Geggmoppetråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Whooops...10-14 är det....halkade på tbordet... :crash

Feeekk, aja, får väl bli som alltid, ett par timmars sömn o sen masa sig upp :S
Jävla helvete o va nattjobbare o köra enduro, så jävla gött när vintern kommer o folk börjar lära sig att man ger sig ut på eftermiddan o inte på jävla morgonen!
 

Tallen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Surahammar
Hoj
1992, yamaha fzr 1000
Hallsberg it is, ska prata med brorsan också få se hur vi ska lägga upp det hela? När börjar dom åka lekeberg? Jag jobbar till 10 på fm på lördag.
 

Tallen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Surahammar
Hoj
1992, yamaha fzr 1000
Såg nu att de börjar 12:00 och det är ju inte värst långt till Fjugesta, klart man ska heja fram grabbarna! :banana
 

Crecken

Ny medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
R6 -05
Nu behöver jag hjälp här, är på väg att göra något dumt om ni frågar min sambo.. Köpa en geggmoppe. Men vad ska man göra när 70% av året är skitväder?

Vad fasen ska jag ha? 2t känns vettigt och 250cc iaf. Eller ska jag fundera på 4t? Skruva är ett måste med geggmoppe men man behöver ju inte göra det jobbigare än nödvändigt tänker jag, och där av 2t tankarna. Rätt eller fel?
Sen får ni hjälpa mig med vad som gäller registrering. Vad krävs för att få flöjta runt på de pilade gegg stråken i våra skogar? (Ja, jag kan säker hitta svaret på den frågan om jag söker lite. Men jag är lat!)
Tänkte väl inte lägga allt för mkt stålars på moppen då svarta faran tar över i vår igen=)
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
röstar för enduro 2takt typ ktm exc 200 eller 300 dom är fina :)

Nu behöver jag hjälp här, är på väg att göra något dumt om ni frågar min sambo.. Köpa en geggmoppe. Men vad ska man göra när 70% av året är skitväder?

Vad fasen ska jag ha? 2t känns vettigt och 250cc iaf. Eller ska jag fundera på 4t? Skruva är ett måste med geggmoppe men man behöver ju inte göra det jobbigare än nödvändigt tänker jag, och där av 2t tankarna. Rätt eller fel?
Sen får ni hjälpa mig med vad som gäller registrering. Vad krävs för att få flöjta runt på de pilade gegg stråken i våra skogar? (Ja, jag kan säker hitta svaret på den frågan om jag söker lite. Men jag är lat!)
Tänkte väl inte lägga allt för mkt stålars på moppen då svarta faran tar över i vår igen=)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Crecken har pm... :)

Vinterserien börjar snart boys! Vilka är på?

Det har spårat ur som vanligt, det siktas på kåsastart 2013, och det finns oheliga tankar på ny geggräser....

Jag stressfipplade på glidplast på gam'stövlarna igår, och det fixades hjälmlyse (Löfgrens ASGRYMMA milahus-bygge, och lite xenon i det) för kvällens bataljer i skogarna med Veven och Trana. :banana
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
börjar bli riktigt taggad nu! imorrn ska ut och tjyvtränas!

frågorna börjar hopa sig

vet maca hur man åker skidor?

har jerry klippt av sig flätorna från tidigare säsongernas förnedring?

har tallen nått monster i 600cc klassen att skotta snö med?

har holmudden några däck eller kör han dubbfritt?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hur gick tjyvträningen? :) Min gick oväntat kass får man säga, kan inte minnas att snöspår var så eländigt svårt som det var igår...premiär för hjälmlyse-åka var det med för en annan för denna återfallsperiod.

Sjukt fränt.
 

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
börjar bli riktigt taggad nu! imorrn ska ut och tjyvtränas!

frågorna börjar hopa sig

vet maca hur man åker skidor?

har jerry klippt av sig flätorna från tidigare säsongernas förnedring?

har tallen nått monster i 600cc klassen att skotta snö med?

har holmudden några däck eller kör han dubbfritt?

Mycke snack och lite ifrånåkning... Två vinterpass varav ett i mörker med elljus hittills... Kan bli ett till i helgen och sedan är man redo för vinterserien. Alltid skoj med cheyhoj i skogen. Du vågar aldrig lillErik!!!
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Mycke snack och lite ifrånåkning... Två vinterpass varav ett i mörker med elljus hittills... Kan bli ett till i helgen och sedan är man redo för vinterserien. Alltid skoj med cheyhoj i skogen. Du vågar aldrig lillErik!!!

träning är för talanglösa!:arsele

har haft lite dåligt med tid, antar att annandagen kommer vara en jobbig realitycheck :tungan
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Glidsulor på idag, och tre skitroliga varv lagda i spåret som vi skall rejsa i på annandagen. Game on!
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top