Gasa sönder en R1:a, ja varför inte...

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Ni blir arga för att han gör som han gör, med sin egen leksak? Tänk er att han har arbetat för att köpa sin helt egna R1. Sen väljer han att varva den jättelänge. Och ni undrar varför ingen brukade våld mot honom?

Vi vänder på det... Om ni skulle köpa köttfärs å steka den på tokhög värme, utan stekfett, så all köttfärs blev bränd och måste slängas. Skulle ni förtjäna stryk då?

Vad är det frågan om??? Han ägde hojen, han fick väl göra vad fan han ville med den!? Förstår faktiskt ärligt talat inte vad ni tänker med. Ni får väl tycka att det är onödigt... Det är onödigt att äta godis också!

Nån skrev något om att det är synd om den som köpt hojen. Äsch, det är inte den första R1an som utsatts för detta bara för att det är första gången det filmats.

Vilken jämförelse.....:rolleyes:
Skillnaden i så fall är väl att du sällan säljer vidare din sönderbrända köttfärs, och att det skulle synas i så fall. En motorcykel för ca 100.000 är liiite mer värde än lite köttfärs.....
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Va ett jävla gnäll killen får väl göra vad han vill med SIN hoj.

Fattiga människor gnäller vi andra köper nytt!!

//Blondie

Är väl inte att hojen ligger i farozonen som är problemet utan att han inte har någon respekt för andras egendom och och eller sömn.
Tänk efter lite nu....

Ni blir arga för att han gör som han gör, med sin egen leksak? Tänk er att han har arbetat för att köpa sin helt egna R1. Sen väljer han att varva den jättelänge. Och ni undrar varför ingen brukade våld mot honom?

Vi vänder på det... Om ni skulle köpa köttfärs å steka den på tokhög värme, utan stekfett, så all köttfärs blev bränd och måste slängas. Skulle ni förtjäna stryk då?

Du har lite otur när du tänker du, skaplig liknelse.

Enda gången någon blir störd om du brassar på köttfärs är väl om det tar eld i skiten så hela hyreskåken brinner upp.

Skaka lite på huvet.... känns det bättre nu?
 
Last edited:

MrDick

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2007
Ort
Sverige
Hoj
CRF 450 -08
Är väl inte att hojen ligger i farozonen som är problemet utan att han inte har någon respekt för andras egendom och och eller sömn.
Tänk efter lite nu....



Du har lite otur när du tänker du, skaplig liknelse.

Enda gången någon blir störd om du brassar på köttfärs är väl om det tar eld i skiten så hela hyreskåken brinner upp.

Skaka lite på huvet.... känns det bättre nu?

Egendomen som va i farozon, va en i de glada gängets vito buss. Som vart full i gummi baktill. Den tvättade han gladeligen av på måndan, me ett leende på läpparna. Och mindes sin fantastiska vecka.
Känner man ett behov av att sova sen eftermiddag, tidig kväll. Så borde man kunnat ana långt tidigare i veckan att man hamnat på helt fel plats.
Men grabbarna tycker ändå att de har vart trevligt att förgylla eran patetiskt tråkiga vardag, me lite film. I vintermörkret..

Och du...stäng dörren när du skiter.
 

Skuggan

Guest
Helt otroligt villket tjafsande.. Det sjuka är ju att många här har säkert betalat för att få se någon gasa sönder sin hoj på Uppvisningar/utställningar, mässor och dyl.. Och då är det helt plötsligt ok att göra det men inte på en mc-träff :gnissla
 

Klyka

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2007
Ort
Västervik
Hoj
954
Men pojkfan är ju en tönt som tror han är cool efter ett gäng öl, man stör sej ju på han för han är efterbliven.
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Egendomen som va i farozon, va en i de glada gängets vito buss. Som vart full i gummi baktill. Den tvättade han gladeligen av på måndan, me ett leende på läpparna. Och mindes sin fantastiska vecka.
Känner man ett behov av att sova sen eftermiddag, tidig kväll. Så borde man kunnat ana långt tidigare i veckan att man hamnat på helt fel plats.
Men grabbarna tycker ändå att de har vart trevligt att förgylla eran patetiskt tråkiga vardag, me lite film. I vintermörkret..

Och du...stäng dörren när du skiter.

Tyckte mig höra av Lasse som va framme att han stänkte skit på andras cyklar, men jag kan ha hört fel.

Killen på cykeln utför även en kriminell handling då han sitter på hojen alkoholpåverkad (vilket han väl är? Ber om ursäkt om jag har fel)

Förövrigt är min vardag ganska så bra, blir lite vad man gör den till.
Dock så förgylls inte min vardag av folk som står och tokvarvar en motorcykel i 10 minuter, dock så kanske den förgyller andras vardag vilket jag inte vill förstöra.

Vad gäller mina toalettbesök så stängde jag dörren vid aktuellt toalettbesök, (gör det oftast inte hemma, om det ok?) men då mina kompisar tydligen tycker det är roligt att ta kort på mig när jag uträttar mina behov så uppkom denna fantastiska bild.
Det finns även bilder på samma utövande när vi är i Åre.
 
Last edited:

Bergaeus

Medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
cb 1300sa crf250x
tur inte polisen sett filmen.. motorn igång. ingen hjälm, tydligen skitfull med tanke på betendet . japp det var det körkortet..

han är ju lika smart som dem som filmade en misshandel och la upp på nätet..
 
Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
tur inte polisen sett filmen.. motorn igång. ingen hjälm, tydligen skitfull med tanke på betendet . japp det var det körkortet..

han är ju lika smart som dem som filmade en misshandel och la upp på nätet..


Vad ska polisen göra när de sett filmen då?

Hans körkort sitter inte löst för den filmens skull..
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Det är olagligt att köra Mc full om du inte visste det och filmen bevisar just det.

Men tänk nu lite ist. Känns det inte ganska troligt att de flesta vuxna vet det?


Och tvärtom mot vad du skriver så bevisar filmen inte ett skit eller hur?
 

ericnorrback

www.tycon.se
Gick med
17 Jan 2004
Ort
avesta
Hoj
r6 , Crf 450 SM , minimoto
Varvstopp

Ha ha det här var ju fan roligt... Hur kan så många bli upprörda??
Ingen annans egendom vart förstörd det kom lite gummrester på våran egen bil. Motorcykel behövde lite nytt vatten i kylarn (det var gratis) förlåt om vi väckte någon klockan var inte så mycket så den stackars överförfriskade personen kunde säkert somna om igen, Åsså var ju inte ***** den ända som börnade med hojen den veckan. Det roliga är ju att 99% av dem som kom fram och kommenterade händelsen i efterhand som var på träffen skrattade åt det.
Jag röstar på att man får göra vad man vill med sin egen hoj.
den fungerade utan några problem alls 5-600 mil efter det.
så ni som sitter och gissar om vad som hände med den senare kan sluta med det nu
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tror inte att så många blev upprörda. Det är ju mer att det är jobbigt att höra en motor missbrukas om man är motorcykelintresserad. Det hade varit samma reaktion om jag hade spelat på en fin Steinway med hammare på ett forum för pianister. Att man får göra som man vill med sina pengar är ju rätt trivialt. Man får tom knarka ihjäl sig.


Ha ha det här var ju fan roligt... Hur kan så många bli upprörda??
Ingen annans egendom vart förstörd det kom lite gummrester på våran egen bil. Motorcykel behövde lite nytt vatten i kylarn (det var gratis) förlåt om vi väckte någon klockan var inte så mycket så den stackars överförfriskade personen kunde säkert somna om igen, Åsså var ju inte ***** den ända som börnade med hojen den veckan. Det roliga är ju att 99% av dem som kom fram och kommenterade händelsen i efterhand som var på träffen skrattade åt det.
Jag röstar på att man får göra vad man vill med sin egen hoj.
den fungerade utan några problem alls 5-600 mil efter det.
så ni som sitter och gissar om vad som hände med den senare kan sluta med det nu
 

Bergaeus

Medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
cb 1300sa crf250x
Vad ska polisen göra när de sett filmen då?

Hans körkort sitter inte löst för den filmens skull..

säger inte att dem tar just han men hur smarta är folk när dem filmar sina brott och sen lägger ut på nätet.

sen att det inte går att bevisa alkohalten men tror knappasst det är lagligt utan hjälm..

sen vad han gör är hans huvudvärk.. skiter i vilket.
 

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Inte ute
Hoj
en liter twin
Ha ha det här var ju fan roligt... Hur kan så många bli upprörda??
Ingen annans egendom vart förstörd det kom lite gummrester på våran egen bil. Motorcykel behövde lite nytt vatten i kylarn (det var gratis) förlåt om vi väckte någon klockan var inte så mycket så den stackars överförfriskade personen kunde säkert somna om igen, Åsså var ju inte ***** den ända som börnade med hojen den veckan. Det roliga är ju att 99% av dem som kom fram och kommenterade händelsen i efterhand som var på träffen skrattade åt det.
Jag röstar på att man får göra vad man vill med sin egen hoj.
den fungerade utan några problem alls 5-600 mil efter det.
så ni som sitter och gissar om vad som hände med den senare kan sluta med det nu
Ursäkta.Fattar inte de roliga m att misshandla en hoj 6 min i sträck.Ser inte humorn idet.Kul va de iallafall när ni blåste runt näck på campingen-06 med quaden .Har för mig att de va ni iallafall...Sånt e kul.Mindre kul va de de me stockholmarna i annexet.Kasta flaskor efter folk,vråla som apor o betedde sig allmänt störigt.Mindre kul.
Visst,jag vet att där ska va drag men man behöver inte bekräfta fördomarna mot hojåkare.:tummenupp
Ps.Er stuntshow -06 var klart godkänd:yoparty
 

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Linköping
Hoj
Gixxer1000
Håller både med om att det är sjukt onödigt att göra som dom gör och att OM det är deras hojj så får dom väl göra vad fan dom vill. Har bara en fråga, som kanske ingen kan svara på men: Är det SÄKERT att det är hans hoj??? Skulle fan inte förvåna mig om den var stulen?!
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Håller både med om att det är sjukt onödigt att göra som dom gör och att OM det är deras hojj så får dom väl göra vad fan dom vill. Har bara en fråga, som kanske ingen kan svara på men: Är det SÄKERT att det är hans hoj??? Skulle fan inte förvåna mig om den var stulen?!

Kolla inlägg 154, han verkar ha rätt mkt koll på vem som körde den.
Och allt är inte stulet så fort det busas med saker o ting.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top