Ghostrider 6.66 what the f**k

Status
Ej öppen för fler svar.

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Eastland
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Jahh...
Det var någon tidigare som drog till med ett halvslappt skämt om att han körde Bulten på 6,66. (för att filmen heter så) Syftet med 6,66 är nog snarare att det är version 6 och sedan var det någon filur som passade på att skoja till det lite. ("The number of the beast")
Körningen är förmodligen inte fejk utan det roliga är att du inte verkade förstå att det halvslappa skämtet var ett skämt. 4,38 var helt riktigt tiden i filmen.

Sedan att en minut skulle kunna ha 66 sekunder är också ganska kul :)

Tack för ett seriöst svar! haaha så trög :rofl
Jag tänkte mest på folk innan som skrivit lite om de
; skrev:
Vart det alltså ett nytt rekord på bulten ?


Njet comard, njet.

sen hur jag tänkte på 6.66 får jag nog skylla på tradolanen och allt skit jag käkar :dummer :glömdet
 
Last edited:

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
Vad har tiden på Bulte med kvaliten på filmen att göra?

Många skriver att GR inte är snabbast på bulten längre & där med diskvalificerad, frågan är till vad - att göra film, att vara grym ?
Sen kan man fråga sig hur laglig eller farligt det är för medtrafikanterna att köra max på en smal landsväg med hus & barn alldeles intill vägen. Jag vet att GR gjort det men er nye hjälte sägs ha gjort det ännu snabbare/farligare. Det är tydligen helt ok.....
Dubbelmoral - tycker jag.
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Tack för ett seriöst svar!
Jag tänkte mest på folk innan som skrivit lite om de
Vart det alltså ett nytt rekord på bulten ?


Njet comard, njet.[/QUOT]

sen hur jag tänkte på 6.66 får jag nog skylla på tradolanen och allt skit jag käkar :dummer :glömdet

när ämnet var på tapeten sist skulle repan läggas ut i sin helhet utan redigering för att gösta inte skulle fila sekunder här och där genom redigering.
filmen är full av klippning så tiden tar jag med en skopa salt..
dock så bryr jag mig inte heller så mycket om det längre men så svårt är det inte att se till att filmen kommer ut utan klippning och redigering tycker jag.
 

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
när ämnet var på tapeten sist skulle repan läggas ut i sin helhet utan redigering för att gösta inte skulle fila sekunder här och där genom redigering.
filmen är full av klippning så tiden tar jag med en skopa salt..
dock så bryr jag mig inte heller så mycket om det längre men så svårt är det inte att se till att filmen kommer ut utan klippning och redigering tycker jag.

Sluta gissa,
Det ligger ju med en oklippt version i extramaterialet på DVD:n, kan vara en början på din utredning att begrunda!

Köp & titta!
 

Steven Fiskmås

Sporthojsnörd
Gick med
10 Aug 2010
Ort
Växjö
Hoj
Speed Triple -16
Tack för ett seriöst svar! haaha så trög :rofl
Jag tänkte mest på folk innan som skrivit lite om de


sen hur jag tänkte på 6.66 får jag nog skylla på tradolanen och allt skit jag käkar :dummer :glömdet

Du kanske tänkte att det nya rekordet på Bulten var 6 sekunder och 66 hundradelar....svårslaget isf!
 

Fuchs

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2011
Ort
...
Hoj
Yama SM
finns det nån livestreaming nånstans där man kan ser filmen?
vill inte köpa och inte "ladda ned"
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Det mesta var ju bra även om mycket börjar känns som en repris.Däremot var ju många av mörkerkörningarna inget vidare när motljuset från många bilars strålkastare fyllde hela bildrutan istället.Särskilt roligt var ju rondellkörningen där farbror blå hängde efter som om de blev bogserade.Samtidigt misstänker jag att om farbror blå börjar tränga fler av denna sortens trafikanter av vägen som filmen nu visar så är förmodligen denna form av körning något som många kommer att fundera mer allvarligt på innan de fortsätter färden om de inte redan flyr från andra grövre brott.
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Många skriver att GR inte är snabbast på bulten längre & där med diskvalificerad, frågan är till vad - att göra film, att vara grym ?
Sen kan man fråga sig hur laglig eller farligt det är för medtrafikanterna att köra max på en smal landsväg med hus & barn alldeles intill vägen. Jag vet att GR gjort det men er nye hjälte sägs ha gjort det ännu snabbare/farligare. Det är tydligen helt ok.....
Dubbelmoral - tycker jag.

Grym på repriser har han iallafall kvalificerat sig till och det är väl inte fy skam?
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Sluta gissa,
Det ligger ju med en oklippt version i extramaterialet på DVD:n, kan vara en början på din utredning att begrunda!

Köp & titta!

Nope har inte tänkt köpa filmen då han snackade vitt och brett om en 4.30 tid när detta var på tapeten sist och jag har fortfarande inte sett en film med en 4.30 tid

För mig är det skitsamma men man ska stå för vad man lovar och säger :)
 

BLACK GANDALF

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2012
Ort
Sin City
Hoj
BMW R1200RS
Såg filmen hos en polare inget jag skulle betala för,hm mörkt kåpglas var väl inte så lyckat,förstår att GR är kult i länder som tyskland,usa mm har sett på amerikanska forum att dem vill ha besök av GR (usa run) tror nog han avstår el va tror ni.har förstått han väcker mycket oro på forumet.men visst är han ju skicklig på att köra inget snack om det.(kanske bara lite oansvarigt också)nåja pengar styr så mycket:D:D:D
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
När man har fått lite distans till gatkörningen, så är det rätt underhållande o läsa om "era" rekord på allmäna vägar hit o dit! Mycket snack......

Fuck! Det va nicotin jag skulle citera. Men sh e för avancerat för mig... jävla skitsida.....

Tack för ett seriöst svar!
Jag tänkte mest på folk innan som skrivit lite om de

när ämnet var på tapeten sist skulle repan läggas ut i sin helhet utan redigering för att gösta inte skulle fila sekunder här och där genom redigering.
filmen är full av klippning så tiden tar jag med en skopa salt..
dock så bryr jag mig inte heller så mycket om det längre men så svårt är det inte att se till att filmen kommer ut utan klippning och redigering tycker jag.
 
Last edited:

tjörn

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2009
Ort
Tjörn
Hoj
honda cbr900rr-97
Hej. kanske en omogen fråga eller olämplig men jag undrar om GR finns kvar?
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Tyckte att hela filmen var en repris på tidigare filmer med kass kvalité bitvis på filmningen...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top