Garageplats

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Körkortet närmar sig med stormsteg, hoppas jag :D, tror mig kunna få det i juni i alla fall.

Så nu skulle jag vilja ha hitt min MC snart, fast det känns rätt otänkbart utan garage å garagera :rolleyes: den i över nätterna. Ska bara ha den här i västerås över sommaren.

Undrar nu som hyffsat ny västeråsare, 2 år, vart/hur man kan finna ett gömställe :) Självklart skulle jag gärna dela garageplats med någon "snubbe" härifrån om nån skulle kunna tänka sig det :yoparty Jag är totalt ofarlig :hihi :lol



Är den kaxiga "typen" som Roberto var tvungen att köra garagesvängen rökande å talande i mobil samtidigt för att sänka ner till jordens mittpunkt, här?? :hihi :D
 

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Ta körkortet först :tummenupp

Sen blir du medlem och skaffar hoj.

Det finns medlemar som gärna skulle vilja dela sitt garage..

Lycka till :tummenupp
 

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Har redan hoj, dock står den hemma hos farsgubben 12 mil härifrån. Förhoppnigsvis kör jag sista passet med körskolan på söndag så det börjar dra ihop sig :)

Medlemskap har jag funderat på, men det har jag tyvärr inte råd med som studerande bil- och mcägare som behöver köpa ny mcutrustning :/

Kanske skulle skriva en rad om mig också :)
Studerar på MDH till phlüingenjör, snart klar med det andra av vad från början skulle vara tre år :D Anställd av ett bemaningsföretag så jag jag jobbar lite emellanåt oxå. Som jag skrev innan är jag inflyttad hit pga studierna, är uppvuxen, ehh nåja inte klar än bara 21 år;) :D, i typ Lindesberg som inte är så långt härifrån. Flyttar från Gideonsberg till Gåsmyren, lagom nära skolan :hihi nu i juni med min bättre hälft

ha de bäst
 

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Tjiho då var man med körkort :D dessutom har en vänlig själ från Sporthoj gått med på att dela garage :)
 

hansome

©hansome
Gick med
22 Jul 2004
Ort
Väster om Åsen
Hoj
Ny läcker Busa :-) -//- Stolt pappa till Isola (anno 061222)
Mr. Kongo skrev:
Tjiho då var man med körkort :D dessutom har en vänlig själ från Sporthoj gått med på att dela garage :)

Gratulerar!!!! :tummenupp Både till 4 väggar plus tak och kortet!
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Mr. Kongo skrev:
Tjiho då var man med körkort :D dessutom har en vänlig själ från Sporthoj gått med på att dela garage :)

fan va nice. grattis. då får man se dig imorgon då?
 

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Jahå då var det dags att dra upp denna igen.

Jag har en garagereferens från denna sida nu ialf som jag betalt bra för bra referering :tungan

Har väl ett krav att det ska finnas tvättmöjlighet, ja av mcn då..., annars har jag väl inga andra konstiga krav.

Uppdateringa av livet. Bor fortfarande på gåsmyren, brevid högskolan, och har bara exjobbet kvar på utbildningen men sommarjobbar sedan i somras på Volvo Parts i e-tuna.

Längtar efter onsdagskörningar :) och om jag får ett riktigt jobb här ska jag få tummen ur å bli en remsa :mad:
 

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Panik

Ja nu börjar paniken komma :näsblod

Någon som har tips på vart/hur man kan hitta mc-garage? Jag har ringt Aroseken men de hade fullt, Bosjtärnan hyr inte ut till icke Bostjärnanboende och Mimer har fast i Bäckby :rolleyes:

Finns det några andra bostadsbolag som kan tänkas ha?
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Jag har en kompis som har garage och platserna bredvid är alltid tomma kan ta och kolla upp det ifall du är intresserad?
 

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Beror på vart det är, har fått i Fredriksberg men det är långt bort, bor vid högskolan, och inte det bästa området :rolleyes: Så är det bättre område och närmare är jag intresserad :)



Jag har en kompis som har garage och platserna bredvid är alltid tomma kan ta och kolla upp det ifall du är intresserad?
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Beror på vart det är, har fått i Fredriksberg men det är långt bort, bor vid högskolan, och inte det bästa området :rolleyes: Så är det bättre område och närmare är jag intresserad :)

Det är uppe på blåsbo. Gångtid till arosvallen och skolan är väll 5-10 minuter
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Tyvär ville inte tanten som ägde garagen hyra ut men en kamrat till mig kanske kunde fixa en annan plats här på blåsbo. Dock så får du inte hoppas för mycket men jag ska göra mitt bästa för att hjälpa till:)
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top