Gsxr 07 på blocket.

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Killen är ju seriös... han bor faktiskt i spanien och vill göra affären så smidig som möjlig skriver han ju... :D:D:D:D

Fick svar igår, skrev lite bara för skoj.

Hello,
Sorry for not contact you earlier but i was very busy in the last days.
The advert is correct and still available .I'm a private seller.
The price for this moto is 31.000 SEK.
It is in excellent condition, no accidents, no scratch, is not under leasing or bank liabilities and the documents are all-right.The moto has 6.000 Km.
I keeped it in garage.
Mechanically the moto is in very good condition, is NEW.
I tell you sincerely that in this moment i don't know a problem that this moto can have and i give you my word that i never forced it.
The price is a little under value because i have recently moved to Spain where I live now and the moto is here with me.
You can't find any other similar moto in internet with this quality and at this price.
If the moto still interest you please send me a email so i can give more information and how the process of buing/export works as simple as possible.
Thanks!!


trevlig prick... :banana
 
Last edited:

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Killen är ju seriös... han bor faktiskt i spanien och vill köra affären så smidig som möjlig skriver han ju... :D:D:D:D

Fick svar igår, skrev lite bara för skoj.

Hello,
Sorry for not contact you earlier but i was very busy in the last days.
The advert is correct and still available .I'm a private seller.
The price for this moto is 31.000 SEK.
It is in excellent condition, no accidents, no scratch, is not under leasing or bank liabilities and the documents are all-right.The moto has 6.000 Km.
I keeped it in garage.
Mechanically the moto is in very good condition, is NEW.
I tell you sincerely that in this moment i don't know a problem that this moto can have and i give you my word that i never forced it.
The price is a little under value because i have recently moved to Spain where I live now and the moto is here with me.
You can't find any other similar moto in internet with this quality and at this price.
If the moto still interest you please send me a email so i can give more information and how the process of buing/export works as simple as possible.
Thanks!!

Jag fick exakt samma svar. Jag som trodde att det var exklusivt för mig:(
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Det tråkiga är bara att det faktiskt finns mäniskor som går på det. Sen kan man ju diskutera intelligensnivån för det, men jag hade en vän som var nära på att göra det på första mc-köpet då detta var nytt helt enkelt, så jag kan förstå att man som lite blåögd ligger farligt till.

Anmäl iallafall till Blocket så skiten försvinner...
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Jag fick okså samma mail men jag klura till frågan jag svara till han, se vad man får till svar :D
 

njelger

Guest
hoppas jag inte förstör ert roliga när jag abuse-anmälde annonsen.
 

Absolut_Jonas

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Stockholm / Hägersten
Hoj
K5
varför kan inte folk lära sig hur blocket fungerar. Denna tråden blir helt meningslös utan annons. Förstå att blocket.se tar bort annonser. Tar man däremot en printscreen så finns den förevigad för all framtid. Det gäller såklart inte bara denna tråd utan 90% av alla andra trådar där det hänvisas till blocket och andra annonssidor...

Inte min mening att vara en surgubbe utan vill vara upplysande! :) Kanske kan bli en förbättring?
 

quip

[ kwip ]
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Yamaha FZR600R, -94; GSXR750, -86, fighterprojekt; ZXR750, -93, ombyggd
Detta får mig att tänka på en rolig comic-strip
 

Bifogat

  • new_car.png
    new_car.png
    27.5 KB · Visningar: 281
Last edited:

Jonxar

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
BMW & Yamaha
varför kan inte folk lära sig hur blocket fungerar. Denna tråden blir helt meningslös utan annons. Förstå att blocket.se tar bort annonser. Tar man däremot en printscreen så finns den förevigad för all framtid. Det gäller såklart inte bara denna tråd utan 90% av alla andra trådar där det hänvisas till blocket och andra annonssidor...

Inte min mening att vara en surgubbe utan vill vara upplysande! :) Kanske kan bli en förbättring?

Här har du!

Suzuki_gsx_r_1000_k7-1.jpg
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag hyrde ett plan o stack ner till spanien, fick pruta ner den till 29500:- eftersom jag hade cash i handen. Så nu åker man finhoj! Jepp...
 

schizophrana

Guest
Jag hyrde ett plan o stack ner till spanien, fick pruta ner den till 29500:- eftersom jag hade cash i handen. Så nu åker man finhoj! Jepp...

därför han bortförklarar sig såhär?

Hello,

The Bike is in possession of the company because i am working and i don't have time to sell it .For tis reason i want to use their services.
If you accept the conditions and everything is clear send me your details.
Thanks,



försöker han lura mig?:skrämd
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
därför han bortförklarar sig såhär?

Hello,

The Bike is in possession of the company because i am working and i don't have time to sell it .For tis reason i want to use their services.
If you accept the conditions and everything is clear send me your details.
Thanks,



försöker han lura mig?:skrämd

Nej!
Varför skulle han försöka lura dig om han ändå inte tjänar mer än 31,000 på det? :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top