Haftigt

HighOnLife

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2009
Ort
Pittsburgh, PA, USA
Hoj
06 BMW K1200R; 07 BMW R1200GS
Tjenare,

Da jag ar pa vag att flytta fran USA till Goteborg och borja en tjanst vid Chalmers som forskare sa kollade jag lite vilka motorcykelklubbar som finns pa vastkusten och av en tillfallighet hittade jag Avancez. Min studenttid ar dessvarre forbi, men haftigt att se att Chalmers har en MC klubb.

Tittade lite pa era bilder. Tycker mig skonja en vacker moto guzzi (alltid gillat dem). Kul att se Honda Ruckus ocksa - de ar riktigt haftigt fulsnygga!:tummenupp

BTW - Grattis till MC reportaget. Jag hoppas nagon har mojlighet att scanna in artikeln och gora den tillganglig har pa forumet.

Kommer sakert att stalla lite fragor har pa forumet om det ar ok, :Bugar nar jag vet mer om var jag hamnar i Goteborg. Eventuellt behover jag lite tips om garageplats och annat.

Cheers, Jorgen
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Välkommen till Götet!

Nu är jag inte med i Avancez, men jag kan nog med gott samvete säga att du är välkommen dit med :)




Det är bra att ha någon "amerikanare" att fråga om man blir sugen på att flytta över pölen.. :)
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Jag kommer att jobba vid institutionen for datorteknik och informationsteknik, och omradet ar programvaruteknik.

Trakigt att inga andra har svarat... en del som tittar men fa sa om responderar....

Cheers, J.

:hej
Välkommen till våra kvarter hojbroder! Då antar jag att vi får se en Bumse parkerad på hörsalsvägen framöver.

Ingen som vill blanda sig i en tråd där Loy är aktiv då det oftast resulterar i trista tråkningar från hans/hennes sida :såjaponken
 
  • Gilla
Reaktioner: Loy

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
:hej
Välkommen till våra kvarter hojbroder! Då antar jag att vi får se en Bumse parkerad på hörsalsvägen framöver.

Ingen som vill blanda sig i en tråd där Loy är aktiv då det oftast resulterar i trista tråkningar från hans/hennes sida :såjaponken
Hahaha :cdevil




:hihi
 

HighOnLife

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2009
Ort
Pittsburgh, PA, USA
Hoj
06 BMW K1200R; 07 BMW R1200GS
Alltid kul med tillskott i klubben! :tummenupp

Gott.:tummenupp

Angaende "bumse pa horselvagen...", Joda, tankte att jag skulle ta med med mina cyklar hem.... ar lyckligt lottad att kunna ha tva motorcyklar... vet mycket val hur det ar att vara student... hade inte sjalv rad att ha motorcykel under min egen studietid... (darfor som jag kompenserar nu...:)).

Har slakt pa besok fran Sverige och fick da en den senaste tidningen fran allt om mc, sa nu har jag last avancez reportaget ocksa. Roligt att experimentcyklarna kom ut ocksa. Det ar bra att det finns lite mc klubbar som skiljer sig fran alla cruiser/custom och HD klubbar.:banana

Hoppas att alla far mojlighet att kora lite motorcykel den narmaste manaden med fint vader. Jag ser fram emot att fa kora lite med er till varen!
 

wahlgrej

fd. president Avancez MC
Gick med
7 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Moto Guzzi Le Mans Caferacer
Gott.:tummenupp

Angaende "bumse pa horselvagen...", Joda, tankte att jag skulle ta med med mina cyklar hem.... ar lyckligt lottad att kunna ha tva motorcyklar... vet mycket val hur det ar att vara student... hade inte sjalv rad att ha motorcykel under min egen studietid... (darfor som jag kompenserar nu...:)).

Har slakt pa besok fran Sverige och fick da en den senaste tidningen fran allt om mc, sa nu har jag last avancez reportaget ocksa. Roligt att experimentcyklarna kom ut ocksa. Det ar bra att det finns lite mc klubbar som skiljer sig fran alla cruiser/custom och HD klubbar.:banana

Hoppas att alla far mojlighet att kora lite motorcykel den narmaste manaden med fint vader. Jag ser fram emot att fa kora lite med er till varen!

Du är så välkommen!
Du har PM.
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top