Garageplats i mekgarage sökes i Stockholm/Närförort

Lee_under

Migges
Gick med
6 Nov 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Victory Hardball, Kawazaki zx600r
Hej, Söker som många andra garageplats i Stockholm eller närliggande förort, har letat länge och väl och funderar snart på att köpa en verkstad/ ett kontrakt på en verkstad för att själv hyra ut platser i mekgarage om jag inte hittar någon plats.

Hör av er, både om ni har garageplats och om ni skulle vilja hyra en plats!

Med vänlig hälsning,
Mike
 

Henry

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Ort
Färingsö
Hoj
Kawa ZX-6R 636 -14
Om platsen är väster om stan (Bromma) så skulle jag vara intresserad av en plats
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
I vår BRF finns det 161 platser. Flera hyrs ut till externa. Att hyra ett gäng där och själv ordna till med att sätta upp galler runtom och liknande samt att dra fram el till det då tror jag styrelsen kan tänka sig att hyra ut några stycken. Kanske kan vara ett alternativ?
 

Hestfaen

Ny medlem
Gick med
31 May 2012
Ort
Götelaborg
Hoj
Kawasaki z750r -12
Tjaba!

Om Märsta inte är för långt bort har sigtunahem garage som dem hyr ut jag pröjsar 454 för ett garage med el, värme, vatten.

mvh
H.
 

Lee_under

Migges
Gick med
6 Nov 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Victory Hardball, Kawazaki zx600r
I vår BRF finns det 161 platser. Flera hyrs ut till externa. Att hyra ett gäng där och själv ordna till med att sätta upp galler runtom och liknande samt att dra fram el till det då tror jag styrelsen kan tänka sig att hyra ut några stycken. Kanske kan vara ett alternativ?

Vart ligger garaget? Kan lätt hyra ett gäng platser!
 

Wise guy

The other one
Gick med
11 Apr 2006
Ort
Sigtuna
Hoj
R6, Fireblade, XT600
Tjaba!

Om Märsta inte är för långt bort har sigtunahem garage som dem hyr ut jag pröjsar 454 för ett garage med el, värme, vatten.

mvh
H.

Fast Sigtunahem tenderar ju att inte hyra ut dem till andra än de som bor i området när det gäller betonggaragen under husen. Dessutom är det redig kö till dem. Även om du är ende sökande, med högst köpoäng går personerna i kön före dig (talar av erfarenhet)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Fast Sigtunahem tenderar ju att inte hyra ut dem till andra än de som bor i området när det gäller betonggaragen under husen. Dessutom är det redig kö till dem. Även om du är ende sökande, med högst köpoäng går personerna i kön före dig (talar av erfarenhet)
Hur kan personer i en kö gå före om man är den ende sökande? :va
 

Hestfaen

Ny medlem
Gick med
31 May 2012
Ort
Götelaborg
Hoj
Kawasaki z750r -12
Fast Sigtunahem tenderar ju att inte hyra ut dem till andra än de som bor i området när det gäller betonggaragen under husen. Dessutom är det redig kö till dem. Även om du är ende sökande, med högst köpoäng går personerna i kön före dig (talar av erfarenhet)

I så fall har jag jäkla tur fick lägenhet och 2st parkeringar inom 3 månader :crash

Varav garaget jag hyr inte är i samma område som jag bor i.

mvh
H.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top