Grand Prix San Marino

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Artikeln säger väl bara att han mår bättre. Inte hur bra han mår.

Ska bli spännande att se om han hänger med och vad som händer om han inte hänger med. Tar han time out resten av säsongen då?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Exakt. Jag hoppas det är någon åtgärd på Pol för påhoppet efteråt. Iannone såg luckan och försökte.
Du menar alltså att det är okej att försöka ta sig om till varje pris även om du därmed sabbar för nån annan att vinna? Ska man aldrig tänka, "det här går fan inte, jag tar min andraplats" även om luckan finns där?
I detta fallet måste Iannone fattat att han inte skulle fixa innern, Pol tog ju det vidare spåret för att kunna få fart med sig ut på rakan.
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Du menar alltså att det är okej att försöka ta sig om till varje pris även om du därmed sabbar för nån annan att vinna? Ska man aldrig tänka, "det här går fan inte, jag tar min andraplats" även om luckan finns där?
I detta fallet måste Iannone fattat att han inte skulle fixa innern, Pol tog ju det vidare spåret för att kunna få fart med sig ut på rakan.

Du måste skämta? Jag tror inte att Iannone fattade att han inte skulle "fixa innern". Om man läser hans pressrelease så verkar han ångerfull men inte på nivån "om inte jag kan vinna så ska inte Pol få göra det heller".

Jag tror han såg luckan och väldigt gärna ville ge det en chans och vinna på "hemmaplan". Den typen av vinnarskalle har vi sett på flera toppförare i MotoGP.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Går det bra med en dagsfärsk rapport i en tidningsartikel? :)

Tackar...tackar!! :tummenupp

Det verkar ju som att han är på bättringsvägen. Och jag håller tummarna att han klarar pressen att prestera när han kommer tillbaka till GP-cirkusen igen.

Inom top 3...d.v.s att han kan få slåss med Lorenzo och Peddot om andra och tredje pallplats. Överst på pallen finns det ju bara en...the one and only VR!!! :wiggle:angel
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top