Har nyligen installerat powercomander II, yoshimura helsystem och bänkat hojen i samband med service på Alviks MC i Sundsvall.
Har fungerat klockrent enda tills jag skulle tvätta hojen första gången nu i våras.
Trodde då att jag lyckats få in vatten nånstans eftersom den började hosta och frusta mm. när jag skulle starta den efter tvätten.
Detta försvann sen efter ett gäng försök.
Sen inträffade samma syndrom nästa gång jag kulle tvätta av hojen.
Då var jag ju fullt medveten om detta och var mer "försiktig" så inte commandern under cutsen skulle få sig en vattendust.
Likförbannat så återkomm felet!
Nu är det ju så att när man väl får igång hojen så går den klockrent. Men hostar och frustar vid start.
Märker även att om jag låter hojen stå ett litet tag så blir det lättare att få igång den.
Är ju uppenbart att det är nått som hänt med elektroniken sen jag hade den på service.. Men vad?
På Alviks så står dom bara som ett frågetecken när jag var där och trodde det var commandern.
Nån som vart med om liknande problem? isf. Förslag på åtgärd?
Har fungerat klockrent enda tills jag skulle tvätta hojen första gången nu i våras.
Trodde då att jag lyckats få in vatten nånstans eftersom den började hosta och frusta mm. när jag skulle starta den efter tvätten.
Detta försvann sen efter ett gäng försök.
Sen inträffade samma syndrom nästa gång jag kulle tvätta av hojen.
Då var jag ju fullt medveten om detta och var mer "försiktig" så inte commandern under cutsen skulle få sig en vattendust.
Likförbannat så återkomm felet!
Nu är det ju så att när man väl får igång hojen så går den klockrent. Men hostar och frustar vid start.
Märker även att om jag låter hojen stå ett litet tag så blir det lättare att få igång den.
Är ju uppenbart att det är nått som hänt med elektroniken sen jag hade den på service.. Men vad?
På Alviks så står dom bara som ett frågetecken när jag var där och trodde det var commandern.
Nån som vart med om liknande problem? isf. Förslag på åtgärd?