Grabbar fan kan inte köra lungt med min båge ?

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Charcoal stream
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Spray skrev:
2183281 Njaa.. hon är upptagen...

Fortfarande? :pannkyss Om jag ska skoja till det riktigt bra så är ju totallösningen att du tar hans retta o så får han din spätta :banana









Sorry, kunde inte låta bli :7peta
 

Heij

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
BMW F 800GS
AndersJohansson skrev:
2180079 Ja eller fighter, tar ner hastigheten rejält vad jag förstått.
En snubbe som jag träffade på uppkörningen sa att vid 180-200 var det nog! DVs han orkade inte hålla i sig nån längre stund, men han kan ha över drivit eller haft klena nypor...

Lycka till!


Du kan ju alltid at och testa att ställa dig upp på fotpinnarna i 200 så ska du se hur länge du står upp när du får vinden i bröstet....

Lovar det e jobbigt
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
cbxbert skrev:
2184007 tjenare mc kollegor kan inte hålla mig måste bara rita detta " t o m jag har hittat gasen då är det ingen gubbracer längre" men 90 där går min gräns
på 70 väg , ha en bra dag på er köra mc är skönt mvh cbx bert :tummenupp
Efter att själv ha testat en CBX600 med stor Pichlerkåpa så förstår jag dig.
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
cbxbert skrev:
2184007 tjenare mc kollegor kan inte hålla mig måste bara rita detta " t o m jag har hittat gasen då är det ingen gubbracer längre" men 90 där går min gräns
på 70 väg , ha en bra dag på er köra mc är skönt mvh cbx bert :tummenupp

Bra. Då behöver du bara hitta "." på tangentbordet så är allt ok.
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Min rekomendation är motard på gatan och sporthoj på bana.

Motarden är lika kul fast går hälften så fort. Man väljer mindre vägar och kanske till och med lite grus ibland.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
bmwjohan skrev:
2180580 bara massa moralgnäll från dig som vanligt. alla som har passion för fart är moppefuckon osv.

känner du aldrig "the need for speed"?

du verkar inte förstå att en del av oss blir smått beroende av att köra fort. för mig är det nästan som en drog. det går inte att stå emot.


:gräsmatta
 

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Vasastan
Hoj
Inga märkvärdiga saker
KGK skrev:
2180755 med en sån hoj är det svårt att inte gasa, visst inne stan osv. så går det lätt men på motorväg :fatta!

Robert Collin eller vad han heter har tjatat om att moderna bilar vs. gamla och nuvarande begränsningar då moderna bilar är gjorda för mer än 120, sporthoj är gjord för lite mer än så, dags höja farten på motorvägarna istället för såsa omkring på dom?.

Problemet är att männskor inte är gjorda för dom hastigheterna.

En hoj med upprätt körställning är receptet, för de som inte kan köra lugnt, för då sitter man bekvämt, avslappnat och kan njuta av färden istället.
En annan fördel med en mer upprätt körställning är att skulle man köra på nåt större djur så bryter man inte nacken "direkct"...

Till trådstartaren: Du kanske skulle mogna lite innan du fortsätter att köra, om du har såpass dålig kontroll över dig själv, för dina anhörigas skull...
 

Sledge B

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -08
Henken skrev:
2292825 Nu var jag iofs inte superseriös men jag förstår inte din fråga ändå. :confused:

Jag menade bara att "det känns som jag ska flyga åt helvete" låter lite konstigt när du har en r6'a... Är den verkligen helt som den ska? Jag tycker r6'an blir stadigare ju fortare det går. :tungan
 

Henken

Guest
Sledge B skrev:
2295437 Jag menade bara att "det känns som jag ska flyga åt helvete" låter lite konstigt när du har en r6'a... Är den verkligen helt som den ska? Jag tycker r6'an blir stadigare ju fortare det går. :tungan

Aha, men det är "skit bakom styret"! Hade kört mindre än 50 mil när jag skrev detta & var ovan med fartvindar osv, nu har jag 400 mil bakom mig & lite mer vana.
:)
 
Nyheter
ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

Top