 215 000kr de skulle ha så hade den följt me mej hem kan jag ju säga =)

måste fan ta tag i å sälja hojjen å få tag i nått me tuffare försäkring nu allså=)
S4Rs var galet trevlig... 999an tyckte jag inte alls om. Inte en chans att jag hade pyntat upp så mycket dollars för den. Visst, snygg är den väl, men inte för den mängden pengar!

Men, S4Rs, vilken jävla hoj. Den hade jag jag inte tackat nej till.
 

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Monster
hållundan skrev:
2185317 S4Rs var galet trevlig... 999an tyckte jag inte alls om. Inte en chans att jag hade pyntat upp så mycket dollars för den. Visst, snygg är den väl, men inte för den mängden pengar!

Men, S4Rs, vilken jävla hoj. Den hade jag jag inte tackat nej till.

Kul att ni var några som han åka och provåka,, Jag fastnade på jobbet och kom hem för sent "STÖN" men utan pengar inget åkande alls... :huvet

Hoppas att det blir trevligare väder snart så att man kan ut och åka,, :4skrika

Det ska inte regna i morgon kväll tänkte åka en sväng om det är uppehåll, Är vid Slottsparkeringen vid 17.00 Tänkte åka kärleken,Holm,Getinge,Harplinge, Gasa satan genom Gullbrandstorp ;) Kanske Ringenäs och Sen hem!! Eller något!! Med hopp om gott väder och rolig sällskap!
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top