Video Galen BMW M3 förare jagar motorcyklar mellan filerna

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Kan ju ha fel men bilföraren verkar ju känna och samköra med mc åkarna.Oavsett vilket så är dessa race filmer bland allmän trafik ganska pinsamma när de inblandade tycks tro att dom är riktiga proffs !?. :dummer

Den förra var väl en Amerikan som filmat när han körde ifrån polisen.Sedan åkte han hem och postade filmen på YouTube under sin normala ip adress och det dröjde ju inte länge förrän polisen knackade på. :lol
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Här är storyn om Mr. Smartass! :)

http://www.liveleak.com/view?i=319_1401502282

Kan ju ha fel men bilföraren verkar ju känna och samköra med mc åkarna.Oavsett vilket så är dessa race filmer bland allmän trafik ganska pinsamma när de inblandade tycks tro att dom är riktiga proffs !?. :dummer

Den förra var väl en Amerikan som filmat när han körde ifrån polisen.Sedan åkte han hem och postade filmen på YouTube under sin normala ip adress och det dröjde ju inte länge förrän polisen knackade på. :lol
 

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Varför ihelvete kan han inte svara i telefonen?
Det är så störande med folk som tycker dom är för viktiga för att ta ett samtal när det ringer.:huvet
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
I detta landet bor och studerar jag just nu. Kan väl tyvärr bara Bekräfta det ni såg. Inte varje dag men det är inte alls ovanligt att personer som har råd med snabba fordon kör på detta sättet, oavsätt mc eller bil. Ser både ferrari och porse varje dag jag är ute i trafiken och detta är "nästan" standard körsätt. :fakta :yoparty
 

MrPontus

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR929RR
jag hittade hela versionen på Youtube i 720p, och dom har hittat och gripit snubben nu
(första posten uppdaterad)
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Hur kan man åka fast för detta? Antar att man inte kan åka fast för detta i Sverige om man inte blir tagen på bar gärning? Polisen kan ju aldrig bevisa att ägaren av bilen faktiskt körde bilen.
 

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Hur kan man åka fast för detta? Antar att man inte kan åka fast för detta i Sverige om man inte blir tagen på bar gärning? Polisen kan ju aldrig bevisa att ägaren av bilen faktiskt körde bilen.

Polsk polis visade kanske denna BMW ägare sina batonger och så började han kvittra direkt. :crash
 

Bike4fun

Sporthojsnörd
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R-hoj
Kunde inte detta arsle sätta sig i en bropelare så att man blev av med fanstyget? Det är inte många gånger man önskar någon det slutet, men denna praktidiot har verkligen gjort sig förtjänt av detta. Hellre han än en massa oskyldiga människor. Det var bättre för när dessa puckon fick nöja sig med Trabanter!
 

mcmike

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2010
Ort
Skåne
Hoj
Ze German
Helt sjukt!

4 min in i filmen vid vägarbetarna.
8 min in i filmen när de gasar på inne i stan.
9 min in i filmen när de nästan klipper en cyklist.

Inte bara det att han sätter sig själv i fara utan alla andra runt omkring sig! Vansinnigt. Bra att denne filur hamnade bakom galler och jag hoppas innerligt att denne aldrig mer får framföra ett fordon!
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top