HA tömde butik på cyklar - för välgörenhet

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Jag har inte läst boken men antar att Mega skönmålar sina egna brott....

Mega var bla SGT at arms och beordrade bla 2 mord som utfördes av R&W kort innan han var "OUT" i bad standing..

Mord-1. Andreas Oscarsson i X-Team skjuts ner med ett hagelgevär av R&W sept. 2008. , Andreas är beväpnad med en kpist av märket H&K MP5 9mm men hinner inte skjuta tillbaka... Andreas avrättas med 2 skott i huvet av sitt eget vapen...

Polisen kunde inte fastställa vem som sköt de dödande skotten men om jag inte minns helt fel så dömdes en R&W för grov misshandel för att ha skjutit Andreas i benen med haglet...

Den Röd-gula sfären var då svag och ingen hämnd skedde...

Mord2. 2009. där 2st dog i Stora Höga... en 45-åring som hette Glenn hade snott en Ak-47 ur en lägenhet som tillhörde en i R&W... Mega beordrar att 3 st R&W ska döda Glenn.. när Glenn ser dem så tar han sig ner i källaren och om jag inte minns fel håller emot dörren... då skjuter såklart R&W genom dörren och Glenn dör... dock lyckas de skjuta ihjäl en R&W-kille med....:dummer

Efter detta så delade Mega ut pengar till killarna så de kunde hålla sig gömda...

Mega blev dömd för grov misshandel ibörjan av 2000-talet då klubben tog bort en "OUTAD" medlems klubbtatoo. med vinkelslip...

Varför vart Mega "OUT" i Bad standing??? jo.. han lånade pengar kors och tvärs av folk i klubben som sen inte betalades...

Mega är en jävla idiot som utsätter folk för grova våldsbrott och sen springer till polisen när det börjar bli jobbigt...

Med vänlig hälsning

Det är ju vad som står i boken har jag för mig. Mega framstår som en riktig vårta i boken iaf.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Fakk!

Den som kan sin SH-historia kan se spår även här inne hur det går när mobbarna och deras anhang Sverigemodellen ger sig på någon som dom anser valt ett namn som inte passar herrarna:

http://www.sporthoj.com/forum/showt...upermotards-l%E4gger-ner&highlight=east+coast

Fanns en mer explicit tråd tidigare som berättade mer om vad som hänt, men antingen kan jag inte hitta den - eller också är det någon anpasslig jävel som rensat bort den.

Hat, hot, våld - så är systemet uppbyggt, och det går inte att ducka genom att säga att det är ett kromslädeproblem. De kriminellas anspråk påverkar hela MC-Sverige, tyvärr.
 

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Ort
SsS
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Och vegetarian. Man måste vara ruskigt naiv för att tro att det är förenligt att vara medlem i Hells Angels och att vara en bra kille. Hells Angels är inte ett dugg annorlunda än maffian: tjäna pengar med total likgiltighet för människors lidande.
Ungefär som resterande 99% av mänskligheten då..

99% kanske var o ta i, sej 98%.
 

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Ort
USA
Hoj
Triumph Bonneville
McQueen skrev:
Hells Angels är inte ett dugg annorlunda än maffian: tjäna pengar med total likgiltighet för människors lidande.
Ungefär som resterande 99% av mänskligheten då..

99% kanske var o ta i, sej 98%.
98% av mänskligheten är likgiltig inför andras lidande? Du får allt ta och utveckla dina tankar lite så att någon förstår vad du menar. Är detta dina personliga erfarenheter eller är det något som du har läst?

Själv kan jag bidra med den här studien.

http://www.pewglobal.org/2008/04/15/where-trust-is-high-crime-and-corruption-are-low/
 

Bifogat

  • Skärmavbild 2014-12-12 kl. 17.56.55.png
    Skärmavbild 2014-12-12 kl. 17.56.55.png
    15.4 KB · Visningar: 78

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Och att halvt slå ihjäl människor inför deras fruar och barn på en julfest för struntsummor (RIP Svineri MC). Debatten här är lika korkad som polisföraktet i de fina förorterna (Husby etc.), vi hyllar alltså kriminella gäng som ägnar sig åt droger, utpressning och grovt våld för att de trycker t-shirts och köper barncyklar? Jag kan bara gratulera Aftonträsket till att fördummandet av Sverige går bättre än väntat...

Nepp

Då har du INTE läst tråden speciellt noga - Endast en SH-medlem har tagit dem i försvar i denna tråden. Och hans inlägg om att "Näääeee......hallååå........... de har ju köpt cyklarna för egna pengar, de har ju inte norpat dem" kanske inte gav något jättetryck på gilla-knappen om jag uttrycker mig milt. Däremot fick jag ont i skrattmuskeln (gissa varför !)


Vi andra är rätt överens !


PS - Läs också kommentarerna på bike !!

Torque 2014-12-10 17:54
Spela roll var pengarna kommer ifrån det som betyder något är väl att behövande får hjälp..................2 gasa och 46 bromsa (i skrivande stund)

thaifisken 2014-12-11 09:46
I barnuppfostran brukar det ju heta att man ska uppmuntra positivt beteende...............Den kommentaren har 4 gasa och 60 bromsa !!!!

Så........NEJ !!, min åsikt är att inte speciellt många är lättlurade och naiva !
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Och att halvt slå ihjäl människor inför deras fruar och barn på en julfest för struntsummor (RIP Svineri MC). Debatten här är lika korkad som polisföraktet i de fina förorterna (Husby etc.), vi hyllar alltså kriminella gäng som ägnar sig åt droger, utpressning och grovt våld för att de trycker t-shirts och köper barncyklar? Jag kan bara gratulera Aftonträsket till att fördummandet av Sverige går bättre än väntat...


Ja den attacken var verkligen ett nytt lågvattenmärke av HA undergrupp R&W...

Tycker du på nå vis att jag hyllar HAMC ??? då får du nog tänka om...:fakta

Medlemmar ur HA brukar kontakta mig på Flashback när de blir sura över mina inlägg...

Som sagt så har jag nog mera koll på denna värld än vad du har...

Med vänlig hälsning
 
Last edited:

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Ort
USA
Hoj
Triumph Bonneville

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
En av HA-reglerna vars överträdelse innebär uteslutning är att inte injicera.
Det finns överväldigande bevis för att det förhåller sig precis tvärtom.
I rest my case.

Ok.. så man kan inte droga/knarka nasalt,oralt eller analt om man är tillräckligt sugen??? HAMC tillåter
LSD och "E" till skillnad från ex. BMC.... Hur många som drar ladd (kokain) tror du inte behöver benso för att komma ner i varv??? ja eller tjack för den delen heller...

HAMC i sig håller sig gärna borta från skitgörat vilket ex. BMC inte gör.. här var det en jämnförelse mot andra MC-gäng...

Majoriteten är narkotikaanvändare i 1% världen...

Med vänlig hälsning
 

Smagatusk

Guest

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Mc-klubb?
Alla i de klubbarna har strumpor på sig men det kallas inte strumpklubbar.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top