Gasssa för bövelen det går för sakta.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Visar TYDLIGT vilka vem som inte ska vara på vägarna alls och köra. Bara en tidsfråga till du inte kan lägga ut mer filmer snart. Skärp dig.

Hoppas jag begraver mig snart :D

Snacka om att förstöra ryktet för oss andra här i Borås! Säger som ovan, Skärp dig!

Jag står för knappt 1/2 % av alla i Borås som kör på det här viset, ser nästan alla soliga & regniga dagar folk som bränner rakt igenom stan & det är med bil.

Till skillnad från andra 17-åringar blir jag rädd när jag ser dina filmer. Dels för att du kör så jävla fort, mitt i samhällen. Sen verkar det som om du har så äckligt bråttom hela tiden.
När jag ser dessa filmer förstår jag faktiskt varför folk har något emot motorcyklister :död

Fort går att definiera, jag har inte orsakat någon olycka en så farten spelar inte någon roll, klart i andras ögon tycker dom det går fort när man passerat 180knyck på en 50 sträcka mitt i centrala Borås över ett övergångsställe :D

Vänta bara tills 2013 när jag monterat andningshjälp på den lille då ska farten ökas :D

Aldrig bråttom, har bara mina små ryck för jag har tröttnat mer & mer på nästan allt, även mitt största intresse jag brinner för, då är det riktigt illa.

Bättre att skaffa en pistol & avrätta sig själv så slipper man alla bekymmer :7peta

Finns det inga fina vägar utanför centralorten i Borås? Måste vara förbannat trist att bara kunna köra inne i stan. :confused:

O ja det finns mängder av vägar runt Borås :)
 

playmate

Rookie
Gick med
26 Jul 2011
Ort
Uppsala
Hoj
CBR600F -12
Hoppas jag begraver mig snart :D
[...]
Aldrig bråttom, har bara mina små ryck för jag har tröttnat mer & mer på nästan allt, även mitt största intresse jag brinner för, då är det riktigt illa.

Bättre att skaffa en pistol & avrätta sig själv så slipper man alla bekymmer :7peta
Om du vill snacka så ställer jag upp, du behöver inte önska att du kör ihjäl dig liksom. Jag känner ungefär likadant.
 

skorpan666

Scum Hunter
Gick med
21 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
ZX9R -98 + ZX10R -04
Bättre att skaffa en pistol & avrätta sig själv så slipper man alla bekymmer :7peta

Om du frågar mig är det bättre att du skaffar dig en adrenalinhobby som inte
riskerar andras liv. Base/fallskärm t.ex. Annars får du fan ta körningen till bana.

Det är bara en tidsfråga innan du klipper en barnvagn och då har du
inte bara förstört ditt liv, utan många andras.

Jag vill inte predika, men samhällen=inte köra som ett cp!
Om inte för din egen skull så för andras.
 

stockhaus

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CBR600RR
Kan du inte överraska oss andra med att visa att du kan köra utanför stan, i kurvor där det finns lite "utmaning" ALLA kan köra rakt fram.. och helst så kan du väl visa dina färdigheter på bana, så vi andra slipper möta dig genande i en kurva!
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Om du vill snacka så ställer jag upp, du behöver inte önska att du kör ihjäl dig liksom. Jag känner ungefär likadant.

Ska komma ihåg var jag ska vända mig om det skulle behövas :krama

Om du frågar mig är det bättre att du skaffar dig en adrenalinhobby som inte
riskerar andras liv. Base/fallskärm t.ex. Annars får du fan ta körningen till bana.

Det är bara en tidsfråga innan du klipper en barnvagn och då har du
inte bara förstört ditt liv, utan många andras.

Jag vill inte predika, men samhällen=inte köra som ett cp!
Om inte för din egen skull så för andras.

Kanske bättre, det lär man märka, nä har inte tänkt ta död på någon annan.

Kan du inte överraska oss andra med att visa att du kan köra utanför stan, i kurvor där det finns lite "utmaning" ALLA kan köra rakt fram.. och helst så kan du väl visa dina färdigheter på bana, så vi andra slipper möta dig genande i en kurva!

Jo klart jag kan det går att åna :rolleyes: vissa har bekymmer rakt fram :D nja nä varför ska folk möta mig i skymda kurvor, jag brukar hålla mig på rätt sida vägbanan, får lära köra på bana sen när turbon har åkt på plats :D
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Sådär, rensat upp lite i tråden istället för att stänga den helt. Såg värre ut än vad det var.

Men stay on topic så att säga.
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Sådär, rensat upp lite i tråden istället för att stänga den helt. Såg värre ut än vad det var.

Men stay on topic så att säga.

Det va bra det, ta bort lite skit det uppskattas :tummenupp

Du är kung!..får komma ner sen å åka med dig när jag har riktig hoj!:)

Klart du får göra :tummenupp Turbo införskaffad, borde duga till en början annars får jag uppgradera.

Blev en TD04HL-13T med avgashus 89-133 006 DCH :rolleyes:

Turbon är på tvättning just nu men kommer upp bilder senare :D
 
Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Du är kung!..får komma ner sen å åka med dig när jag har riktig hoj!:)

Du gör mig besviken JJ..

I våras och somras verkade det nästan som att du vaknat ur dvalan, och nu hyllar du den största mupp som färdats på 2 hjul???

1. Ren idioti är inget att se upp till.
2. Det är bara en tidsfråga innan det är över...
3. XXX kan inte ens köra. Ta det till en bana och lär dig (er) nåt istället. Och ska det nu prompt köras på väg, gör det där det svänger..
4. Ses på Gelleråsen när du har "en riktig hoj" istället? Deal?
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Visa säger att jag inte kan köra, andra säger att jag inte har & göra på vägarna, vissa tycker jag är risktagande, vissa tycker jag kör uruselt, medan andra hyllar den jag är med den körningen jag gör.

Ställ er frågan varför har jag inte gått omkull en ? varför har jag inte orsakat någon olycka en ? varför överlever jag ?

Som jag sagt innan, alla filmer jag visat upp är bara på lek & jag har mina små ryck därav kan viss del av körningen bli i laglig hastighet & sen vet ni hur det går.

Jag är inte stolt för 5 sketet öre för det jag gör, helst skulle jag inte ens velat kliva ur sängen, för det är just då allt händer, men vist sätter nån in några mille på mitt konto lovar & svär jag på att jag aldrig ska gå ur min bostad mera :fakta

Här kommer en höstfilm med regn & rusk.

http://www.youtube.com/watch?v=6Qh60lG6YdA&feature=youtu.be
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Till skillnad från andra 17-åringar blir jag rädd när jag ser dina filmer. Dels för att du kör så jävla fort, mitt i samhällen. Sen verkar det som om du har så äckligt bråttom hela tiden.
När jag ser dessa filmer förstår jag faktiskt varför folk har något emot motorcyklister :död

I denna filmen hade jag bråttom till ett möte, men sen efter hade jag hemlängtan så bäst att komma hem.

Skippa musiken helt & försökte få med lite helhet.
http://www.youtube.com/watch?v=1jfyo3e6Dp4&feature=plcp
 

Jeppe0001

Medlem
Gick med
20 Jul 2012
Ort
Hbg
Hoj
R1-05, Tuono V4 Factory-17
Intressant kameravinkel, väldigt häftigt att se hur framdäcket/dämpare jobbar.
Dock som många andra i tråden har sagt så är körningen inte passande i stadstrafik.

Hare bra!
 

skorpan666

Scum Hunter
Gick med
21 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
ZX9R -98 + ZX10R -04
Ställ er frågan varför har jag inte gått omkull en ? varför har jag inte orsakat någon olycka en ? varför överlever jag ?
På fråga 1 svarar jag tur. På fråga 2 svarar jag tur. På fråga 3 svarar jag tur.

Jag känner så många som kör/har kört som du och vissa lever (de tursamma), andra är döda (inte lika tursamma) och det är så jävla onödigt när priset är så jävla högt. Därför rekommenderar jag bankörning för alla som kör som du. Visst, du kan dö där också, men risken är så mycket mindre.

Personligen så skiter jag i om du kör tekniskt bra eller dåligt, om du kör 140 på 70-vägar, eller skiter i rödlysen. Vad jag har åsikter om är din uppenbara avsaknad av respekt för andras liv och säkerhet.

Du kör förstås hur fan du vill, men ha gärna i bakhuvudet att du inte är ensam på och runt vägarna i tätort.
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Varför så mycket indignation ??? Jag fattar inte...Jag kollade igenom vissa av dessa trista clips med pissig kvalitet och såg...NADA...

1. Killen kör rätt kasst på en kass hoj. Det är lite som EPA fuckosarna som dräller omkring i sina fula rishögar där jag bor.

2. Han kör inte speciellt snabbt eller för riskfyllt. Visst vrider han på rullen då och då men hur jävla svårt är det att köra "olagligt" inne i stan ? Det räcker med 60...Gena över ett par rodeller osv...whats the big deal gyus ? Snubben på Räkan i Moskva ..där finns det något...

3. Ingenstans lyckades jag se någras äkta SpökGösta tricks trots de uppenbara ambitionerna. Smäller han så blir det inget spektakulärt, coolt eller minnesvärt utan rätt prosaiskt och intetsägande. Som alla de här alstren som dyker upp här. Han bryter ett finger (och sen berättar för alla vitt och spritt om sina svåra skador han ådragit sig och hur han undkommit med livet i behåll...för att dödsföraktande sätta sig på knarren igen bla bla bla).

Fattar inte folk som ojar sig här att det är från de som den här pajasen får luft ? Pekpinnar och moralpredikningar är hans livsenergi - utan de finns han inte. Köra kan han inte speciellt bra och någon cool hoj har han inte. Någon extrem körning ser jag inte heller även om han vill så gärna framstå så något slags hard core biker som skiter i regler och ser döden i vitögat stup i kvarten.

Det här är inte farligt någonstans därför har han inte druttat omkull än för att svara på en fråga som dök upp här.

I min bok får han första platsen för säsongens Wannabe och Posör säsong 2012 ! Mycket snack - noll verkstad ! Bättre än så blir det inte.
 
Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Det här är inte farligt någonstans därför har han inte druttat omkull än för att svara på en fråga som dök upp här.

I min bok får han första platsen för säsongens Wannabe och Posör säsong 2012 ! Mycket snack - noll verkstad ! Bättre än så blir det inte.

Äntligen första personen som förstår :Bugar

Stämmer utmärkt, har ingen cool moped, men mopeden tar mig från A-B.

Jag ser inte döden i vitögat för jag har inte orken många gånger att riskera andra en mig själv, varför gena genom kurvan om man inte ser slutet av den.

GR är jag inte någonstans, finns bara 1 GR & han dog under en filminspelning men det kom en ny som jag tycker om nästan lika mycket, kommer jag bli en efterträdare av GR, nej det kommer jag inte.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top