Gotland 2009

StaLin

Braxar vidare
Gick med
18 Jan 2004
Ort
Borensberg
Hoj
CBR1000rr -08
Tackar för ett jätte bra arrangemang!

Det var tre år sist jag körde på GR med en gsxr 750 -00 med 1:43:00 som bäst. nu med 600:an så blev det verifierat 1:36:00 och då gick det inte på hörntänderna (man blir ju lite feg med åldern).
Kul å se dig igen Tingen det var lite skillnad på din körning nu och när vi åkte enbart höger svängar på GR.

Mvh Staffan
 

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
jaha, jag trodde tidtagning va förbjuden i medel och snabb grupp???:D

Det kan dock sägas att jag fick ett jälla flyt på söndagen och kapade 10 sekunder mot fredagen...tack mattias för coaching inför sista passet, blev mycket bättre spårval...
 

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Äh, tills jag kommer ner är du säkert skitsnabb. Du hade ju en bra "utveckling" på Gotland!

PM:ar om jag drar söderut! :)


Sikta in er på 3/8 på Anderstorp. Heldag med Fiver:tummenupp Finns även en kvällskörning dagen efter! Dessutom har Falkenberg kvällskörning den 5/8..

Låter det bra eller?

Hade varit kul med en tidig "Gotlandreunion"!
 
Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Gulleplutt..då måste du hålla dig på banan om du ska ta rygg:D
Å va är det för fel på att köra lite off road emellanåt då? :tungan Ombyte förnöjer heter de ju! Å jag kanske inte va snabbast på banan, men jag vann nog Visby - Stockholm åtminstone... :rolleyes:

Jag börjar komma igång lite iaf, har kommit ut å tagit nån promenad, tom gått å provstartat hojen (även om det gick åt en karta piller efter det :ätapiller) Men det är mycket värre att sitta instängd i en varm lägenhet å inte kunna ta sig nånstans än å ha ont, sånt finns det piller mot :fakta Men 3v till med kragen, sen ska den börja avvecklas. Sen tar det ett tag till innan allt verkligen har läkt. En kota är bara ca 2/3 så hög som den ska vara tex.

Hjälmen (Shoei XR1000) har gjort jobbet jävligt bra! Den har delaminerat lite där jag landade, och käkbågen har gått av lite, men den tog upp precis så mycket krafter den bara kunde :tummenupp

Stället (Berik helställ med titanskydd överallt) är också ganska helt (förutom att dom klippte bort det), iaf skinnet. Titanskydden är inmosade, men jag fick inte ont nån annanstans än ryggen :Bugar Så ska skyddsutrustning funka! :fakta Hade jag inte haft stället hade några leder varit ganska mosade, så att jeans å t-shirt gör samma jobb kan dom lura i nån annan :)

Å återigen, tack för all hjälp och glada tillrop! :)

Jag har äntligen lagt ut mina bilder på www.hoztic.se också :)
 

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Snart flera stycken
skönt

Du va lätt snabbast från Visby till Stockholm:D
Skönt att du har börjat röra på dig lite mer iaf.Hoppas att du läker som det ska.Om du behöver hjälp med nya grejor så kan du höra av dig.
Hälsa gumman och ta det vackert.

//Mattias
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top