Gamla godingar (hojfilmer)

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
The capital city!
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Nostalgikänsla efter Vipers inlägg om Judgement day 1 trailern.

Jag får gåshud varje gång jag hör låten ifrån Judgement day 1 trailern då den var helt överlägset bäst av allt jag då hade sett!

Nu till ämnet. Tänkte starta en tråd där jag skulle vilja samla ihop lite "gamla film godingar".
Ifall ni har länkar till gamla kortfilmer på nätet så lägg in dom här.

Skulle bla vilja hitta Kyle Woods första filmer från Fort lauderdale där dom körde lite stoppisar och långsamma wheeliessar.

Här är mitt bidrag till tråden med två galningar från Stockholm. :rolleyes: :rock
LÄNK
 
Last edited:

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
den e oxå en goding... var länge sen jag hade den..

vilke e det som kör??
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
E det inte du matti och jompa? Skön rulle btw! :tummenupp
 
Last edited:

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Malmoe!
Hoj
GSX-R 600
Ingen som kan slänga upp Jugdementday 1 trailern? Första hojfilmen jag såg, då nedladdat av en polare, på hans fars splinkanks nya dator.

Kom igen snälla! Jag vill också känna nostalgin!!!
 

Svenssson

FTS
Gick med
5 Jan 2006
Ort
I ett hus
Hoj
Såld

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Måste vara säga att den här tråden är efterlängtad. Upp med fler filmer! :)
 

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Matti skrev:
Nostalgikänsla efter Vipers inlägg om Judgement day 1 trailern.

Jag får gåshud varje gång jag hör låten ifrån Judgement day 1 trailern då den var helt överlägset bäst av allt jag då hade sett!

Nu till ämnet. Tänkte starta en tråd där jag skulle vilja samla ihop lite "gamla film godingar".
Ifall ni har länkar till gamla kortfilmer på nätet så lägg in dom här.

Skulle bla vilja hitta Kyle Woods första filmer från Fort lauderdale där dom körde lite stoppisar och långsamma wheeliessar.

Här är mitt bidrag till tråden med två galningar från Stockholm. :rolleyes: :rock
LÄNK

Fan va skön rulle! Bra klippt! :tummenupp Bättre än de flesta andra man ser faktiskt...
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
Grymm rulle !!!!

eller inte :lol
men den va ju lång iaf

ska damma av arkivet och premiärvisa en riktig tattarfilm som vi gjorde för 3år sen..
(om ja hittar den)
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Tommy*** skrev:
Grymm rulle !!!!

eller inte :lol
men den va ju lång iaf

ska damma av arkivet och premiärvisa en riktig tattarfilm som vi gjorde för 3år sen..
(om ja hittar den)

Vill bara passa på och säga att jag gillar de filmerna jag har sett med er. Grym kontroll! Skulle vilja se er live! När och var uppträder ni i sommar?

Detta gäller självklart dig också Matti! :) Uppträder du på söndagen på mc-mässan i gbg?
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
Japp hittade den... så här kommer stuntindustry's bidrag :gnissla endast 123meg, hehe.

http://sporthoj.years2.com/Ironroad.mpg

Gjord på den gamla goda tiden(2003), då man knappt visste vad wheeliecirklar och pizzadrev va för nått, men lika kul va det ändå.

(har även filmen matti frågade efter med Kyle Woods nånstans, ska försöka lägga upp den imorrn)
 

Fetsko

fättskou
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Vargön
Hoj
625 -06
Svenssson skrev:
Första hojfilmen jag såg, det var i 5:e klass tror jag. Satt och laddade ner hojfilmer i smyg på skolans hypersnabba Win 95 dator :lol

Ja.. windows 95 datorerna är ju ökänt långsamma!

Mattis bidrag var grymt tufft btw! Gillade sista delen när killen slangar förbi bmw´n(?) i 200 och mycket regelriktigt använder blinkers in och ur omkörningen :tummenupp
 
Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Matti och Tommy***: Dom där filmerna är ju helt allvarligt bättre än dom ni gör nu. 2001-2003 var det ju lite drag i hojåkningen, nu går allt för sakta och är för tråkigt :argpådato
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Matti skrev:
Skulle bla vilja hitta Kyle Woods första filmer från Fort lauderdale där dom körde lite stoppisar och långsamma wheeliessar.


Jag tror du menar en film som heter firstvideo.wmv , men hittar ingen länk till den som fungerar :-(
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
Rigge skrev:
Matti och Tommy***: Dom där filmerna är ju helt allvarligt bättre än dom ni gör nu. 2001-2003 var det ju lite drag i hojåkningen, nu går allt för sakta och är för tråkigt :argpådato

Håller inte med riktigt men förstår vad du menar... så bättring blir det 2006, kommer bli grymt om du klipper. :tummenupp

Wargen skrev:
Vill bara passa på och säga att jag gillar de filmerna jag har sett med er. Grym kontroll! Skulle vilja se er live! När och var uppträder ni i sommar?

Detta gäller självklart dig också Matti! :) Uppträder du på söndagen på mc-mässan i gbg?

Kommer att läggas ut på vår hemsida när och vart vi kommer köra.
//Tommy
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top