Gotland Ring 2015 med Actionpics - Bättre & Mer än någonsin tidigare

withberg

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Vallentuna
Hoj
SV650S -04
Om man köper en bandagsbiljett är gruppvalet skrivet i sten? Om man kan köpa en biljett av någon som säljer i ex race och sedan få köra i lugn istället?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Om man köper en bandagsbiljett är gruppvalet skrivet i sten? Om man kan köpa en biljett av någon som säljer i ex race och sedan få köra i lugn istället?

Nej det är inte skrivet i sten men för att göra någon ändring innan start så kan du kontakta Actionpics via e-post så kan vi se om det går att lösa.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Någon som har plats åt en till i släpet alt bussen helg 2?

Betalar självklart min del av kostnaden!!!

Antar att det i första hand handlar om att få över hojen på båten?
Jag ska iofs på helg 1 men om allt annat skiter sig för dig så har jag åtminstone plats ifall någon där kan härbärgera den en vecka.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Antar att det i första hand handlar om att få över hojen på båten?
Jag ska iofs på helg 1 men om allt annat skiter sig för dig så har jag åtminstone plats ifall någon där kan härbärgera den en vecka.

Går säkert att flirta med Bactor för parkering i deras trailer mellan helgerna isåfall :tummenupp
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Antar att det i första hand handlar om att få över hojen på båten?
Jag ska iofs på helg 1 men om allt annat skiter sig för dig så har jag åtminstone plats ifall någon där kan härbärgera den en vecka.


Åker inte du över ganska snart då?

Lite av dilemmat är att hojen finns i Anderstorp, Fjädringen i Uppsala och jag i Mellanssverige, Förhoppningsvis har jag en hoj hemma i garaget på Lördag :(
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Åker inte du över ganska snart då?

Lite av dilemmat är att hojen finns i Anderstorp, Fjädringen i Uppsala och jag i Mellanssverige, Förhoppningsvis har jag en hoj hemma i garaget på Lördag :(

Ajaj. Jag drar från GBG om typ tre timmar.
Edit: och jag har inte slösurfat SH sedan jag skrev detta, jag har panikpackat.
All time high på Bad Planning kan man säga. Lär väl få sova i förarsätet på Räsebussen inatt.
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Tack alla härligt underbara människor som varit på Gotland Ring den gågna helgen.

Facit tycker vi är helt OK med mycket få antal avåkningar och NOLL skadade förare :tummenupp

Lunchen har varit superb och fått många komplimanger, kul! :)

Fredag SOL, Lördag mulen förmiddag och regn på eftermiddag, Söndag SOL , helt OK :banana

Alla transpondertider finns på Amigoo.se

Hoppas alla haft en bra resa hem och ni som stannar kvar önskar vi en trevlig vistelse på Öjn tills vi ses kommande helg igen.

Fanns en del kameror runt banan och ni får gärna höra av Er så förmedlar vi kontaktuppgifter eller länk till bilder ni tagit.

Next stop Gotland Ring 5-7 Juni :)
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Ruggigt kul bana men lite stolpar att binda räsertälten i plus en duschkabin på gavelmuggen hade definitivt lyft anläggningen
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tälten på plats, däckvärmare på, världens bästa actionpics-crew på ett alldeles utomordentligt sätt beredda att leverera en kanonhelg! Dessutom ser det ut att bli både torrt och soligt imorgon. Äntligen!!!! :yoparty:yoparty:Bugar
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Tack ALLA - Magiska dagar på Gotland Ring 2015

Nu har vi avslutat sista dagarna på Gotland Ring och är tillbaka på fastlandet i verkligheten :)

Efter 6 dagars körning på Gotland Ring kan vi med glädje säga att det har varit toppendagar :tummenupp
Flaggan i toppen var dag utan tvekan! Totalt sett bra respekt för varandra och snyggt kört :)
gr_start_mål.jpg

Maten har det varit toppklass på, ibland kanske några fick vänta lite för att det kom många samtidigt och det är svårt att tajma in exakt med tillräckligt mycket varm mat eftersom dom grillade maten på plats och ibland kom det en större ström med hungriga förare än andra tillfällen.
Men vi hoppas att ni liksom oss tyckte att maten var klart godkänd.

Stort tack till alla deltagare, instruktörer, resurser, samarbetspartner och vänner som har gjort des
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top