Gnagande TV fråga

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Har länge funderat över en sak som gnager mig i bakhuvudet och just idag är det extra illa så nu måste jag få veta.

För ett antal år sedan så gick det en tv-serie om en dinosauriefamilj. En komediserie med skådespelare i dinosaurkostymer med en man, fru och x antal barn. I vinjetten kommer pappan in genom dörren och säger "Honey, I'm home" och blir slagen i huvudet med en stekpanna av yngsta barnet.

Sen minns jag inte så mycket mer än att pappan i familjen jobbade som skogsarbetare har jag för mig.

Alla verkar känna igen serien när jag frågar men ingen kan komma på vad den heter :(
 

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Ort
hus
Hoj
54
kaZmur skrev:
2218016 Har länge funderat över en sak som gnager mig i bakhuvudet och just idag är det extra illa så nu måste jag få veta.

För ett antal år sedan så gick det en tv-serie om en dinosauriefamilj. En komediserie med skådespelare i dinosaurkostymer med en man, fru och x antal barn. I vinjetten kommer pappan in genom dörren och säger "Honey, I'm home" och blir slagen i huvudet med en stekpanna av yngsta barnet.

Sen minns jag inte så mycket mer än att pappan i familjen jobbade som skogsarbetare har jag för mig.

Alla verkar känna igen serien när jag frågar men ingen kan komma på vad den heter :(


http://www.imdb.com/title/tt0101081/
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Alltid kul när man har funderat på något jättelänge och sen tar det några sekunder att få svaret på SH! Tack! :Bugar :Bugar
 

MadManAxel

Badass offroader
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Karlstad
Hoj
B1 och en Jeep 5.9!!!
Dinosaurs går ibland på disney channel, underbar kanal som visar en massa program man såg när man var mindre... :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För intresseklubben :p

En av mina polare på sjuksköterskeutbildningen var en total kopia på dom dinosaurierna..vi kallade henne babydino haha (hon hade inte sett serien :D)
 

Pips

Guest
Fyller på med en liknande fråga.

Gick en serie på cartoon network förut.

Var 2 st möss, varav den ena var super inteligent och skulle ta över jorden. Någon som vet vilken serie det var? Den musen hade ett oproportionerligt stort huvud.
 

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
Orakel skrev:
2281092 Fyller på med en liknande fråga.

Gick en serie på cartoon network förut.

Var 2 st möss, varav den ena var super inteligent och skulle ta över jorden. Någon som vet vilken serie det var? Den musen hade ett oproportionerligt stort huvud.

Ren & Stimpy
:banana

fan, fel.
animation_ren-stimpy1.gif
 

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Aww. Vilken nostalgitripp det blev nudå. Jag kollade på Dinosaurs när jag var liten tös. Hihi.



Note to myself: Skaffa Disneychannel. :hoppa
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
kaZmur skrev:
2218016 Har länge funderat över en sak som gnager mig i bakhuvudet och just idag är det extra illa så nu måste jag få veta.

För ett antal år sedan så gick det en tv-serie om en dinosauriefamilj. En komediserie med skådespelare i dinosaurkostymer med en man, fru och x antal barn. I vinjetten kommer pappan in genom dörren och säger "Honey, I'm home" och blir slagen i huvudet med en stekpanna av yngsta barnet.

Sen minns jag inte så mycket mer än att pappan i familjen jobbade som skogsarbetare har jag för mig.

Alla verkar känna igen serien när jag frågar men ingen kan komma på vad den heter :(
JHag såg den härom dagen mn tänker inte säga vad den heter för den suger. (desutom minns jag inte)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top