Video Gott om plats blir det ont om

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Haha, klant till bilförare, men förstår samtidigt varför han inte är så sugen på att stanna :lol:dummer

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Han hade ju hur gott om plats som helst så vad han skulle ut i gräset o göra undrar jag mest.

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
Roligt hur ni sitter här och säger lite sådär efterkloka vad han borde ha gjort. I en sån situation vet man inte riktigt vad han upplever, eller vad han tror att föraren i den vita bilen ska göra

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Varför kör han inte ifatt bilen och knäcker backspegeln:confused:

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Varför bromsar han inte när han ser att Bmw:n glider ut?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Roligt hur ni sitter här och säger lite sådär efterkloka vad han borde ha gjort. I en sån situation vet man inte riktigt vad han upplever, eller vad han tror att föraren i den vita bilen ska göra

Sånadär situationer uppstår mer eller mindre dagligen när man åker hoj, oftast så hinner bilen se i sista stund att man kommer så de inte åker ut fullt sådär men är man erfaren så har man alltid full beredskap vid en sådan situation och blir inte överaskad.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein

När du hängt lite längre på den här sidan, kommer du också vara trött på den aldrig sinande strömmen av OH MY GOD-filmer som postas i förhoppning om upprörda reaktioner.

Det finns liksom inget kvar att säga, så här ser trafikvardagen ut för en hojåkare. Det kommer inte ändras.

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Jag funderar på att montera eftermarknadsdelar på hojen i form av en begagnad Titleist järnsjua, som jag hittade i grovsoprummet, med snabbclips på behändigt dra-fram-vid-oväntat-besök-i-fronten-avstånd. Är detta OK med länsman eller ändrar jag bågen från helfordonsgodkänt till gå-i-fängelse-gå-direkt-i-fängelse-utan-att-passera-gå-utförande i och med detta?:3freak

PoK

KK

mojja83

Guest
Träffade idag på en hojåkare som inte hade mycket till marginal till min SUV nos.

En fråga bara hur är man funtad om man kör hoj helt utan belysning tänd framåt? Är ju svårt redan som det är att upptäcka mc förare men utan lysen är det näst intill omöjligt:smasha

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Varför varöfr vafrör vafrrö....

Jag tycker ingenting.... bara att man måste tänka åt alla bilister som är ute i trafiken...:fakta

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Träffade idag på en hojåkare som inte hade mycket till marginal till min SUV nos.

En fråga bara hur är man funtad om man kör hoj helt utan belysning tänd framåt? Är ju svårt redan som det är att upptäcka mc förare men utan lysen är det näst intill omöjligt:smasha

antagligen slått av ljuset på vintern när den stått i garaget, kanske meckat lite med nåt på styret och nu första vårturen glömt slå till det helt enkelt

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...