amullo
Italiensk Allroad
Jag funderar på att skaffa en Goldwing och konvertera för bankörningarna..
Grym 6:a på 1.8 liter gör ju att man tar sig snabbt mellan kurvorna, men jag vet inte riktigt vad man skall göra för at få bättre väghållning i den. Men bankörningen är ju mest smårakor med lite kurvor då och då..
Turbokonvertering? Ja eller Nej?
Förstärka svingen?
Bättre bromsar?
Hur minskar man gaffatejpskontot på bandagarna? Det går ju en rulle åt gången när man tejpar alla extraljusen för bankörning...
Sen tänkte jag mig ett fint 280 däck så att effekten verkligen kommer ner i backen, eftersom den har så grymt med effekt...
Vad tror ni..
Grym 6:a på 1.8 liter gör ju att man tar sig snabbt mellan kurvorna, men jag vet inte riktigt vad man skall göra för at få bättre väghållning i den. Men bankörningen är ju mest smårakor med lite kurvor då och då..
Turbokonvertering? Ja eller Nej?
Förstärka svingen?
Bättre bromsar?
Hur minskar man gaffatejpskontot på bandagarna? Det går ju en rulle åt gången när man tejpar alla extraljusen för bankörning...
Sen tänkte jag mig ett fint 280 däck så att effekten verkligen kommer ner i backen, eftersom den har så grymt med effekt...
Vad tror ni..