Gemensam Skidresa??

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Hmmm, spara?! :va Val´disére 7000 den 15 januari... Får se vad jag har råd med. Men visst låter det som en rolig idé.

Dunken ska med, annars följer inte med.

hehehe, din alkis! :fyllisar


JOnas, du får mig att låta jätteliten! Klart att det blir i februari! annars är det ju inget roiligt! fast jag är nog ganska nöjd om jag bara får plöja backarna med skidorna och träffa mina roliga hojkompisar :hoppa
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Jag vill nog iofs åka nånstans där det är kass skidåkning, dyrt och långt till backen. Helst med jättedyr öl också.

.

Ja du vill ju bara knulla iallfall... så dig spelar det ju ingen roll :tungan :hihi
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Buss, boende m helpension samt liftkort för 3000 kr. Bara att försöka enas om en helg..

Om någon är intresserad av att åka redan 2:e januari med samma upplägg som ovan (5 dgr) så finns det ett 30-tal platser kvar
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Cathy skrev:
Har samma problem.... :huvet
Ska vi åka pulka? :7peta
Dito, snö är tråkigt, kyla suger.. Festa o andra sidan, ja kanske kan vara värt att följa med bara pga. det!
Jag kan kanske är på! Skall ju jobba en del under jul o nyår osv så det kanske finns medel....
 

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
KTM 690 Duke
Hultan skrev:
Dito, snö är tråkigt, kyla suger.. Festa o andra sidan, ja kanske kan vara värt att följa med bara pga. det!
Jag kan kanske är på! Skall ju jobba en del under jul o nyår osv så det kanske finns medel....

Pulka å fest! :tummenupp
Men inte i februari, då åker jag till sir lanka eller indien ju!! :hihi
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Skrutten skrev:
Hemskedal är ju finfin åkning och kul afterski löser vi nog själva om det blir ett gött gäng :banana

Röstar dock för att vi isf åker framåt slutet av februari eller nåt. Sist jag var där uppe i januari var det 25 minusgrader..

Visst Mark, jag kan fixa det mesta.. jag överlevde ju till och med en partykväll med dig :hihi (även om dagen efter var en nära-döden-upplevelse :död ).

Har samma kalla upplevelse. I minus 25 hinner tom. rövsvetten att frysa fast i liften. Så feb. låter bra.

Barbs: och det var ju med nöd och näppe att vi båda fick gå hem med lite stolthet kvar ;)

Ska du bli lika fyllesjuk i Norge får du nog hålla dig till bubbelvatten på sin höjd!

Jag vill till norge i feb!

Min brorsa jobbar som guide för Resdax, dom har många resor i månaden till Hemskedal. Ska se vad dom har för priser att erbjuda.

över och ut!
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Miss_Orchidee skrev:
hehehe, din alkis! :fyllisar


JOnas, du får mig att låta jätteliten! Klart att det blir i februari! annars är det ju inget roiligt! fast jag är nog ganska nöjd om jag bara får plöja backarna med skidorna och träffa mina roliga hojkompisar :hoppa


Du e jätteliten... hehe...
När skall vi åka då? Mary vill inte åka i februari... kan vi åka senare än februari? Spelar väl ingen roll om man inte kan åka... finns ju bar i backen... d e ju minst lika roligt som å åka ju...
Party party! :Rockbanan
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Skrutten skrev:
Buss, boende m helpension samt liftkort för 3000 kr. Bara att försöka enas om en helg..

Om någon är intresserad av att åka redan 2:e januari med samma upplägg som ovan (5 dgr) så finns det ett 30-tal platser kvar


Ursäkta om jag är långsam, men vart kommer vi på detta?? Jag tycker det låter kanon! och bara vi får ihop pengarna så...

Slutet av februari låter kanon för min del, inte senare än mitten på mars bara för då är jag på praktik. :banana


Joqnas, klart du kan åka! alla kan åka skidor, (förresten så är det ju tur att det är så många här som verkar gilla baren bättre än skidorna, då kanske jag kan utklassa er här iallfall :hihi )

Nu ska jag ha historia prov... :4skrika wish me luck :)

Pussar och Kramar steffi
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Miss_Orchidee skrev:
Ursäkta om jag är långsam, men vart kommer vi på detta?? Jag tycker det låter kanon! och bara vi får ihop pengarna så...

Hemsedal. Känns som om de flesta kan tänka sig det..
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Miss_Orchidee skrev:
Ursäkta om jag är långsam, men vart kommer vi på detta?? Jag tycker det låter kanon! och bara vi får ihop pengarna så...

Slutet av februari låter kanon för min del, inte senare än mitten på mars bara för då är jag på praktik. :banana


Joqnas, klart du kan åka! alla kan åka skidor, (förresten så är det ju tur att det är så många här som verkar gilla baren bättre än skidorna, då kanske jag kan utklassa er här iallfall :hihi )

Nu ska jag ha historia prov... :4skrika wish me luck :)

Pussar och Kramar steffi


Urklassa? På skidor kanske... men jag åker bräda... där vinner jag :)
(Vinner i baren med)
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mary skrev:
Pulka å fest! :tummenupp
Men inte i februari, då åker jag till sir lanka eller indien ju!! :hihi
Ja, man kanske skulle lägga dom slantarna till värmen i stället? Hade vart gott..
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Ja hade man fått en värmeresa för samma pengar så hade jag ju lätt tatt en sådan istället! :tummenupp
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
JONQAS skrev:
Ja hade man fått en värmeresa för samma pengar så hade jag ju lätt tatt en sådan istället! :tummenupp
värme är för mesar! :)

jag utamar f.ö. alla.
försten ner från toppliften vinner en öl/drink av alla förlorare

Second man is the first looser!
 

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
KTM 690 Duke
JONQAS skrev:
Ja hade man fått en värmeresa för samma pengar så hade jag ju lätt tatt en sådan istället! :tummenupp

Restresa till Goa får du nästan för samma pengar! Och leva där är nästan gratis! :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top