Gotland Ring 2007 med Actionpics - inom kort!

Status
Ej öppen för fler svar.

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
Skoj,
bra med förvarning och att det blir bokning vid betalning, så kanske man slipper stå på reservplats sjutti-11-tusen den här gången. Money talks

Blir det samma gruppindelning? Tre dagar? Datum?
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Buster skrev:
2551607 Skoj,
bra med förvarning och att det blir bokning vid betalning, så kanske man slipper stå på reservplats sjutti-11-tusen den här gången. Money talks

Blir det samma gruppindelning? Tre dagar? Datum?


Datumet ÄR




Ha ha, ge er till tåls det släpps som sagt var typ nästa vecka. Men 3 dagar är väl en bra start att sikta in sig på
 

Dr.Bike

Guest
Liwa1 skrev:
2551582 Jag är inte sockersöt för jag fick ju ingen bulle och där på låg ju sockret :tungan
Grillat är dock gott, bra muta där

Tvinga mig inte att skjuta i öppet mål och bekräfta att du är sockersöt UTAN bullar! :D SÅ mycket vill jag inte krypa för en plats! :lol
(eller...jo det vill jag visst!) Bara jag får den FÖRE Trigger och Mattias :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
*Superlight* skrev:
2551519 Kommer det inte att bli någon form av bokningslista först?

Kan det inte bli problem annars om det tex finns 300 platser och 600 betalar in för att boka sig en plats...


Nej, ingen bokningslista.
Why: Därför att dom som inte bor framför datorn och verkligen är intresserade missar chansen pga "några" bokar även fast dom troligen inte ska med, och vissa bokar både 3 och 4 platser ifall några polare vill med senare.

Angående antalet så Nää 300 platser finns det inte och vi tror inte att det blir ett problem.

Blir det ett stort problem så är det ju ett angenämt problem egentligen och då får väl vi som arrangör boka upp banan ytterligare 3 dgr och stanna där en hel jäkla vecka :)

/Nitrous
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Va FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN sär kan ni inte skriva, här ´har man varit ute på krpgen med liute gamla kompisar och nmär man kommer hem så finns det ett inö'ägg om Gotland Ring :(

Jag har lovat mig själv och min fru att vi ska med Actionpics till gotland ring. Jag har väåntat på detta inlägg sen jag var med till Manorp och så slänger ni ut det en helt vanlig onsdag när man är ute på stan :(

Får jag bara ett kontonummer så föper jag omedelbart en plats i snabba elelr mellan gruppen och en i långsamma. Vi vill åka med.

Om det behövs så mutar jag gärna med lite lasagne eller thaimat, grymt gott efter en hel dag på hojjen.
 
Last edited:
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
Maciej EVO VI skrev:
2551650 Va FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN sär kan ni inte skriva, här ´har man varit ute på krpgen med liute gamla kompisar och nmär man kommer hem så finns det ett inö'ägg om Gotland Ring :(

Jag har lovat mig själv och min fru att vi ska med Actionpics till gotland ring. Jag har väåntat på detta inlägg sen jag var med till Manorp och så slänger ni ut det en helt vanlig onsdag när man är ute på stan :(

Får jag bara ett kontonummer så föper jag omedelbart en plats i snabba elelr mellan gruppen och en i långsamma. Vi vill åka med.

Om det behövs så mutar jag gärna med lite lasagne eller thaimat, grymt gott efter en hel dag på hojjen.

Ha ha... Boxningshandskar på tangentbordet....:tummenupp
 

relentless

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Rättvik
Hoj
R6RR 2008
Nitrous skrev:
Blir det ett stort problem så är det ju ett angenämt problem egentligen och då får väl vi som arrangör boka upp banan ytterligare 3 dgr och stanna där en hel jäkla vecka :)

/Nitrous


känns lite bättre..:tummenupp
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Nitrous skrev:
2551646 Nej, ingen bokningslista.
Why: Därför att dom som inte bor framför datorn och verkligen är intresserade missar chansen pga "några" bokar även fast dom troligen inte ska med, och vissa bokar både 3 och 4 platser ifall några polare vill med senare.

Angående antalet så Nää 300 platser finns det inte och vi tror inte att det blir ett problem.

Blir det ett stort problem så är det ju ett angenämt problem egentligen och då får väl vi som arrangör boka upp banan ytterligare 3 dgr och stanna där en hel jäkla vecka :)

/Nitrous

Tror du missförstod mig, vad jag menar är att det måste vara något sätt att se om det är platser kvar innan man betalar in, blir det fler som betalar in än vad ni har plats med så får ni kanske ett problem med att betala tillbaka en massa pengar...



300 platser var som jag sa bara ett exempel...
 

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Jag ska vill också..så jag skriver här för att ha lite koll på tråden och info :)
 
Last edited:

Barbone

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Ort
H
Hoj
yamaha -06
En liten undran bara,vilken vecka är körningen inbokad på?
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Det verkar bli tajt när så många bara "ska" med, varför gör ni inte bara upp irl om platserna så kan ja fota det hela och lägga ut här.

Dråpligt värre!
 

TomTom

i bollen...
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Arboga
Hoj
Ducati 996SPS
Bambustaketen hörs mest i depån som vanligt ...

Jag anmäler mig till banåkningshelgen, tack!

/Tom
 
Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Är racehojar tillåtet?
Vi är riktigt sugna på att följa med, vill smiska runt 400:a där.
Förra året när vi körde hade jag knappt suttit på en hoj, så det ska bli skit kul att åka dit igen.
 

Bamse69

There is no easter bunny
Gick med
28 Jan 2004
Ort
My hometown
Hoj
GIXXER -05. Harley -10
Glöm inte bort mej,jag vill oxå henga me:pannkyss
så mutor???? Mackan,hi hi du jag har dina bollar
i handen å nyper till om du glömmer mej.då skulle inte
tjejsingen liwa bli glad,ha ha ha ha ha
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
*Superlight* skrev:
2551682 Tror du missförstod mig, vad jag menar är att det måste vara något sätt att se om det är platser kvar innan man betalar in, blir det fler som betalar in än vad ni har plats med så får ni kanske ett problem med att betala tillbaka en massa pengar...

300 platser var som jag sa bara ett exempel...

Platstillgången kommer att uppdateras löpande både här på Sporthoj, på Actionpics sidan och genom vår epost-lista.

Barbone skrev:
2551757 En liten undran bara,vilken vecka är körningen inbokad på?


Informationen om datum släpps nästa vecka!

Alicia skrev:
2551927 Är racehojar tillåtet?
Vi är riktigt sugna på att följa med, vill smiska runt 400:a där.
Förra året när vi körde hade jag knappt suttit på en hoj, så det ska bli skit kul att åka dit igen.

YES, som vanligt kommer vi att ha en grupp för oförskrade mc där "race-hojar" är tillåtna.
Klart du ska med, men det visste jag redan genom din gubbe :)

/Nitrous

KING KONG skrev:
2551932 Glöm inte bort mej,jag vill oxå henga me:pannkyss
så mutor???? Mackan,hi hi du jag har dina bollar
i handen å nyper till om du glömmer mej.då skulle inte
tjejsingen liwa bli glad,ha ha ha ha ha


Bollarna bad jag ju dig kasta på en bumse vid Svevägen, har du inte gjort det ännu? :va
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top