Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Gick med
29 Sep 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
NC30
Vad sägs som en körning i morgon, gärna på södersidan. Samling vid skogis och avslutning på donken svea?
Ska tillägga att jag inte hittar så, väl så någon annan får gärna ta på sig ledarrollen. När det gäller tid så spelar det inte mig någon roll, kom med förslag.
 

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Ort
Södertälje
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Jag ska eventuellt ut och åka med lite folk imorgon. Du skulle säkert kunna ansluta dig om du inte hittar nån här.

Vad sägs som en körning i morgon, gärna på södersidan. Samling vid skogis och avslutning på donken svea?
Ska tillägga att jag inte hittar så, väl så någon annan får gärna ta på sig ledarrollen. När det gäller tid så spelar det inte mig någon roll, kom med förslag.
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Ort
kista
Hoj
zx750r
Vad sägs som en körning i morgon, gärna på södersidan. Samling vid skogis och avslutning på donken svea?
Ska tillägga att jag inte hittar så, väl så någon annan får gärna ta på sig ledarrollen. När det gäller tid så spelar det inte mig någon roll, kom med förslag.





Norra sidan is the shitt:rock:banana
 

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Ort
Södertälje
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Vill bara informera att ta det lugnt på gamla sthlmsvägen mot södertälje. Det är utlagt massa tjärgrus eller vad det kallas.
 

Micke_83

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2012
Ort
Södertälje
Hoj
2006, Yamaha YZF R1
Jag kommer säkert dra ut imorgon. Så kanske joinar om det inte dyker upp någon rolig körning på norra sidan.
 

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Kommer antagligen vara ute en sväng i Strängnäs så kanske kan åka därifrån. Blir ju en liten rolig runda innan bulten då. :)

Så pass. Jag sitter fast på kontoret i Mariefred till halv fem och behöver nog slänga i några droppar bensin efter det. Mötas upp på Statoil i Mariefred cirkus 16:35 och göra gemensam sak därifrån då?
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top