Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Ort
I en gran.
Hoj
Briggs & Stratton
Edit:
Garageplats hittad! 200kr/mån inlåst bakom tre dörrar + en grind, 4 min gång hemifrån. Värme o vatten ingår. Jag är nöjd!
 
Last edited:

fiddebiff

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2016
Ort
Göteborg
Hoj
HD 48 -2011
Hejsan!

Letar efter en plats för hojen till sommaren. Någonstans i Högsbo, gärna i närheten av Axel Dahlströms torg.
Men även andra platser är av intresse. Delar gärna med nån! Inte särskilt kräsen bara man känner att den är i tryggt förvar. Behöver inte platsen i vinter men hittar jag en bra plats så behåller jag den gärna över vintern också. Allt av intresse!!!
 

sxv

Drive It Like You Stole It!
Gick med
10 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
KTM Duke 690 R
Tjena.

Söker garageplats för MC permanent jag kan dela med någon i Eriksbergsområdet på Hisingen nära bräckeskolan. Bor 200 meter från skolan så om någon i närheten här finns tillgänglig vore tacksamt!

Skicka iväg ett PM isåfall.
 

Mahoo

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2016
Ort
Göteborg
Hoj
2011, Yamaha MT-03
Hej!

Jag håller på att dra ihop lite folk för att kunna hyra platser nära Vaghallen Majorna, i Göteborg. Platserna ligger bakom en grind och två portar i uppvärmt utrymme. Inget utrymme för mek utan en trygg uppställningsplats för din hoj. 500kr/mån.

Skicka ett PM om du är intresserad!

MVH, Marc
 

Celik

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2016
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Suzuki bandit
Hej

Kommer snart flytta till kvillegatan och söker en garageplats där jag ha min mc plus kunna mecka också. Jag väntar på eran PM. Celik :Bugar
 

Mattan1

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2016
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha MT-09
Hej!

Jag söker en garageplats för min hoj i närheten av Edsberg i Sollentuna. Tveka inte på att höra av er!

Tack
 

Meggan15

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2014
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SD
Tjena!

Söker en garageplats gärna på hisingen nära Wieselgrensplatsen, men allt är just nu av intresse då jag får stå ute på gatan om en månad annars.

Mvh Robin


Garageplats hittad.
 
Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Tjena!

Söker en garageplats gärna på hisingen nära Wieselgrensplatsen, men allt är just nu av intresse då jag får stå ute på gatan om en månad annars.

Mvh Robin

Kolla med BRF linjalen ,dom gula husen på övre hallegatan.
Finns ett par underjordiska garage som kan ha lite ytor över (iaf när jag bodde där)finns även dom som brukar hyra ut sina p-platser i andra hand.
Sätt en lapp vid inkörningsporten (står nog bygg-byssor vid den nu).

Hoppas det löser sig.
 

Meggan15

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2014
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SD
Jag hyr faktiskt plats där idag av en dam. Men hon vill ha tillbaka sin plats 1a maj.

Men absolut ska slå en pling till föreningen så kan ju dom sprida ordet så behöver jag ju bara rulla hojarna till en ny ruta kanske haha

Tack för tipset!
 

Thomas Wiklund

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2016
Ort
örgryte
Hoj
BMW 100 RT, KTM 1050
Jag är intresserad av en säker garage plats för min mc I närheten av Örgryte. Jag är öppen för allt från att dela garage till att hyra garaget själv (då skulle jag även kunna få plats för min Corvette).
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Hyresbolaget Ernst Rosén har mc-platser i låst bur inne i p-hus. Knappt 500 per månad. Tel: 031-806080


edit: Missförstod nog din fråga ser jag nu. Infon kanske kan komma till nytta åndå?
 
Last edited:

Matthias87

Ny medlem
Gick med
15 May 2016
Ort
Göteborg
Hoj
KTM EXC 400
Hej!

Söker en plats i garage i Göteborg för min endurohoj. Helst nära Kviberg, men vart som helst i Göteborg fungerar.
Den kommer vara tvättad när den ställs in i garaget, och jag kommer att ha med egna verktyg att meka med. Det enda jag behöver är något säkert ställe att ställa den på.

Mvh Matthias
 

Gifo

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Honda ntv650
Hej,
söker garageplats i Johanneberg och omnejd.

Jag är öppen för de flesta alternativ, delar gärna med andra, och har inga särskilda krav, bara MCn
slipper stå ute i vädret eller i ett garage långt borta från där jag bor ;)

Tack på förhand för hjälpen,
MVH
Gio
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top